Jaaa Mari, haha. Die rol staat hem echt goed.
Vind het de perfecte balans tussen actie en wat meer langzame ‘spanning’.
Heerlijke serie om in één keer weg te kijken en niet te veel hoeven nadenken. Ik vind ‘m wel leuk!
Haha je beschrijft precies wat ik ook denk. Maar ik ga het vast ook gewoon helemaal kijken want ja waarom niet natuurlijk. Prima simpel tijdverdrijf
Echt zo’n serie die eigenlijk helemaal niet boeiend is maar ik toch lekker af ga kijken. In een weekend.
off topic een beetje, maar ik zie je naam +profielfoto en jank nu alweer omdat Jane the Virgin voorgoed is afgelopen
Ik ben dit nu aan het kijken en ik ben echt een beetje in shock
Totally love it! Echt heerlijke serie, simpel maar niet té, lekker veel romantiek om bij weg te zwijmelen, en Parijs. Could I ask for more
Ik kijk Get Organized with the Home Edit en a love it.
Ik wil dit zo graag kijken want ik hou echt intens van opruimen en organiseren (hoe vertaal je organizen fatsoenlijk naar het Nederlands, organiseren klinkt zo gek) maar ik ben bang dat ik na het kijken mn hele huis op zn kop moet zetten en een fortuin uit moet geven aan perfecte kastjes en bakjes en dat kan ff niet (dat is ook echt de reden dat ik al een tijdje winkels als de Blokker en Ikea enzo vermijd )
Goeie; ordenen?
Ik kijk Away nu, best spannend
Iedereen moet écht die nieuwe docu van David Attenborough kijken (A Life on our Planet)
Waar kan je die zien?
Netflix!
Is het weer zo’n versie van: kijk hoe prachtig alles was, nu is alles dood en storten de walrussen te pletter tegen de rotsen? Ik weet niet of ik dat nog een keer aankan.
Ik kijk nu Vivir sin permiso (spannend, over een invloedrijke familie) en Bonusfamiljen (Scandinavisch, beetje een wegkijkerserie over een samengesteld gezin). Hele chille combinatie en beide aan te raden
We zijn aan Watchmen begonnen, echt een goede serie tot nu toe alleen het is best duister/uncanny en niet helemaal geschikt als je je mentaal niet 100 procent voelt wel heel verslavend
Jaa, echt een van mijn favoriete series van dit jaar. Zit zo goed in elkaar, geniet ervan!
Ik ben Lost aan het herbekijken, heb blijkbaar seizoen 1 en 2 op dvd. Blijft toch een fantastische serie (zeker de eerste seizoenen). Echt zo goed om te bingewatchen. Voel mij precies terug 14 jaar.
Sawyer, Sayid en Desmond
Not Penny’s boat