Series & Netflix #3

New Amsterdam misschien? Het speelt zich af in het ziekenhuis. Ik vond het in ieder geval erg leuk!

3 likes

Goede tip! Helaas hebben ze ze niet. Mocht iemand nog een aanrader hebben wat betreft VPN, ik hoor het graag haha. De torrenttijd heb ik wel gehad, wil daar eigenlijk niet meer aan beginnen. 🥲

2 likes

Ja love Swanenburg! Ben echt positief verrast, genoeg plottwists ook ondanks de dubbele stukjes.

1 like

Yayy vrijdag nieuwe seizoen Grace & Frankie!

5 likes

1 dag zonder Reign en ik zit hier echt zo van;

Ik had BIJNA seizoen 2 uit.

1 like

Echt?! Wat leuk!!

2 likes

Volgens Netflix NL wel, maar als ik t google kan ik er helemaal niks over vinden en lees ik dat ze in juni nog aan t filmen waren. Heel weird…

Ooooh yes seizoen 2 van Valeria!

5 likes

Ik vind Ethos/bir baskadir een goede Turkse serie gaat over een jonge vrouw in een traditioneel gezin of de serie Phi is ook een aanrader volgens mn vriendinnen!

2 likes

Hier heb ik me ook altijd over verbaasd! Ook al die lyrische recensies dat alles zo herkenbaar is… ze doen vooral ontzettend gemeen en selfish (zelfzuchtig? Ik ben het woord vergeten?)

2 likes

Dank voor alle suggesties! Het is wat lastig om iedereen te taggen.

Ik zal ze eens afgaan en kijken waar ik als eerst mee ga beginnen. Lie to me en Bones ken ik, beide volgens mij nog niet helemaal gezien maar vond ze wel heel tof, misschien eens in chronologische volgorde gaan kijken, haha.

tenor (1)

Saaame

1 like

Ik heb dit volgens mij nooit eerder gehad met een serie. Echt gewoon opgezogen worden.

Vanaf vandaag nieuwe Grey’s op Disney. Gaat gelukkig over het ene onderwerp wat bijna nooit wordt besproken. Carona. :sweat_smile:

Ik heb de eerste paar afleveringen van het nieuwe seizoen van Grey’s gekeken, maar het voelt helemaal niet als Grey’s Anatomy?
Kan me vinger er niet op leggen, maar het heeft een hele andere vibe ofzo?

2 likes

Stomste seizoen ooit :rage: het is niet het ontspannen kijken van Grey’s hè? Ik vond dat ook opvallend.

En ik vond de microfoontjes in de coronapakken heel storend :joy:

Ja, ik weet niet. Dacht eerst dat het kwam door de covid verhaallijn, maar daar stoor ik me eigenlijk niet zo aan.

Ik vind het vooral opvallend hoe supersnel ze tussen verschillende scènes schakelen. Normaalgesproken waren die dialogen/scenes veel langer en uitgebreider. Nu volg je elke minuut iemand anders. Heel irritant.

1 like

O ik vond het juist veel te langdradig :joy: maar das ook maar 1 onderwerp eigenlijk, de rest wordt idd niet uitgediept.

jaaaa woehoe zin in!

1 like

ik kijk nu meisje van plezier :rolleyes: maar Chris Tates en Viggo Waas lijken echt ontzettend op elkaar allebei van die pendante vervelende betweterige mannen he.

1 like

Bir baskadir vond ik ook een goede serie. En 50m2 vond ik ook interessant. Dit is meer een actie serie maar ik heb hem binnen een dag afgekeken.

3 likes