Series & Netflix #3

Oooh echt? Oh jeetje, ben benieuwd.

Ja vond hem goed wegkijken !

1 like

Ted Lasso is zo goed ! Nog liefhebbers?

2 likes

Jaaaaaaa :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

Ik lees nu op Wikipedia dat de film pas in maart '22 komt :frown:

@ZusjevanJoost Ja ik kwam er helaas ook niet doorheen. Heb het 2x geprobeerd. Weet niet wat het was, vond het een mooie serie en het was ook niet per se te zwaar, goeie verhaallijnen maar heb de clou maar opgezocht (daar was ik wel benieuwd naar)

1 like

Omg RHOBH seizoen 5 staat op Netflix, laf it

1 like

Hé jammer. Het is echt een goede serie maar wil er niet elke avond down van worden. Maar kijken hoe lang ik het vol houd.

1 like

Ooh jammer :frowning: Maar wel echt super leuk dat er alsnog eentje komt​:heart_eyes:

1 like

Ik heb echt geprobeerd om door te zetten (hallo Milo) maar ik vind het te zwaar, wel heel mooi. Maar zwaar…

1 like

Ben aan Hit and Run begonnen, stond op 1 in trending volgens mij. Begint al goed!

2 likes

The White Lotus is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Zo de laatste aflevering kijken!

6 likes

Geweldige serie, fan van de hoofd acteur ook zo goe dun Fauda

1 like

Ik kijk Below Deck Mediterranean en ik ben verslaafd. Gisteren 7 afleveringen ofzo gekeken haha.

6 likes

Ben momenteel helemaal hooked aan the resident op disney+

1 like

Nou the kissing booth 3 was weer lekker verschrikkelijk. Ik twijfelde ook ontzettend of dit nu echt nieuw was of dat Netflix weer oude meuk tussen nieuw had staan haha, had het idee dat ik al een deel drie gezien had ooit.

het verhaal was ook gewoon zoals deel 2? zin in het leven best year ever, oh nee jaloers, ruzie met iedereen, komt weer gucci, einde.
dus had m ook niet hoeven zien eigenlijk haha

1 like

Oh ik wil dit ook gaan kijken maar twijfel tussen deze of de “normale” Below Deck hmm.

1 like

Ik ben binnen 3 weken al bij seizoen 4 :raised_hands:t4:

1 like

Ik ben met deze begonnen omdat die andere vanaf seizoen 3 begint op Netflix.

1 like