Series & Netflix #3

Heb je inmiddels al gekeken? Vond het tweede seizoen zo tegenvallen, echt heel saai :confused:

1 like

Nou inderdaad, niet doorheen te komen. Zo traag. Heel anders dan seizoen 1.

1 like

Nou ik heb gisteren 10 minuten gekeken en het toen maar afgezet om naar Amy Winehouse te kijken :heart: Ik zie alleen maar saaie dingen tot nu toe, het lijkt haast een langzame art house film. Dat wordt niet echt beter dus?

1 like

Nope, kwam er echt niet doorheen…

Oh jeetje wat jammer. Dan ga ik ook niet verder kijken!

Zo jammer hè. Die manier van filmen waarbij de camera niet beweegt komt nogal geforceerd over. Halverwege de eerste aflevering dacht ik echt: waar kijk ik naar??

3 likes

Haha ja, ze hebben het ook echt too much gedaan want op mij had het nou niet echt het effect dat ik er opgewonden van werd ofzo, dacht meer jezus mina je zal het maar in je bed hebben liggen

1 like

Ja, super jammer! Echt zonde van zo’n eerst leuke serie.

Voor de 3e keer opnieuw aan Dark begonnen omdat ik telkens afhaak na aflevering 3 en daarna vergeet hoe t ook alweer ging. :roll_eyes:

Ik zou naast het kijken meer over de personages/hun stambomen opzoeken (op Reddit), heeft al velen inclusief mijzelf zo erg geholpen! Als je eenmaal alle verbanden snapt is het zo’n steengoede serie, staat echt wel in mijn top 3 beste series ooit.

5 likes

Haha nou succes :laughing: Vond dat echt een pittige serie om doorheen te komen. Wel echt de moeite waard verder, maar je moet wel echt goed opletten en scherp zijn op namen en gezichten om het een beetje goed mee te krijgen allemaal.
Edit: ja eens met wat @Crystalfire zegt, maar die stambomen opzoeken zou ik pas doen als je zelf de behoefte krijgt om dat na te zoeken. Anders zie je misschien onnodig spoilers ofzo (karakters die daarin staan die nog niet geïntroduceerd zijn zegmaar).

Nooo ik was this is us zat want het werd gewoon kut. Nu gaf ik het een jaar later weer een kans en het keek weer prima weg. Staat het laatste seizoen niet op prime wtf??? Wel een kopje alsof het erop staat, maar is ie unavailable in your country. Prime zit gewoon met me te fucken.

Niet dat ik het nu niet ergens anders ga kijken, maar toch meer moeite enzo ugh.

Vond het eerste seizoen top, maar het 2de dus echt niet… de aflevering niet afgekeken.

Zie dat ik niet de enige ben :slight_smile:

[master of none]
Jullie bedoelen seizoen 3 denk ik want seizoen 2 was in Italië.
Ik ben 1 vd weinigen hier die seizoen 3 wel heeft afgekeken dan haha, maar ja alhoewel het echt héél traag is komt er later wel meer verhaal bij en gebeuren er ook dingen, grote veranderingen in hun levens. Er is ook een hele afl. over IVF bijv en hoe zwaar dat is. En het speelt zich af over meerdere jaren en in verschillende seizoenen.
Ik was uiteindelijk wel tevreden met dat ik het seizoen toch heb afgekeken want kwam toch wel echt in het verhaal en de karakters.
Het kon wel veel sneller verteld worden, dat wel. Maar denk dat ze gewoon een soort melancholisch arthouse sfeertje wilden neerzetten ofzo.

Je bent er in principe ook zo doorheen want
Afl 1 duurt een uur.
Afl 2, 3 en 5 zijn maar kort (tussen 20-30 min) en afl 4 duurt een uur (gaat over IVF)

4 likes

Mocht je later wel nog een keer de kans krijgen om het nieuwste seizoen te zien zou ik het wel zeker doen. Ik herinner me ook dat ik het op een gegeven moment in vond zakken, maar het nieuwste seizoen vond ik echt weer als vanouds, zo mooi! Het seizoen dat nu nog komt (seizoen 6 geloof ik) is het laatste overigens, daarna houdt het op.

1 like

! Gaat over this is us !

Ik was rond seizoen 3 gestopt want

ik vond dat gedoe met Nicky die ineens leefde en Randall die ineens de politiek in ging helemaal kut.
Maar toen weer opgepakt en Nicky is nu m’n favo (plus Beth natuurlijk maar dat was ze altijd al).
Nu ga ik de laatste tot nu toe gewoon ergens anders kijken want ik zit er weer in! Al is Randall nog steeds kut.
En dan ben ik een keer bij voor het laatste seizoen!

4 likes

eens! mijn vriend kon het ook niet aanzien maar ik vond de sfeer wel prettig, werd er zelf rustig van :sweat_smile:

Izzy heeft in S4E5 van atypical een jasje aan met erop “iets frans”. Ik had dat hier in nl weleens gezien maar dat het in een amerikaanse serie zit is wel een beetje gek ofzo. Vraag me af of ze weten wat er staat haha

1 like

Ik heb Never have I ever s2 uit! Echt mijn guilty pleasure want soms is het pijnlijk duidelijk dat ik ouder ben dan de doelgroep hahaha

Maar ik vind het nog steeds ongemakkelijk dat de acteur van Paxton 30 is en die van Devi 19 :grimacing: Iedereen lijkt natuurlijk veel ouder dan ze moeten voorstellen omdat de meeste begin 20 zijn maar Paxton is een 16-jarige met rimpels :joy:

Vind het leuk dat ze queer representatie hebben maar die actrice van Eve is zo slecht dat ik hoop dat ze Fabiola volgend seizoen een andere girlfriend geven

6 likes

Ik vond Greys Anatomy op een gegeven moment heel saai, maar nu sinds seizoen 14 ofzo wel weer heel leuk! Het lijkt ook alsof er meer comedy in zit

Wauw ik heb net love is blind ontdekt, wat een geweldige serie, zo dramatisch :rofl: