Series & Netflix #3

Ja ik ook! :smiling_face_with_three_hearts: Heb gisteravond de eerste 2 afleveringen gekeken en ging helemaal vrolijk slapen.

1 like

Ik heb squid game uitgekeken. Ik vond het vooral intrigerend eigenlijk. En heel ziek. Maar niet eng. Wel momenten dat je spanning voelt.

Vond de hoofdpersoon in het begin weinig likeable, maar dat komt gaandeweg wel goed. En je gaat je echt afvragen wat je zelf zou doen in bepaalde situaties, die groepsdynamica vond ik interessant om te zien (al zal het wel niet overal heel realistisch zijn, maar ik hoop dan ook van harte dat zo’n ziek spel niet echt bestaat).

3 likes

Haha ik ook! Vanavond weer verder kijken. Ze zijn allemaal leuk maar hij is mijn favoriet! :smiling_face_with_three_hearts: Ik hoop echt dat hij zijn droomvrouw vindt

1 like

Ik weetniet of ik in het goede topic zit want dit gaat niet over een serie maar heeft iemand enig idee waar ik Brokeback Mountain kan kijken? Ik wil die al jaren zien maar hij staat niet op netflix, Amazon prime ook niet.

1 like

Ik ben ook begonnen aan Squid Game en had eerlijk gezegd niet verwacht dat het direct zo hard zou zijn, helemaal omdat het begin van de eerste aflevering zo humoristisch opgezet is. Het doet me ook denken aan Battle Royale (en dat vind ik tof) dus ben benieuwd hoe het verder gaat!

2 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan Real Housewives of Beverly Hills, net seizoen 5 afgezien op Netflix, weet iemand waar ik seizoen 6 zou kunnen kijken?

Hayu! (Eerste maand gratis geloof ik)

1 like

Ik ben het tweede seizoen van love on the spectrum aan het bingen. God wat hou ik van deze serie echt zo lief

1 like

Gister de eerste 3 afleveringen van Y; The Last Man op Disney gekeken.
Ken de graphics novel goed, en vond het best wel aardig.
Simpel gezegd, alles en iedereen met het Y chromosoom sterft plotseling, op 1 persoon en 1 dier na. Best een aanrader als je houdt van het dystopisch / apocalyps genre.

1 like

Aimee uit Sex Education :heart:

36 likes
nine perfect strangers einde

Ehh oké dit was het? Normaal vind ik traag niet erg en ik vond de afleveringen echt wel interessant om te kijken maar dit was echt een fucking anticlimax zeg :joy: wtf het leidt echt helemaal nergens toe?
Die onthulling van Carmel vond ik slap als dat “de plottwist” had moeten zijn? En alles daarna ook zo zwak uitgewerkt.

4 likes

Ik heb letterboxd gedownload, iemand hier die dat gebruikt?

Zelf vond ik het naast traag ook echt een saaie serie, maar had steeds het idee dat ze naar iets interessants toewerkten, maar indd een giga anticlimax. Verspilde tijd :wink:

Kijkt iemand ook het nieuwe seizoen van good girls? Weet niet of het aan mij ligt maar ik kom er zo slecht doorheen. Zit totaal geen spanning meer in

4 likes

@vitaminwater volgens mij! En @Dazed ook dacht ik

2 likes

Pose is nu op en heb er zo’n zin in.

5 likes

Jaa mijn username is loerer @Foucher

3 likes

Oh yesssss, dit vind ik zo heerlijk!

Yep had ik ook. Werd daarna wel beter maar geen mega leuk seizoen.

2 likes

Leuk, heb jullie toegevoegd! Morgen maar eens films toevoegen haha

1 like