Ik had dat met de acteur van Jaha, alleen had ik eerst The 100 gekeken en daarna pas Greys Anatomy. Zulke verschillende karakters, dat was wel echt apart hahaha
Jaa, snap ik ook! En met Marcus Kane ook, die kende ik nog van Lost.
Spoilers American Murder
Bizarre is nog dat het geen verstandsverbijstering was aangezien hij het met voorbedachte rade heeft gedaan. Ik kan er ook echt met mān hoofd niet bij hoe zoān ogenschijnlijk normale man zān hele gezin op zoān koelbloedige wijze kan vermoorden. Ook dat āie zān dochters nog met het lijk van hun moeder in de auto heeft laten zitten. Bah.
Oeh vanavond nieuwe docu van David Attenborough op Netflix maar eens kijken.
Gisteren ook American Murder: The Family Next Door gekeken. Poeh heftig hoor.
Samenvatting
Ik zat echt te huilen toen hij vertelde hoe hij zijn kindjes om het leven had gebracht en dat 1 ook vroeg van papa wat doe je? En dan zie je weer filmpjes van die lieve vrolijke kindjes⦠pff mijn hart brak echt in 100 stukken. Krijg gewoon weer kippenvel en tranen terwijl ik dit typ. Ik had tijdens het kijken sowieso al moeilijk want je kon wel raden vanaf het begin dat die kindjes niet meer leven en dan zie je zoveel filmpjes van die lieve kindjes.
Ik vind het ook heel erg hoor dat die vrouw is vermoord maar die kindjes raakte mij echt. Volgens mij eerste keer dat ik heb gehuild bij zoān soort docu.
Dit weekend ziek thuis geweest, dus veel gekeken:
- David Attenborough: must see!
- Marvelous Mrs Maisel: Tot begin S2 gekomen, heerlijk vermaak. Duidelijk van dezelfde makers als Gilmore Girls
- Euphoria: Wow! Echt ontzettend goed. Snap ook helemaal waarom Zendaya de Emmy heeft gewonnen.
Ik heb Emily in paris allemaal achter elkaar gekeken. Vond het wel lekker wegkijken. En doe mij Gabriel hallooo
Jaa pff ik heb het net gekeken en ben er helemaal naar van.
Waarop heb je euphoria gekeken?
Is van HBO en kan je enkel bekijken via Ziggo of Play in Belgiƫ.
Zijn er mensen die Lovecraft Country hebben gekeken of I May destroy you?
Ik had echt hogere verwachtingen, het is zo slecht Maar wel vermakelijk en chill dat de afleveringen zo kort zijn
Ik kijk David Attenborough: A Life on Our Planet en het maakt me echt een beetje verdrietig. Maar wel goeie docu dus zeker een kijktip.
Ah ja ik had geen hoge verwachtingen dus dat scheelt haha
Ik wil nu nu nu naar Parijs. Wat is Emily in Paris geweldig. En ik wil Gabriel.
Emily in Paris is echt genieten, die outfits en locaties . Heb enkel afl 1 gezien, maar wel de stereotype kijk van USA op de rokende, luie, gemene Fransen
Ik ben begonnen aan Hart of Dixie, lekker simpel nadat ik Sweet Magnoliaās af heb.
Ik vind het juist daarom echt een afschuwelijk slechte serie
Zoān extreem stereotype Amerikaanse troela in extreem stereotype uber romantisch Parijsā¦
Brrr.
Haha ja vond ik ook. Ze gaat de fransen ff laten zien hoe het allemaal werkt want die kennen geen social media dat komt uit Amerika. En ja natuurlijk gaat alles haar ook goed vanaf. Geen enkele setback ook al spreekt ze de taal niet behalve dat haar douche het niet doet en moet douchen bij dār knappe buurman oh zo vervelend
Elke man die haar ziet valt op dār. Fransen roken op kantoor, hebben allemaal affaires, zijn gemeen, etc.
Maar heb toch alles gekeken natuurljk
Nu het over Frankrijk gaat - ik vond Dix pour cent heel leuk om te kijken!
Ge-influenced door Tiga Elise jaja