Heeft iemand deze al gezien? Het is Frans, ik vind series gebaseerd op boeken van Harlan Coben altijd heel goed
Grey’s
Samenvatting
Ik vond de verhaallijn van Jo zooo leuk 
Over Emily Gilmore:
Wat een kutwijf is dat zeg!!!
Had precies hetzelfde, zat er weer lekker in… stopte het gewoon!! 

Zoo ik heb the white lotus uitgekeken echt fantastisch!
Hahaha dat je dit ook in een spoiler zet
Ik kijk brand new Cherry flavor op Netflix en het is zo raar maar wel vet
Samenvatting
Stiekem, stieeekem hoop ik dat ze hem een spinoff geven. Net zoals met Alison in private practice.
Samenvatting
Deze tekst wordt verborgen
ik vind Amelka ook echt SUPER irritant. En Maggie ook echt heel vaak. Die mogen echt wat meer indimmen. Owen vind ik ook stront irritant.
Ja ik had eerst een heel lang verhaal met allemaal voorbeelden waarom ik haar kut vind maar vond dit toch treffender.
Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen en mijn vriendtvind het geweldig??? Wat mis ik?
Ik heb 'm ook uit! Zo van genoten @anon18050057, echt een geweldige tip! Ik haat alle personages maar het was geweldig 
RHOBH seizoen 5 staat op Netflix! Ben geen fan van de 2 nieuwe housewives maar Camille en Adrienne komen langs
Grote spoiler over De Twaalf met een vraag:
Samenvatting
Dus Frie heeft het tóch gedaan. Waarom vroeg ze haar advocaat dat boek mee te nemen, was ze vergeten dat die ketting en haar handschoenen erin zaten of wilde ze op die manier stiekem bekennen aan hem?
Ik ben begonnen met This is us en ben nu pas bij aflevering 3 en moet elke keer weer huilen, nu al. Wel een goede serie zeg. Hadden meer mensen dat, dat huilen?
Echt non-stop.
Ben er halverwege seizoen 3 mee gestopt want werd er echt een beetje naar van op een gegeven moment. Heel mooie serie, maar een beetje te veel ellende voor mij.
Ja ik heb m in een avond en ochtend uitgekeken. Ik vond m goed, het verhaal gaat alleen de hele tijd heen en weer. En t was Frans. En voor iemand die normaal maar half kijkt was t een opgave. Maar goed genoeg om om 1 keer door te kijken.
Oooh echt? Oh jeetje, ben benieuwd.
Ja vond hem goed wegkijken !
Jaaaaaaa

Ik lees nu op Wikipedia dat de film pas in maart '22 komt