Wilde dit net zeggen…
Ik kijk New Amsterdam seizoen 3
Kapoor zit niet meer in de serie mis hem. Vind het tot nu toe matig seizoen, terwijl een en twee geweldig.
Wilde dit net zeggen…
Ik kijk New Amsterdam seizoen 3
Kapoor zit niet meer in de serie mis hem. Vind het tot nu toe matig seizoen, terwijl een en twee geweldig.
Heb ff gegoogled op dat nummer, is dan idd geen toeval want zelfde thematiek!
Haha ja heb ook ff n rondje gegoogled, de aflevering is idd gebaseerd op het nummer!! Benieuwd, ga m snel eens kijken!
Ah jullie hadden gelijk, why women kill seizoen 1 was echt goed<3 Ben er alweer doorheen haha. Ben benieuwd of seizoen 2 ook leuk is!
Waar kijk je new amsterdam?
Ooooh ik kijk Cooking with Paris en het is FANTASTISCH! Eerste aflevering en ik ben hooked.
Paris Hilton met een eigen kookshow is sowieso een must see. Ze praat nog steeds hetzelfde. “That’s hot” en “love it” met dat rare krakende hoge stemmetje whaha echt fantastisch want ze kan ook amper koken. Oh ja en het koken doet ze in hysterische gala jurken. Echt, dit wil je zien. Eerste aflevering is met Kim Kardashian als gast.
Vgm zijn alle Greys afleveringen vernoemd naar liedjes, kwam ik pas laat achter haha
Ik heb niks met kookprogramma’s maar ik ben het nu aan het kijken en ik vind het gewoon leuk .
Paris Hilton, Kim Kardashian, say no more! Loves it!
Op nbc met een vpn
Ik heb de eerste drie van seizoen 2 gezien en die zijn even leuk!
the bold type en dix pour cent zijn ook heel leuk!
Veel wat ik wilde voorstellen is al genoemd, dead to me is ook wel één van m’n favorieten. Valeria vind ik ook heel leuk en komt binnenkort tweede seizoen van.
Zo vermoeiend dit, ik ging Pretty little liars opnieuw kijken maar die ging ineens van Netflix af dus toen maar Once upon a time opnieuw gaan kijken en nu gaat deze ookal van Netflix af aan het einde van de maand en ik zit pas in seizoen 2 van de 7
Ik ga hier superhard op
Oh leuk! Vond dat een leuke serie. Plan coeur is ook een aanrader @Missuni en niet helemaal in dezelfde stijl en staat ook niet op Netflix, maar ik vind big Little Lies ook echt een aanrader. Allemaal vrouwelijk hoofdpersonen en echt goed geacteerd en een intrigerend verhaal. Spannend, maar niet te.
Spinning out is ook een leuke serie, tijdje geleden al gezien maar zo jammer dat die gecanceld is.
Downton abbey komt terug op Netflix
Echt vanaf moment één hardop lachen hahaha
Hahaha echt heerlijk hè!