Series & Netflix #3

Meer mensen bij wie Netflix het niet doet op de Samsung tv?

Ik HOU van Below Deck Med. Mijn favo’s zijn echt Ben, Bugsy en Aesha.

3 likes

Ja ik heb 'm gezien. En vond 'm verrassend en had niet gedacht dat de film zo zou eindigen. Kijkt lekker weg!

1 like

Ik ben nu voor de zoveelste keer begonnen aan How to get away with murder en ik snap het gewoon niet?

Ik wil het graag leuk vinden want 1. Veel seizoenen 2. Veel afleveringen 3. Het schijnt super goed te zijn? Maar het gaat voor mijn gevoel echt veel te snel, het is veel te donker dus ik weet niet wie ik zie. Er gebeurt veel te veel in de pilot.

Wie kan mij zonder grote spoilers uitleggen wat nou de bedoeling is van s1?

Ik heb de eerste drie afleveringen gezien (thanks voor de reminder dat ik er mee verder moet. heb ik weer wat te kijken)

Samenvatting

en wat ik nu dus voornamelijk begrijp is een beetje twee tijdlijnen.
Je ziet de studenten en de cases die ze behandelen. (Verleden?) En dan de lijn van een moord (heden?) (ik ga er vanuit dat ze hier verantwoordelijk voor zijn en dit proberen te verbergen) tot nu toe heb je iedere keer iets meer informatie en ook iets meer background van de karakters.

Of is dit niet wat je bedoelt?

Zelf ben ik van de week begonnen met Grace and Frankie. Weet nog niet 100% wat ik er van moet vinden maar het kijkt wel prima weg. Ben er nog niet kapot van. Weet ook niet of dat nog gaat komen.

Met vriend samen ben ik begonnen aan the Boys op prime. Iedere aflevering duurt een uur maar heb totaal niet het idee dat ik een uur aan het kijken ben.

[spoiler]Ja, dat bedoel ik inderdaad.

Annelise is een hoogleraar en een aantal van haar rechten studenten plegen een moord en zij helpt hen dat weg te moffelen (how to get away with murder…)

Ik zie in de eerste aflevering alleen al zoveeeeeel characters (en ook in het donker) dat ik al die mensen niet uit elkaar kan houden). Maar ik ga doorzetten. :grimacing:[/spoiler]

Ja het is in het begin best wel veel en vooral die donkere stukken vond ik in de eerste afleveringen wel verwarrend hier en daar. Aan de andere kant, het houd wel de aandacht bij de serie en per aflevering kom je dus wat meer te weten.

Ik had trouwens nog niet eens door dat het zoveel seizoenen had. lekker lekker.

1 like

@marley Het kijkt eerst vrij irritant met weinig informatie, maar het wordt steeds duidelijker naarmate je verder kijkt! Vind het geen hoogstaande serie, maar wel vermakelijk.

5 likes

Ik ben volgens mij late to the party maar ben helemaal into My Unorthodox Life. Ook een poging gedaan tot Kissing Booth 3 maar kwam er met geen mogelijkheid doorheen. Wat een saaie film. Terwijl ik deel 1 en 2 nog best prima vond voor luchtig vermaak. Heb ook het gevoel dat ze de twee hoofdrolspelers zo min mogelijk scènes samen hebben gegeven omdat ze in het echt uit elkaar zijn gegaan.

2 likes

Ik ga nu ook proberen er zo naar te kijken: dat er vooral veel liefde is. Echt zo goed gedaan deze serie.

1 like

Net begonnen aan nieuwe serie The Chair op Netflix, ben benieuwd! Vond Sandra Oh heel goed in Killing Eve en ook The Chair heeft goede recensies dus heb er zin in!

3 likes

Oooh ben ik ook heel benieuwd naar!

Ik werd naar van de kissing booth 3. Vond het zooooo entitled rijke witte mensen problemen. Toegelaten worden tot 2 mega prestigieuze universiteiten die het allemaal prima vinden als je nog niet eens weet wat je wilt studeren? As IF.

3 likes

Net het einde gekeken van the bold type, vraag me af waarom er ineens zo weinig afleveringen zijn

vond het echt super wazig dat Richard al in het proces zit om een kind te adopteren en dan ineens zijn hele kinderwens maar opgeeft voor Sutton. Alsof je daar geen spijt van gaat krijgen later. Jane zou editor in chief worden ineens, maar dat wil ze toch maar niet dus doen we maar Kat. Ondanks dat ze al heel lang hier niet meer werkt, zelfs ontslagen is en hiervoor achter de bar heeft gewerkt een hele tijd, lijkt zij toch de perfecte kandidaat??

5 likes

Nou inderdaad, vond het echt een toffe serie maar het einde is echt heel slecht geschreven.

1 like

Late to the party waarschijnlijk (stamt uit 2018) maar deze serie kijkt zo lekker weg, is spannend en is mooi gefilmd. Ik kijk het via Prime. Soort Homeland met een sausje van meer Hollywood

3 likes

Op Netflix? Wilde 'm net opzoeken maar zie 'm er niet tussen staan

HBO volgens mij (helaas). Nog altijd chagrijnig op KPN en dat ze geen HBO meer hebben. :angry:

1 like

Ik ben begonnen aan Nine perfect strangers (via Prime)
Meer mensen die kijken? Ben benieuwd waar het naartoe gaat.

4 likes

Ja HBO. We hebben er speciaal een vpn en Amerikaanse HBO voor aangeschaft, want je moet eigenlijk Ziggo hebben voor HBO in NL.

Ik wil dit wel gaan kijken, maar ben nog niet begonnen. :nerd_face:

2 likes