Ik weet niet of ik er goed aan doe maar ik zit in aflevering 2 nu. Als ik het niet ergens anders kan vinden, staat het vast wel ergens op the webz.
Echt? Ik vind haar Rabbit Hole en Big Little Lies echt goed! Grappig dat smaken zo kunnen verschillen dan, haha
Ik ben de films van Sex and the city aan het kijken en nu vraag ik me af: is de serie ergens online te vinden? Ik kan alleen maar US streamdiensten vinden helaas.
Als je HBO hebt via Ziggo dan kan je de serie bekijken.
Oo ja dat kwam ik inderdaad ook tegen maar ik heb kpn en m’n vriend xs4all . Bedenk me nu dat m’n ouders wel Ziggo hebben maar dat werkt zeker niet op die manier?
Als zij een app hebben waar je tv op kunt kijken dan kunnen zij het wachtwoord geven en kan je casten.
Je zou dan wel met hun account online kunnen inloggen denk ik. (Tenminste, wij hebben ziggo en dan via zigggo.tv kan ik ook gewoon tv kijken en hbo series zien.)
@Dommel Je had gelijk, het is echt een goede serie. Heb nu vier afleveringen gekeken vandaag. (En dan heb ik mezelf nog afgeremd om niet meer te kijken)
Haha wij kijken momenteel non stop. Vanochtend begonnen bij afl 16 ofzo van seizoen 3 en inmiddels bij aflevering 5 van seizoen 4 hopelijk kun je het nog ergens anders vinden! Door deze serie heb ik de personen opgezocht waar het om gaat en een groot gedeelte is dus daarop gebaseerd maar natuurlijk ook verzonnen.
En dan kom je er ook nog achter dat ie een prothese heeft gebruikt voor z’n jongeheer
Ben op zoek naar een lekkere wegkijkserie waar je niet zoveel bij hoeft op te letten. Nog tips?
P.S. Sex/Life nog niet gezien ondanks mijn opmerking van hierboven.
In welk genre en wat heb je al gezien?
Riverdale, Thirteen reasons why, in die richting. Sex Education vond ik ook vermakelijk.
Atypical, Trinkets, Never have I ever.
Sex education, Jane the virgin, Lucifer, the end of the f*ing world, Elite (Spaans) misschien?
Edit: sex education dus al gezien haha
Ik ga even wat trailers bekijken!
Jeeeeemig wat is dit laatste seizoen van Elite slecht en uitgekauwd.
Jammer. Einde ook totaal niet sterk.
Oh en dead to me! Echt een van mijn allerfavoriete series!
Brooklyn 99
Ben nu ook halverwege maar kan niet zo goed tegen die stem van Lucy Liu (praat ze altijd zo of is dit een opgezet stemmetje)