Ja ik vond er ook geen klap aan om eerlijk te zijn…
Late reactie dit maar de oude serie staat ook op Videoland! Ik ben die nu aan het kijken maar hoooly shit, het is wel echt een serie uit 2003 zeg maar. Sommige dingen zijn echt pijnlijk. En die kleding
Oh die originele serie, Shane, ik was echt verliefd op haar, ik vond haar zo hot
Haha eens, haar outfits zijn wel echt het toppunt van early 2000s ook.
Ooo wat leuk!! misschien ga ik die ook nog een keer opnieuw kijken hahaha
Ja het is wel echt oud, je merkt het ook aan hoe ze bijvoorbeeld trans mensen representeren, dat doen ze in gen q toch iets beter
@ZusjevanJoost hahah ja ik vond zelf Marina echt
Pff ik keek net aflevering 6 van squid game maar ik ben er echt helemaal kapot van
Is iemand begonnen aan “de jeugdkliniek: als niets meer werkt”? Ik heb het vandaag opgezet en gek genoeg had ik de neiging om het te bingen, terwijl het helemaal geen typische binge-achtige serie is.
Ik weet ook niet zo goed wat ik van de kliniek moet denken. Bepaalde dingen vind ik echt heel goed, andere zaken roepen bij mij wat vraagtekens op.
Ja ik kijk het! Ik ken de kliniek al heel lang dus voor mij niks nieuws maar ik vind het een goede docu
Ja ik heb net de eerste aflevering gekeken! Ben wel benieuwd naar de rest. Een vriendin van mij werkt er.
Ik vond dat stuk waar ze dat meisje uit gingen lokken wat ongemakkelijk (beetje pesterig) maar ik neem aan dat ze weten wat ze doen.
Ik heb pas de originele serie gekeken en wat je zegt klopt zo erg arme Max Ik heb me af en toe boos gemaakt om hoe ze met hem omgingen. In mijn hoofd was Alice ook alleen maar bubbly en leuk, maar ze maakt af en toe echt gemene opmerkingen. Wel weer heel leuk om even terug in de tijd te gaan en me te kunnen ergeren aan Jenny
Gisteravond afgekeken, en vond het een toffe serie! Alleen het VIP-stuk hadden ze van mij weg mogen laten, vond dat wel een smet erop en van weinig toevoeging.
Kijkt iemand the Circle US seizoen 3? Heb gekeken tem aflevering 3
Ik vind het zo zielig voor Michelle. Ze had het spel wel niet zo goed gespeeld. Ik vraag mij af of ze echt op dag 1 met niemand 1 on 1 had gepraat. Dan kon ze zo toch bewijzen dat zij de echte was? Ik zou denk ik meteen met zo veel mogelijk mensen zou proberen te praten.
Ik zou zo graag een Vlaamse/Nederlandse versie van dit programma willen!!! De Franse versie was echt zo leuk.
Midnight Mass is goooeeed. Geweldige sfeer, benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen.
Ja ben zo excited!
De eerste drie afleveringen zijn al heftig. Wat een ravage richt(te) hiv/aids aan.
Ja heel heftig idd, echt een van de mooiste series qua verhaal en emoties
Ik ben met aflevering 2 bezig! Tot nu toe wel interessant
Squid Game of The Morning Show? Klein verschil maar tussen die 2, maar toch
Hahaha, nee ik bedoel Squid Game!
Ah nice! Benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat vinden