Er zijn 8 seizoenen!
Ik zag gisteren maar tot seizoen 6 op Netflix, waar zijn 7 en 8 te vinden? Of keek ik niet goed…
Oh kut ben hier vorige week aan begonnen :’)
Ik vond seizoen 5 deel 1 van La Casa de Papel echt… mehhhh. Niet eens zin meer in deel 2.
Die staan er ook niet op, helaas, maar die kan je misschien wel ergens anders kijken? Ik heb geen zin om er moeite voor te doen hahaha
Haha jaa begrijp ik! Heb ook geen zin in downloaden oid😶
Oke disclaimer, ik heb maar 1 aflevering gezien maar ik vond dat al gezeik genoeg haha. Dus weet niet hoe dramatisch het wordt!! Mijn leven is sowieso niet spannend
Oh jeetje, oké nee dat red ik niet hoor
Ik heb het gezien, ik vond/vindt inderdaad ook een leuke serie.
Maar je bedoelt de laatste aflevering van sezioen 6? Want er zijn 8 sezioenen, maar helaas staan die (nog) niet op Netflix.
@Missy Ik bedoel de allerlaatste aflevering van de serie, dus dat is inderdaad van seizoen 8. Die werden de afgelopen weken uitgezonden bij Comedy Central.
Yes seizoen 2 van Into The Night is uit op Netflix. Ik vond seizoen 1 echt spannend
Net Clickbait afgekeken. Ik vond het een spannende en goede serie. Had het niet zo verwacht.
Ik kom echt niet lekker in The Circle, beetje irritante/saaie mensen. Behalve Kai
Ahh ik vind het wel echt weer leuk, vooral omdat er leuke verrassende alerts in zitten.
Ik dacht dat ik het had gezien maar dat was Emily in Paris. Het is wat met al die vrouwen in Parijs. Hoop voor jou dat Alice leuker is dan Emily.
Verder heb je hier geen ruk aan, sorry
Bij welke aflevering ben je?
Ben voor nu helemaal bij, dat is 8 geloof ik!
Oh ik ook haha, wilde niet spoilen. Maar ik vond het minder leuk worden toen fake Michelle eruit ging. Vond die twee echt grappig. Hopelijk wordt 't weer leuker
yess seizoen 5 van the good fight op videoland ik weet wat ik de komende avonden doe
Seizoen 2 van Love on the Spectrum staat op Netflix!
Ik ben blij dat Michael er weer in zit. Moet altijd zo om hem lachen. Ik vind hem geweldig!