Vrij late reactie, maar ik ben het helemaal eens met je spoiler! Zo jammer dat de laatste aflevering al weer is geweest.
Maar jemig he, dat wel/niet zwanger zijn van Lot is wel echt too much hoor. Echt te voorspelbaar ook dat dat nu voorbij komt. Vind het echt onwijs stom dat Lot en Bart het niet nog proberen samen. Beide seks gehad met een ander en ze willen beide eigenlijk niet stoppen. Kom op doe nog even een poging. (al vind ik Bart wel echt vals. Hij is zo kwaad dat Lot verliefd is, maar zelf heeft hij een jaar lang op die therapie geen een keer gezegd wat er nu echt is gebeurd tussen hem en Anke. Dat hij nu op het werk niet meer het mannetje is, is wel sneu.
Alex zijn stiefmoeder is wel echt onuitstaanbaar. Ik vraag me af of Ed nog wel meer kinderen wil. En Pieter en Saar, wat een cliff hanger. Die Marieke is echt wow. Het enige wat ik mij afvraag, Marieke is toch al sinds seizoen 1 zwanger? Zou ze dan niet een keer moeten bevallen? Ik begrijp niet veel van de tijdspanne van de serie

Het was in elk geval weer een leuk seizoen. Ik vind trouwens die actrice die de moeder van Saar speelt best goed in haar dementie rol

Erg nice