Series & Netflix #3

Ja ik merk dat ik niet zo goed meer om het problematische heen kan. Het gedrag van iedereen is ook echt vreselijk, kan me niet voorstellen dat ik zo met mijn vrienden om zou gaan.

Thanks voor de aanrader, ga daar eens naar kijken.

Nee klopt, die vriendschappen en verwachtingen/issues over en weer zijn heel vermoeiend

Alleen al dat hele stuk over het huwelijk van Jessa met die willekeurige gozer. Heeeeeeeel raar. Praktisch elke scene is wel: uh wtf.

1 like

Dus net dé aflevering gezien he… en was even wat dingen aan het terugzoeken op het forum. Maar hij heeft (gelukkig) een prothese gebruikt. Daar wil je echt niet naast liggen 's nachts.

Die andere man uit de serie krijgt veel te weinig aandacht, poeh hij is heet :hot_face:

1 like

Ja! En als je goed luistert hoor je dat ze af en toe uit haar rol valt. Dan praat ze heeeel even met een heel normale stem in plaats van dat domme krakerige über Amerikaanse domme stemmetje.

Ik vind de serie zo top en volgens mij is ze gewoon een slimme zakenvrouw met zelfinzicht en humor als ik zo naar dit concept kijk.

3 likes

Dan moet je de korte serie Unorthodox op Netflix ook nog even kijken. Mocht je dat nog niet gedaan hebben.

3 likes

Mijn vriend moest echt keihard lachen. Moet eerlijk zeggen dat hij ook groot is, en dus ook de ongemakken kent. Hij geloofde het al niet echt, zei dat dat niet oke zou zijn haha.

Ik heb nu seizoen 2 van Dark uitgekeken en ik denk dat dit de beste serie is die ik ooit gezien heb. Het lijkt allemaal waterdicht geschreven, wat een plot. Zeer indrukwekkend!

6 likes

Ik ben nu Cruel summer aan het kijken op prime en vind het wel een aanrader!

2 likes

Ben begonnen aan Brooklyn Nine Nine maar ik vind het niet grappig? :sob:

Ik wil weer eens wat volgen, maar kan nergens mijn aandacht bij houden. Wat voor series raden jullie aan als ik zeg dat ik het volgende leuk vind/vond:

• Crime: CSI, NCIS, COLD CASE, Without a trace, Rizzoli & Isles, How to get away with Murder, Code 37 etc. (Orange is the new black vond ik na 3 seizoenen niks aan)
  • House, Scrubs, Grey’s Anatomy
  • Friends, Ally McBeal, Fresh Prince, Jamie Foxx, Kenan & Kel, Gilmore girls
  • K-drama: Something in the Rain; Crash landing on you; Marriage contract, Because this is my first life; It’s okay, that’s love; The producers
  • Downton Abbey

Dit is een willekeurige opsomming.

Ben nu bezig met Tiny pretty things! Vind het tot nu toe heel leuk, ben wel benieuwd hoe het verder gaat

2 likes

Heb vandaag it’s a sin gebinged en jeetje :broken_heart:

4 likes

Lie to me & Luther zijn zoo goed. Ken niet zoveel mensen die lie to me hebben gezien. Ik ging mensen echt proberen te analyseren daarna met die microexpressions :rofl:

Prison Break, Why Women Kill, Dead to Me, Good Girls, Orphan Black

2 likes

Eerste seizoenen blacklist miss

3 likes

Deze week downton abbey op Netflix, zoveel zin in.

Swanenburg vind ik ook een aanrader, via npo kan je het zien. Soms wel dubbele stukjes omdat, elk familielid 4 afleveringen de hoofdrol heeft. Echt een familie drama

4 likes

Law and order SVU op prime

1 like

Ik zit weer helemaal in Virgin River :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mare of Easttown, Marcella
Boardwalk Empire, Peaky blinders

1 like