Series & Netflix #3

Grey’s 17

Unpopular opinion hier, zo te zien, maar ik vind Amelia echt een stuitend irritant personage. Veruit mn minst favoriet.
Ik hoop juist wel dat het stuk loopt en dat ze Link in het nieuwe seizoen aan een gezelliger type koppelen die hem wel begrijpt.
Ik vond de eerste 3/4 afleveringen niet zo goed ( ook niet slecht, maar vond de vibe echt heel anders) maar ergens vanaf daar voelde het echt weer als vanouds.
Jackson ga ik missen, dat was toch bijna een OG

2 likes

Pfff ja die dubbele stukjes ik snapte het wel maar het had veel korter gekund
En die Benno acteert zo slecht mennn echt cringey
Maar het pakte me wel wilde het wel af kijken

Samenvatting

En ik wist meteen dat die Semi zijn kind / Eva’s half broer was

2 likes

Ik vond de laatste scenes van Jackson wel heel mooi. Samen met Meredith het ziekenhuis uitracen. Shonda heeft er een handje van om iedereen om te brengen maar Jackson mag gelukkig blijven leven. Ik hoop dat hij en April uiteindelijk weer samen komen.

2 likes

Ik heb Grace and Frankie alweer af. :cry: Ik wist niet dat er maar 4 afleveringen zijn, dus dat was een stomme verrassing. Nu wachten tot de andere afleveringen…

Nu kijk ik The Dog House op NPOplus. Zooo’n leuk programma. Gaat over een hondenasiel waar mensen een hondje gaan uitzoeken. Zo wholesome.

1 like

Heeft iemand deze al gezien? Het is Frans, ik vind series gebaseerd op boeken van Harlan Coben altijd heel goed

3 likes

Grey’s

Samenvatting

Ik vond de verhaallijn van Jo zooo leuk :pleading_face:

1 like

Over Emily Gilmore:

Wat een kutwijf is dat zeg!!!

3 likes

Had precies hetzelfde, zat er weer lekker in… stopte het gewoon!! :confused::pensive:

Zoo ik heb the white lotus uitgekeken echt fantastisch!

2 likes

Hahaha dat je dit ook in een spoiler zet

3 likes

Ik kijk brand new Cherry flavor op Netflix en het is zo raar maar wel vet

2 likes
Samenvatting

Stiekem, stieeekem hoop ik dat ze hem een spinoff geven. Net zoals met Alison in private practice.

@Frenky

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

ik vind Amelka ook echt SUPER irritant. En Maggie ook echt heel vaak. Die mogen echt wat meer indimmen. Owen vind ik ook stront irritant.

3 likes

Ja ik had eerst een heel lang verhaal met allemaal voorbeelden waarom ik haar kut vind maar vond dit toch treffender.

Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen en mijn vriendtvind het geweldig??? Wat mis ik?:sweat_smile:

2 likes

Ik heb 'm ook uit! Zo van genoten @anon18050057, echt een geweldige tip! Ik haat alle personages maar het was geweldig :ok_hand:

2 likes

RHOBH seizoen 5 staat op Netflix! Ben geen fan van de 2 nieuwe housewives maar Camille en Adrienne komen langs

2 likes

Grote spoiler over De Twaalf met een vraag:

Samenvatting

Dus Frie heeft het tóch gedaan. Waarom vroeg ze haar advocaat dat boek mee te nemen, was ze vergeten dat die ketting en haar handschoenen erin zaten of wilde ze op die manier stiekem bekennen aan hem?

Ik ben begonnen met This is us en ben nu pas bij aflevering 3 en moet elke keer weer huilen, nu al. Wel een goede serie zeg. Hadden meer mensen dat, dat huilen?

5 likes

Echt non-stop.

Ben er halverwege seizoen 3 mee gestopt want werd er echt een beetje naar van op een gegeven moment. Heel mooie serie, maar een beetje te veel ellende voor mij.

1 like

Ja ik heb m in een avond en ochtend uitgekeken. Ik vond m goed, het verhaal gaat alleen de hele tijd heen en weer. En t was Frans. En voor iemand die normaal maar half kijkt was t een opgave. Maar goed genoeg om om 1 keer door te kijken.

1 like