Ohhhh ja dit zou ik ook nog wel eens willen kijken. Echt eind van elke aflevering: whuuuuuuuuttttttt
Undercover wordt ook met de aflevering slechter he
Ja sund, wil beetje actie met Ferry. En gauw gvd.
Vorig seizoen werd ik er helemaal mee ingezogen en nu echt totaal niet.
Lijkt erop dat dat wel komt volgende week? If not stop ik er denk ik mee hoor
Ik heb na de eerste van het tweede seizoen al niet meer verder gekeken vond er niks meer aan.
Ook dit weekend emily in paris in een ruk uitgezien, vond het echt leuk! Beetje simpel inderdaad, maar wel vermakelijk en met knappe acteurs haha.
Liever zoiets wat een beetje snel gaat en luchtig is dan iets als chesapeake chores. Pfff ben daar halverwege seizoen 2 afgehaakt, kon het trage niet meer aan
Blij dat ik inmiddels gestopt ben als ik dit lees haha.
Ik heb Emely in Paris ook in één ruk uitgekeken! Leuker dan verwacht, hopelijk komt er snel een seizoen 2
Ik moet de laatste twee afleveringen van the 100 (de laatste komt morgen op Netflix, maar is wel al uit) nog kijken en ik heb zo geen zin meer. Het zijn de allerlaatste twee afleveringen, maar ik ben zo teleurgesteld in het laatste seizoen dat ik eigenlijk helemaal niet meer wil. Maar ik vind het ook kut om een hele serie te kijken, behalve de laatste twee afleveringen.
Ik moet de laatste drie afleveringen nog kijken, maar als ik bedenk hoeveel vragen en onopgeloste zaken er nog zijn, vraag ik me echt af wat het einde gaat geven. Ik vond dat het seizoen nog best sterk begon, maar tegelijkertijd voelt het alsof ze heel veel in 1 seizoen willen proppen. Ik ben bang dat het geen voldoenend serie einde wordt.
Ja, ik vraag me ook af wat er nog aan vragen beantwoord gaat worden. Ook ben ik erg teleurgesteld in de dood van 7x13, die ik echt ontzettend out of character vond en gewoon heel stom.
Jaa die snap ik ook echt niet!
Spoilers The 100
Hij stond al als âdoodâ opgeschreven aan het begin van het seizoen, dat vond ik sowieso al gaar. Dan komt hij terug als een cult aanhanger en âvergeetâ hij wat hij met zn vrienden heeft meegemaakt de afgelopen jaren. Eigenlijk verraadt hij ze ook gewoon. Echt mega out of character. Dan wordt hij neergeschoten door Clarke of all people. Ik verwacht gewoon geen enigszins happy end meer haha. Alleen maar ellende in die serie
Spoilers The 100
Eerlijk gezegd had ik al wel verwacht dat hij dood zou gaan aangezien het ook het laatste seizoen is. Maar de manier waarop is gewoon zo flauw? Als je een main character van 7 seizoenen dood laat gaan zou je zeggen dat het op zijn minst een heroĂŻsche dood is. Nu was ik hem al half vergeten en vond ik hem toch irritant dus dacht ik âhmm okâ.
Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Lexa of Lincoln, daar was ik echt geraakt. Volgens mij was ik meer emotioneel van de dood van Wells die er 3 afleveringen in zat
Nog meer spoilers The 100
Ja, ik wist wel dat Bob Morley (die Bellamy speelt) minder aanwezig zou zijn wegens psychische klachten. Maar ik had niet verwacht dat hij driekwart van het seizoen er niet zou zijn en dat de momenten dat hij er wel zou zijn, hij een cultgekkie zou zijn. Ik vind het echt volslagen kut hoe zijn personage omgebracht is, neergeschoten door Clarke of all people, voor een schetsboek dat ze nog moest laten liggen ook. Vind het echt niet goed doordacht en niet zoals ik Clarke en Bellamy ken van de zes vorige seizoenen. Vond de reactie van de anderen op zijn dood ook veel te mild, alsof ze hem echt veel te makkelijk hebben opgegeven na alles wat ze meegemaakt hebben.
En ja, ik shipte Bellarke en zou het echt heel tof hebben gevonden als ze samen zouden zijn geëindigd, maar ik zou er echt prima vrede mee hebben als hij op een geloofwaardige manier doodgegaan was. Maar nu, dit?! Nee.
Spoiler the 100
Ik ben best een emotioneel wrak lol, maar moet inderdaad zeggen dat zijn dood me helemaal niks deed. Ik dacht alleen maar: wat is dit, waarom doe je dit? Nou doei dan.
En hoe zit het met Gaia. Die wordt pas heel laat gemist joh
The 100
Ja ik wist niet dat die actrice van Gaia ook niet veel tijd had om te filmen, dacht dat die na een paar afl wel zou opduiken. Nou niet dus
Ik ben net begonnen aan Bonusfamiljen/Bonus Family. Lijkt leuk tot nu toe! Gaat over een samengesteld gezin.
Ik heb deze net gekeken, maar echt bizar.
Samenvatting
Die smsâjes die hij dan achteraf nog naar haar telefoon stuurde om zichzelf in te dekken. En zijn oproep op tv aan hun om alsjeblieft naar huis te komen.
Verbaast aankomen lopen met haar trouwring.
Maar echt hoor, dan in een bizarre vlaag van verstandsverbijstering heeft hij haar vermoord, maar dan zou je toch denken dat na een rit van een uur dat hij wel bij zân zinnen was gekomen, dus waarom hij dan ook zijn dochters op locatie.nog heeft vermoord?
Ik heb bij haar wel even moeite gehad om haar los te zien van haar personage in Sabrina ;p