Series & Netflix #3

In 3 dagen tijd heel Grey’s anatomy seizoen 17 gekeken.

Spoiler einde seizoen 17

Samenvatting

Wat een rollercoaster van emoties weer. Zo veel gejankt dit seizoen. Wat ga ik Avery ook missen zeg. En wat schattig Jo met Luna.

Ik vond het ook heel leuk dat April er nog even in voor kwam.

En arme Link…

4 likes
Seizoen 17 grey's anatomy

Ik vond het een best wel sterk seizoen. Ik snap dat mensen het niet zo leuk kunnen vinden, omdat covid de hoofdrol heeft. Ik hoop echt dat Link en amelia niet uit elkaar gaan door dit alles, want ze zijn echt mijn favoriete koppel in de serie op dit moment. Ik ben echt benieuwd wat ze in het nieuwe seizoen gaan doen, alles is al wel zo’n beetje gedaan nu haha

3 likes

Echt zo heerlijk weer❤️

1 like

Ah leuk!!

1 like

Grey’s anatomy seizoen 17

Samenvatting

Ik vond het ook een ijzersterk seizoen. Even pittig wel met Covid maar heel goed neergezet alles.
Ik hoop ook echt niet dat ze uit elkaar gaan. Vind ze echt leuk samen. Maar ik vrees van wel. Zij zit zo met dat plaatje dat ze geen kinderen meer wilt. Heel jammer.

Ach volgend seizoen verzinnen ze wel weer een brand, ontploffing, gijzeling, drama op een huwelijk of iets. Hoop wel volgend seizoen meer spanning tussen Meredith en Hayes.

2 likes

Grey’s anatomy

Samenvatting

Ik ben vooral benieuwd hoeveel drama er komt tussen Maggie en haar nieuwe man. Op de een of andere manier vertrouw ik hem niet helemaal. Ondanks dat het een good Guy lijkt. Ben ook benieuwd welke nieuwe karakters er bij gaan komen. Hoe het met helm gaat en of ze ook nog uit de serie gaat.

Al het rona gedoe vond ik in het begin wel weer even heftig en dat gedoe met mer op het strand af en toe een beetje te lang. Maar ik schoot echt vol toen George, lexie en Mark voorbij kwamen. Dat vond ik echt mooi gedaan allemaal. Ook met deluca. Oh arme deluca.

6 likes

Ik heb deze week never have i ever gebinged, is echt voor tieners maar kijkt wel lekker weg als simpele serie

3 likes

Net joueuse op netflix gezien, als je zin hebt in een fijne Franse film is dit een geschikte keuze :grin:

1 like

Mijn vriend en ik hebben vanavond de eerste aflevering gekeken. Ik heb echt geeen idee wat ik er van moet vinden😂

Grey’s 17

Unpopular opinion hier, zo te zien, maar ik vind Amelia echt een stuitend irritant personage. Veruit mn minst favoriet.
Ik hoop juist wel dat het stuk loopt en dat ze Link in het nieuwe seizoen aan een gezelliger type koppelen die hem wel begrijpt.
Ik vond de eerste 3/4 afleveringen niet zo goed ( ook niet slecht, maar vond de vibe echt heel anders) maar ergens vanaf daar voelde het echt weer als vanouds.
Jackson ga ik missen, dat was toch bijna een OG

2 likes

Pfff ja die dubbele stukjes ik snapte het wel maar het had veel korter gekund
En die Benno acteert zo slecht mennn echt cringey
Maar het pakte me wel wilde het wel af kijken

Samenvatting

En ik wist meteen dat die Semi zijn kind / Eva’s half broer was

2 likes

Ik vond de laatste scenes van Jackson wel heel mooi. Samen met Meredith het ziekenhuis uitracen. Shonda heeft er een handje van om iedereen om te brengen maar Jackson mag gelukkig blijven leven. Ik hoop dat hij en April uiteindelijk weer samen komen.

2 likes

Ik heb Grace and Frankie alweer af. :cry: Ik wist niet dat er maar 4 afleveringen zijn, dus dat was een stomme verrassing. Nu wachten tot de andere afleveringen…

Nu kijk ik The Dog House op NPOplus. Zooo’n leuk programma. Gaat over een hondenasiel waar mensen een hondje gaan uitzoeken. Zo wholesome.

1 like

Heeft iemand deze al gezien? Het is Frans, ik vind series gebaseerd op boeken van Harlan Coben altijd heel goed

3 likes

Grey’s

Samenvatting

Ik vond de verhaallijn van Jo zooo leuk :pleading_face:

1 like

Over Emily Gilmore:

Wat een kutwijf is dat zeg!!!

3 likes

Had precies hetzelfde, zat er weer lekker in… stopte het gewoon!! :confused::pensive:

Zoo ik heb the white lotus uitgekeken echt fantastisch!

2 likes

Hahaha dat je dit ook in een spoiler zet

3 likes

Ik kijk brand new Cherry flavor op Netflix en het is zo raar maar wel vet

2 likes