Oke ik zoek de naam van een serie, het is hier best populair. Zijn korte afleveringen, de hoofdpersoon is een lange Britse jongen en de serie gaat eigenlijk nergens over, een beetje zijn zoektocht naar liefde.
Zn huisgenoten hebben een relatie geloof ik. Hoofdpersonage krijgt dan wat met een hele knappe man.
Lovesick misschien? (Of onder de britse naam âscrotal recallâ?)
Nee die is het niet! dacht ik zelf ook aan maar het is een andere
Ik moet denken aan please like me maar dat is Australisch.
Nu maar begonnen aan het nieuwe seizoen van How to get away with murder.
Omg ja dat bedoel ik!! Oeps
In mn hoofd was ie Brits
Ik ga helemaal kapot door de Greyâs aflevering waarin de vader van George dood gaat. âI donât know how to exist in a world where my dad doesnâtâ:pleading_face:
Haha omg er is nu een nieuw â2 jaar laterâ mini-seizoen van Love is blind, 3 afleveringen
(Met een cameo van Francesca van too hot to handle hahah)
Netflix wordt gewoon de hofleverancier van fantasy series. Slim ook om die serie voor zich te winnen nu HBO aankloot met een GOT-spin-off en Amazon het met Tolkien doet.
Heerlijk, ben meteen begonnen deze avond! Mijn god wat is het gescript, ik geloof er echt helemaal niks van allemaal. Francesca lijkt daar ook echt helemaal niet op dâr gemak
Eens! Vond het ook een mooi seizoen, wel heel anders dan de eerste twee.
Ik heb het gisteren net uitgekeken, ik heb gehuild maar ik vond het wel een satisfying einde. Nu de Annalise leegte opvullen met iets anders
Nieuw seizoen Outer Banks staat erop! (over die tieners op de eilanden van North-Dakota)
En aan Love Is Blind zijn 3 afleveringen toegevoegd hoe het 2 jaar later met de koppels gaat, âafter the altarâ. Ga ik ook wel ff kijken.
Haha ja ik heb alle drie de afleveringen gebinged maar vond het zo gescript overkomen dat ik het niet zo leuk vond eigenlijk.
Spoilers over deze 3 afleveringen love is blind:
Giannina en Damian hebben nog steeds zoân toxic relatie waarin ze niet met elkaar kunnen communiceren, en die Francesca voelt ook gewoon heel random. En die kerel van Diamond is ook op een super neppe manier erbij gehaald haha, die had volgens mij gewoon geen zin in het hele reality-tv gebeuren.
Ik had wel te doen met jessica/messica. Ze leek wel een stuk volwassener nu.
En ben nog steeds fan van cameron/lauren, vind hen zo leuk samen
Jaaaa zo lang gewacht op Outer Banks. Lekker bingen haha.
Love is Blind
Sowieso dat Francesca opeens weer in een show (waar ze helemaal niets mee te maken had) moest verschijnen zodat ze niet irrelevant werd. Inderdaad super random en snap ook niet wat ze anders met Damian moet⊠Zij valt op jonge mooiboys met babyfaces, daarom is ze nu ook weer samen met haar ex Harry Jowsey van THTH Nou top gedaan hoor, nu krijgt ze weer wat insta followers erbij. Jammer dat Mark er niet was maarja die durfde natuurlijk niet meer. En Cameron en Lauren zijn inderdaad nog net zo leuk als eerst, die twee passen echt zo goed bij elkaar!
Love is Blind: After the Altar + roddels van Reddit
-
Giannina is een schatje en hoewel dat gedoe met Francesca scripted was, vond ik het wel een Dick-move en was ze volgens mij wel echt verdrietig. Ze verdient echt beter. En sorry Damian maar die Porsche en Botox gaan je niet redden vriend
-
Amber en Barnett: twee kleuters die wel heel veel van elkaar houden, maar het is duidelijk wie de broek aan heeft. De halve paniekaanval die Barnett kreeg toen Jessica aankwam met het hele wegrennen: doe even normaal man. Daarnaast lijkt Jessica mij zoân type die âone of the guys isâ en het nooit opneemt voor een vrouw (zie gesprek met Diamond en LC).
Amber heeft op Insta gedeeld dat de vriend van Jessica een bericht had gestuurd naar Barnett en dat de âkijkersâ niks weten en niet mogen oordelen.
-
Lauren en Cameron zijn supercute.
-
Jessica is naar mijn mening niet meer de âvillainâ van de show, maar heeft echt een groei meegemaakt.
-
Mark is schijnbaar een creep. Vond hem al sleazy overkomen, maar dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens. Via de Reddit van LIB kwam LC erachter dat hij dus iemand anders aan het daten was
Ze hebben nu samen een baby.
-
Ik gun Diamond een geweldige partner
-
Blijkbaar gedroeg Kenny (hoe dan?) zich als een eikel tegen de crew, vandaar dat hij nauwelijks in beeld kwam.
-
Kelly zit in een MLM-scheme met natuurlijke producten oid.
Ik erger me dood aan die Brad in Sex/Life, wat een nare vent. En daardoor erger ik me ook aan Billie omdat ze zo met hem bezig blijft
ik kijk moordvrouw op videoland, en wat is het toch met goedkope Nederlandse producties, ze hadden vorige aflevering een 3dbeeld van een kluis nodig. Gebruikten ze sketchup op het politiebureau as if