Ik had er nog niet van gehoord, maar jouw podcasttips vallen bij mij altijd in de smaak dus ben gelijk gaan kijken vanavond en omg dit is fantastisch haha love it, dank voor de fijne tip!
Ohh ben benieuwd naar die nieuwe! Ik vond de oa ook heel leuk. Hoor er maar weinig mensen over helaas
Heb grace en frankie afgekeken vandaag en vond er niet zo veel aan.
Nu het tweede seizoen van Sky Rojo en wat een vrouwen
Haha wat leuk om te horen!
Zo underrated, die show was echt briljant. Dat ze niet nog 1 seizoen mochten maken om het mooi af te ronden is echt een crime.
Was na vijf minuten al hooked! Echt een toffe show. Net aflevering 1 gekeken, ik ben benieuwd naar de rest.
Toch maar eens begonnen aan Downton Abbey.
Jaloers dat je het nog niet hebt gezien. Heerlijke serie.
Ja ik ook! Ben al bij 2 dank voor de tip @anon18050057
@Artemis @Hejira jaaa zo jammer dat het niet verder gaat, het verhaal was ook echt nog niet af. Zo zonde.
Cruel Summer op Prime is een aanrader, net uitgekeken.
Nieuw seizoen Valeria
In 3 dagen tijd heel Grey’s anatomy seizoen 17 gekeken.
Spoiler einde seizoen 17
Samenvatting
Wat een rollercoaster van emoties weer. Zo veel gejankt dit seizoen. Wat ga ik Avery ook missen zeg. En wat schattig Jo met Luna.
Ik vond het ook heel leuk dat April er nog even in voor kwam.
En arme Link…
Seizoen 17 grey's anatomy
Ik vond het een best wel sterk seizoen. Ik snap dat mensen het niet zo leuk kunnen vinden, omdat covid de hoofdrol heeft. Ik hoop echt dat Link en amelia niet uit elkaar gaan door dit alles, want ze zijn echt mijn favoriete koppel in de serie op dit moment. Ik ben echt benieuwd wat ze in het nieuwe seizoen gaan doen, alles is al wel zo’n beetje gedaan nu haha
Echt zo heerlijk weer❤️
Ah leuk!!
Grey’s anatomy seizoen 17
Samenvatting
Ik vond het ook een ijzersterk seizoen. Even pittig wel met Covid maar heel goed neergezet alles.
Ik hoop ook echt niet dat ze uit elkaar gaan. Vind ze echt leuk samen. Maar ik vrees van wel. Zij zit zo met dat plaatje dat ze geen kinderen meer wilt. Heel jammer.
Ach volgend seizoen verzinnen ze wel weer een brand, ontploffing, gijzeling, drama op een huwelijk of iets. Hoop wel volgend seizoen meer spanning tussen Meredith en Hayes.
Grey’s anatomy
Samenvatting
Ik ben vooral benieuwd hoeveel drama er komt tussen Maggie en haar nieuwe man. Op de een of andere manier vertrouw ik hem niet helemaal. Ondanks dat het een good Guy lijkt. Ben ook benieuwd welke nieuwe karakters er bij gaan komen. Hoe het met helm gaat en of ze ook nog uit de serie gaat.
Al het rona gedoe vond ik in het begin wel weer even heftig en dat gedoe met mer op het strand af en toe een beetje te lang. Maar ik schoot echt vol toen George, lexie en Mark voorbij kwamen. Dat vond ik echt mooi gedaan allemaal. Ook met deluca. Oh arme deluca.
Ik heb deze week never have i ever gebinged, is echt voor tieners maar kijkt wel lekker weg als simpele serie
Net joueuse op netflix gezien, als je zin hebt in een fijne Franse film is dit een geschikte keuze
Mijn vriend en ik hebben vanavond de eerste aflevering gekeken. Ik heb echt geeen idee wat ik er van moet vinden😂