In welk genre en wat heb je al gezien?
Riverdale, Thirteen reasons why, in die richting. Sex Education vond ik ook vermakelijk.
Atypical, Trinkets, Never have I ever.
Sex education, Jane the virgin, Lucifer, the end of the f*ing world, Elite (Spaans) misschien?
Edit: sex education dus al gezien haha
Ik ga even wat trailers bekijken!
Jeeeeemig wat is dit laatste seizoen van Elite slecht en uitgekauwd.
Jammer. Einde ook totaal niet sterk.
Oh en dead to me! Echt een van mijn allerfavoriete series!
Brooklyn 99
Ben nu ook halverwege maar kan niet zo goed tegen die stem van Lucy Liu (praat ze altijd zo of is dit een opgezet stemmetje)
Ginny & Georgia is echt fantastisch, staat op netflix
Ja!! Vond ik ook echt zo leuk
Sweet magnolias ook wel leuk wegkijkertje
Pff nog steeds geen nieuwe Stranger Things.
Kon me deze vraag over Good Girls nog herinneren, eindelijk een release datum. 31 augustus komt seizoen 4! Nieuw op Netflix - Augustus 2021 - Films & Series - Streamwijzer
Door jullie Reign weer eens opgezocht (heb dat eerder wel gekeken) en kwam er daardoor dus achter dat er allang een vierde seizoen op staat. Het is echt laaaaang geleden dat ik de seizoenen gezien heb en ik weet er vrijwel niks meer van. Dat wordt opnieuw kijken zodat ik het laatste seizoen kan zien (en bingen, gezien het van Netflix afgaat volgende week 🥲).
Firefly lane, Virgin River, Dix Pour Cent
We hebben Suits eindelijk af kunnen kijken, ik ga het zo missen.
‘The Lord Of The Rings’ TV Series Gets Amazon Premiere Date & First-Look Photo
Filming wrapped today on Season 1 of Amazon Studios’ The Lord of The Rings TV series, and now we have a premiere date.
The studio has set Friday, September 2, 2022, for the debut of the first season of the yet-to-be-titled series. New episodes will be released weekly, exclusively on Prime Video in more than 240 territories and countries worldwide.
Source: Deadline.com
Mijn nerdy hart kijkt hier erg naar uit.
Wauw wat een geweldig goede aflevering is dit. Zo anders dan normaal, echt goed dat ze voor dit soort thema’s een hele afl nemen
Hey deze titel doet me meteen denken aan een Tori Amos nummer, kan bijna geen toeval zijn. Heb de serie nog nooit gezien maar ben nu wel benieuwd naar deze aflevering…