Series & Netflix #3

Niet echt spoilers, maar een beetje onzin gebrabbel over Nine Perfect Strangers.

Samenvatting

Oké, pas bij de laatste twee minuten ofzo van de laatste aflevering had ik een beetje het idee dat er een spannend einde komt.
Maar ik begrijp eigenlijk het ‘gehele gebeuren’ nog steeds niet echt. Voor dat Instagram-stel is het volgens mij meer een soort van vakantie, heb ik het idee. Zij zitten steeds maar een beetje in dat water te chillen en krijgen wat ‘normale’ drugs waardoor ze zich chill voelen. Behalve dan toen ze freakte omdat ze dacht dat haar neus weg was. Maar zou dat alles zijn voor hen?
Snappen jullie soms ook niet of iets echt is of dat het een droom/waanidee is ofzo? Dat met die journalist en dat ze zei dat ze z’n telefoon had gevonden enzo. Ik dacht eerst dat ie dat droomde, maar dat was dus echt.

SE is weer zo leuk, geweldige serie. Had zoiets wel willen zien toen ik op de middelbare school zat!
Wel even iets over ep.3 Was het echt nodig om een kat te vermoorden? Vond dat echt een domme scene.

7 likes

Ja die scène vond ik ook jammer, voor de rest weer helemaal top en ik baal dat we weer mogen wachten. :sob:

Nog even over Sex Ed. Ik ben nu over de helft en de poep en scheet grappen zijn wel heel erg aanwezig…hebben ze er nieuwe schrijvers bij? Vind het echt een stuk kinderachtiger dit seizoen. Nog steeds mooie verhaallijnen waar ik van hou maar het is heel erg opgevuld met hi-ha-ho ik ben zwanger en moet scheten laten en ik moet poepen tijdens een busreis nonsens.

1 like

Only Murders in the building (op Disney+) is leuk. Doet me beetje aan How to get away with murder denken. Stijl van serie is net als Pushing daisies maar ook Glee/ugly Betty?
Alleen Selena acteert zo droog

2 likes

Het ging over rouw toch, dus dat voegde wel echt wat toe.

1 like

Jaa hele leuke serie, zo jammer dat het maar korte afleveringen zijn. 2de seizoen is al bevestigd.

2 likes

Net white Lotus afgekeken maar hij speelde ook in Girls. Toen ook zo’n typische “nice guy” en ondertussen heel irritant

2 likes

Ik vind het ook echt een leuke serie. Ben alleen even in slaap gevallen bij de 4e aflevering dus die moet ik opnieuw kijken.

1 like

Ik was aan het lunchen bij die aflevering 🥲
Echt goooor

1 like

Ik heb net sex education afgekeken maar wat een stom einde :rage:

Lucifer, Casa en Sex Education al weer afgekeken. Ja hallo, wat moet ik dan nu bingen?! :pleading_face:

Superstore is nieuw op netflix, vind het wel makkelijk wegkijken en lekkere korte afleveringen voor de verandering

2 likes

Heel toevallig was ik hier aan begonnen, gisteren of eergisteren haha, maar dan via Prime. Wel blij dat het op Netflix staat nu, vindt Netflix zelf wel fijner in gebruik :grimacing:

1 like

Ja daar verbaas ik me nog weleens over, hoe slecht die andere streamingdiensten werken vergeleken met Netflix!

2 likes

Omg het aller vreselijkste is Ziggogo app
Of npo app werkt ook voor geen meter

6 likes

Ohh… kijkt/keek iemand Brooklyn Nine-Nine? Net de allerlaatste aflevering gezien, en meeh… vind het toch wel echt jammer. Vond het zo’n heerlijke flauwe serie waarvan je altijd gewoon een aflevering op kon zetten en dan 6 afleveringen achterelkaar kijken.
En vond het ook leuk dat de verhaallijnen van de personages steeds serieuzer werden; Holt en z’n partner, Rosa en haar relaties en het feit dat haar ouders haar biseksualiteit afkeurden, Jake en Amy die verliefd, verloofd, getrouwd waren etc. Ga het wel missen, denk ik.

5 likes

Heb nu 2 afleveringen van Squid Game gekeken, spreekt me tot zover goed aan! Meer mensen die kijken?

The Morning Show is terug met een tweede seizoen trouwens, wel maar 1 afl per week. 1e afl wel gekeken maar misschien ga ik wachten tot ze allemaal uit zijn.

2 likes

Ik kan dit programma echt niet aan. Mijn leven bestaat uit deze shit en dan luister ik ook nog naar AL precies deze problemen van vrienden. Ik kijk juist tv om even te vluchten voor al dit soort verhalen :stuck_out_tongue:

2 likes

Bedoel je seizoen 6? Ik ging snel googlen na je bericht en het verdwijnt van Netflix helaas :frowning:

1 like