Ik loop een paar maanden achter maar ik kijk nu The Serpent. Pfff, zit echt geen minuut ontspannen te kijken, maar het zit wel goed in elkaar!
De serie is nog wat minder leuk voor emetofoben like me.
Ik loop een paar maanden achter maar ik kijk nu The Serpent. Pfff, zit echt geen minuut ontspannen te kijken, maar het zit wel goed in elkaar!
De serie is nog wat minder leuk voor emetofoben like me.
Ik ben sowieso echt niet te spreken over het niveau van de NL acteurs en actrices. Ik ben echt GEEN expert en ze zullen het wel beter weten maar ik vind het niet om aan te zien.
Niet alleen van de Nederlandse acteursâŠ
Ik vind alleen Nicole Kidman echt zwaaaaaar overrated.
Ik ben net begonnen met Why women kill, ben benieuwd
love love love Simone & Karl, wou dat ik het weer voor de eerste keer kon zien haha. En het wordt elke aflevering beter
Seizoen 1 is geweeeeeldig! Zit geniaal in elkaar.
Nee dat weet ik niet⊠maar mocht die terug komen op Netflix of ergens anders dan zou ik hem zeker kijken! Zelfs mijn vriend vind het een goede serie
Ik weet niet of ik er goed aan doe maar ik zit in aflevering 2 nu. Als ik het niet ergens anders kan vinden, staat het vast wel ergens op the webz.
Echt? Ik vind haar Rabbit Hole en Big Little Lies echt goed! Grappig dat smaken zo kunnen verschillen dan, haha
Ik ben de films van Sex and the city aan het kijken en nu vraag ik me af: is de serie ergens online te vinden? Ik kan alleen maar US streamdiensten vinden helaas.
Als je HBO hebt via Ziggo dan kan je de serie bekijken.
Oo ja dat kwam ik inderdaad ook tegen maar ik heb kpn en mân vriend xs4all . Bedenk me nu dat mân ouders wel Ziggo hebben maar dat werkt zeker niet op die manier?
Als zij een app hebben waar je tv op kunt kijken dan kunnen zij het wachtwoord geven en kan je casten.
Je zou dan wel met hun account online kunnen inloggen denk ik. (Tenminste, wij hebben ziggo en dan via zigggo.tv kan ik ook gewoon tv kijken en hbo series zien.)
@Dommel Je had gelijk, het is echt een goede serie. Heb nu vier afleveringen gekeken vandaag. (En dan heb ik mezelf nog afgeremd om niet meer te kijken)
Haha wij kijken momenteel non stop. Vanochtend begonnen bij afl 16 ofzo van seizoen 3 en inmiddels bij aflevering 5 van seizoen 4 hopelijk kun je het nog ergens anders vinden! Door deze serie heb ik de personen opgezocht waar het om gaat en een groot gedeelte is dus daarop gebaseerd maar natuurlijk ook verzonnen.
En dan kom je er ook nog achter dat ie een prothese heeft gebruikt voor zân jongeheer
Ben op zoek naar een lekkere wegkijkserie waar je niet zoveel bij hoeft op te letten. Nog tips?
P.S. Sex/Life nog niet gezien ondanks mijn opmerking van hierboven.