En als je nog een dvd speler hebt, bij de bibliotheek hebben ze alle seizoenen! (Althans de ‘mijne’.)
Oh ja dat was idd wel vreemd, dat Saar dat niet met hem had overlegd. Verder vind ik het echt raar dat hij ook steeds dingen niet wil zeggen en dan zijn vrienden vraagt dat ook te doen. [spoiler]ben benieuwd of Elias nog in bed beland met die sportschooljongen. en ja het was idd stom dat hij niet enthousiast reageerde. Maar dat doet hij eigenlijk nooit? hij lijkt vaker jaloers. ook op die anke ofzo
Bijna klaar met Good Girls, ik ben geloof ik een van de weinigen maar ik vind er echt geen klap aan Oke Ruby vind ik wel leuk en gevat maar verder vind ik het zo’n traaaaage serie met suffe verhaallijnen.
Samenvatting
De vriend van een vriendin van mij lijkt als twee druppels water op Bart en ik kan het niet meer onzien.
Heeft iemand The L Word gekeken op Videoland?
Ik vond de eerste 2 seizoenen wel leuk en daarna zijn ze mij ook kwijtgeraakt. Zo gaat het helaas vaker met series.
Ja! En heb de oude serie ook gezien maar die is vgm nergens te vinden
Ik vind het wel leuk maar vind dan vooral leuk om de karakters van de oudere serie te zien, van de nieuwe vind ik alleen Dani leuk
Ik heb eindelijk deze twee (toch wel) ‘American dream’ docu’s op Netflix gezien (zijn al oud):
https://www.netflix.com/nl/title/81080637
Knock down the house met oa AOC. Vond ik vooral tof omdat je de grassroots ziet die deze vrouwen hebben gelanceerd
https://www.netflix.com/nl/title/81122487
Becoming met Michelle Obama. Redelijk oppervlakkig maar keek fijn weg haha. Beetje nostalgisch wel
Heb je The Bold Type (netflix en videoland) en Younger (videoland) al gezien? Vond ik allebei leuk en lekker makkelijk wegkijken!
Jeetje hoe heb ik de serie Great News kunnen missen! Moet soms gewoon hardop lachen omdat het zo debiel is. En in seizoen 2 zit Tina Fey! En iedere aflevering is lekker kort dus ideaal voor tussendoor
Heb het net opgezet nav jouw bericht. Maar vind die moeder echt onwijs irritant. Maar die zal wel elke aflevering heel erg aanwezig zijn?
Hahaha ja klopt! Ieder personage is ook eigenlijk irritant
Ahh oke, het ligt dus niet aan mij haha. Het had leuk kunnen zijn (voor mij), maar ik vind het allemaal iets te schreeuwerig, hysterisch en irritant helaas. En zo’n opdringerigere moeder, nee haha.
S6 van lucifer so far wel weer leuk
Yes Sex Education is er weer, nu al zin in die humor
Jaa echt leuk! Ook nice met de voor-en nabesprekingen van de Vierkante Ogen podcast erbij! Damn honey deed mee aan de voorbespreking, vond ik heerlijk
Ik heb al 3 afleveringen gekeken. Ik vind het echt zooo leuk en grappig. De rest bewaar ik voor dit weekend
@Leuk123 oee thanks voor de tip. Ik ga de podcast ook luisteren. Ik vond die recaps van de seizoenen van sex and the city ook zo grappig om te luisteren (van Sentimental in the City)
Jeuj zo leuk dat Sex Education weer is begonnen! En ik heb wel een beetje een crush op Otis
Zo leuk dat Jemima Kirke (Jessa in Girls) nu schoolhoofd is in Sex Education
Jaaa