Ook met dezelfde actrice toch? Of haal ik ze door elkaar. Ik vond resort to love in ieder heel leuk!
Zo’n goede serie hè! Ik heb daar zo bij gehuild toen
In één ruk My unorthodox life gekeken, niet gedacht dat ik het boeiend zou vinden! Leuk dat je ook echt wat leert over de orthodoxe gemeenschap, in NL krijg je dat echt niet mee.
Ik ben er ook vandaag mee begonnen, vind het echt hilarisch om te zien hoe onwetend ze soms is. Bv wat is een blender? Kijkt dan naar de kitchenaid of wat is een rasp haha.
Dat “dommige” is natuurlijk wel haar hele verdienmodel (en haar imago).
Ik denk dat ze het gewoon oprecht leuk vindt, want voor het geld hoeft ze het echt niet te doen. Ik zie er ook wel een satirische inslag in.
Klopt, Christina Milian.
Was een leuke film! Komende week ga ik “love Rosie” kijken.
Vond het ook een leuke serie. Ik dacht eerst “wat trashy”, maar er zat iets meer diepgang in dan gedacht. Voor echt meer inzicht in het leven orthodoxe joden in New York kan ik je Unorthodox aanraden. Ik denk overigens dat de titel van de docuserie van Julia Haart daarvan is afgeleid.
Ik heb nog 1 week vakantie en ik ga proberen om Gilmore Girls uit te kijken. Ik zal mijn best doen😂 Ik ben nu in seizoen vier en ik mis Jess
Ik ben opnieuw begonnen met Girls, maar hoe meer ik ervan kijk, hoe raarder ik de serie eigenlijk vind. Vroeger vond ik het echt leuk, maar letterlijk alle personages zijn kut, de situaties zijn onrealistisch. Wat vond ik hier ooit leuk aan?
Ja zelfde geldt voor New Girl, hoezo vond ik dat ooit grappig? Stomme series
Het stoort me nu vooral hoe onrealistisch alles is, terwijl ik destijds echt het idee had dat het een realistische representatie was van seks/relaties/vriendschappen… maar dat is eigenlijk echt niet?
Klopt helemaal.
Hangt het ook niet een beetje van levensfase etc af? Ik vond de 1e keer Girls - jaren geleden - wel dat een aantal (okay uitvergrote) scènes herkenbaar waren. De archetypes in mijn omgeving: de streber, de dromer etc maar nu echt totaal niet
En ja heel veel is sws heel problematisch aan de serie
Ik raad Looking aan! De gay fijne versie van Girls
Ja ik merk dat ik niet zo goed meer om het problematische heen kan. Het gedrag van iedereen is ook echt vreselijk, kan me niet voorstellen dat ik zo met mijn vrienden om zou gaan.
Thanks voor de aanrader, ga daar eens naar kijken.
Nee klopt, die vriendschappen en verwachtingen/issues over en weer zijn heel vermoeiend
Alleen al dat hele stuk over het huwelijk van Jessa met die willekeurige gozer. Heeeeeeeel raar. Praktisch elke scene is wel: uh wtf.
Dus net dé aflevering gezien he… en was even wat dingen aan het terugzoeken op het forum. Maar hij heeft (gelukkig) een prothese gebruikt. Daar wil je echt niet naast liggen 's nachts.
Die andere man uit de serie krijgt veel te weinig aandacht, poeh hij is heet
Ja! En als je goed luistert hoor je dat ze af en toe uit haar rol valt. Dan praat ze heeeel even met een heel normale stem in plaats van dat domme krakerige über Amerikaanse domme stemmetje.
Ik vind de serie zo top en volgens mij is ze gewoon een slimme zakenvrouw met zelfinzicht en humor als ik zo naar dit concept kijk.
Dan moet je de korte serie Unorthodox op Netflix ook nog even kijken. Mocht je dat nog niet gedaan hebben.