Series & Netflix #3

Fantastische serie.
Was zo leuk toen seizoen 3 uitkwam en mijn collega om 6u 's ochtends opstond om te kijken, maar blijkbaar stond het er pas om 9u op.

Ik las hier over why women kill en heb seizoen 1 bijna gebinged :grin: wat een leuke serie!!

4 likes

Ik ben as we speak ook aan het kijken nav de reacties hier. Zit echt goed en leuk in elkaar!

3 likes

Ik heb why women kill ook een kans gegeven maar kwam er helaas niet in. Bleef iets te campy/overdreven? Kwam niet echt in de karakters

Ik kijk op aanraden van @Zemraluani naar Cooking with paris. En de eerste 5 min zijn al geweldig

4 likes

Die hele vibe van Cooking with Paris is echt FANTASTISCH.
Zit echt totaal te genieten van deze bullshit.

5 likes

Hahah ja ook dat ze van die basic dingen niet weet, echt top. ‘A whisk? What is a whisk?’ Of ‘zest of a lemon? What is a zest?’ :joy:

6 likes

Heeft iemand nog tips voor een romantische comedy films op netflix? Vorige week heb ik “Falling inn love” gezien en die vond ik heel erg leuk, zo’n film zoek ik nu eigenlijk weer.

As je Falling Inn Love intypt dan krijg je automatisch films die erop lijken😊

1 like

The perfect match of Love Rosie misschien? En Chocolat is ook leuk!

2 likes

Gisteren heb ik It’s a Sin uitgekeken en ik vond het zo mooi en ontroerend :heart: ben er echt van onder de indruk. Een aanrader om te kijken!

6 likes

Ook met dezelfde actrice toch? Of haal ik ze door elkaar. Ik vond resort to love in ieder heel leuk!

1 like

Zo’n goede serie hè! Ik heb daar zo bij gehuild toen :sweat_smile:

1 like

In één ruk My unorthodox life gekeken, niet gedacht dat ik het boeiend zou vinden! Leuk dat je ook echt wat leert over de orthodoxe gemeenschap, in NL krijg je dat echt niet mee.

2 likes

Ik ben er ook vandaag mee begonnen, vind het echt hilarisch om te zien hoe onwetend ze soms is. Bv wat is een blender? Kijkt dan naar de kitchenaid :sweat_smile: of wat is een rasp haha.

1 like

Dat “dommige” is natuurlijk wel haar hele verdienmodel (en haar imago).
Ik denk dat ze het gewoon oprecht leuk vindt, want voor het geld hoeft ze het echt niet te doen. Ik zie er ook wel een satirische inslag in.

3 likes

Klopt, Christina Milian.
Was een leuke film! Komende week ga ik “love Rosie” kijken.

2 likes

Vond het ook een leuke serie. Ik dacht eerst “wat trashy”, maar er zat iets meer diepgang in dan gedacht. Voor echt meer inzicht in het leven orthodoxe joden in New York kan ik je Unorthodox aanraden. Ik denk overigens dat de titel van de docuserie van Julia Haart daarvan is afgeleid.

1 like

Ik heb nog 1 week vakantie en ik ga proberen om Gilmore Girls uit te kijken. Ik zal mijn best doen😂 Ik ben nu in seizoen vier en ik mis Jess :pleading_face::cry:

3 likes

Ik ben opnieuw begonnen met Girls, maar hoe meer ik ervan kijk, hoe raarder ik de serie eigenlijk vind. Vroeger vond ik het echt leuk, maar letterlijk alle personages zijn kut, de situaties zijn onrealistisch. Wat vond ik hier ooit leuk aan?

6 likes