Series & Netflix #3

Ben nu bij aflevering 5 van Pose seizoen 3, ik kwam niet zo goed door de vorige heen maar deze vind ik zo sterk. Wat tranen verder ook inmiddels.

1 like

Weet even niet zo goed of ik mijn tijd verspild heb met het kijken van Nine Perfect Strangers of niet… :woman_shrugging: heel apart einde.

En weet niet of anderen dat ook hebben? Ik kan Carmel niet los zien van haar rol als schreeuwerige zus van Shorty in Scary Movie.

2 likes

Ik zit in afl 2, moet echt even inkomen. Had jij dat ook?

Ik vond afl 2 echt heel saai maar verder vind ik het wel vernieuwend

zo, ik ook haha. Heb hem zojuist doorgespoeld naar 3

Toevallig vandaag begonnen aan The Morning Show want ik heb een gratis proefabbo van Apple TV+. Leuke serie!

1 like

Bij gebrek aan beter kijk ik Maud & Babs nieuwe serie van omroep Max met Rifka Lodeizen Loes Luca en Kim van Kooten best leuk!

2 likes

Ramses de serie op Disney + :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Squid Game is echt bonkers, maar geweldig! Ik hou echt van alles in deze serie. Wel bijzonder dat de kijkwijzer 12 jaar en ouder is met zoveel bloed en gore.

2 likes

Sex/Life uitgekeken en elk personage is basically een douchebag in de serie.

Wel benieuwd naar seizoen 2.

2 likes

Herkenbaar. Net de laatste serie afgekeken. De eerste paar afleveringen vond ik leuk, intrigerend. Tweede helft ging het al weinig echt ergens heen en nu dat einde… past er niet zo bij, anticlimax voor mij in ieder geval.
Ik vond dat de meeste acteurs wel goed hun rol neerzetten!

Oohh net begonnen aan Squid game, zieke serie wel hoor

Oh God komt er een seizoen 2

1 like

Yesss ik moet nog de laatste aflevering kijken, maar vind het wel echt top!

Aflevering 4? denk ik, vond ik dat geflits wel enorm irritant haha

Had wel gelijk de taal al op Koreaans gezet ipv Engels, vond het in het Engels zo stom kijken

Bedoel je dat er bij jou Engels overheen werd gepraat? Dat lijkt me heel irritant! Bij mij wel gewoon Koreaans, maar had wel het idee alsof de Engelse ondertiteling erg gesimplificeerd was.

Netflix had de taal automatisch veranderd in Engels nagesynchroniseerd en dat keek heel irritant! Niet alleen dat het natuurlijk niet klopt met het beeld, maar ook zo overdreven Engels ā€œgeacteerd.ā€ Dat klinkt toch een stuk beter in de originele taal haha.

1 like

Gisteren de laatste aflevering gekeken van seizoen 2. Ik vond Ronan zo lief! Zijn mama kwam ook ontzettend lief en vriendelijk over. Jayden was ook 1 van mijn favorieten. :smiling_face_with_three_hearts:

Vind dat echt belachelijk ook dat dat blijkbaar dan de standaard versie is. Hallo, we zijn toch geen Duitsers :wink:

1 like

Volgens mij kijken veel Amerikanen gedubde versies van buitenlandse producties, die krijgen errors in hun hoofd bij subtitles. Wij zijn daar veel meer aan gewend in NL (gelukkig!).

1 like

Squid Game lijkt me echt heeel vet. Hoe vond je de rest? (Ik moet nog beginnen)
@Hejira Haha ik lees nu jouw bericht. ā€œBonkersā€ :joy: Zo benieuwd nu. Trailer was echt debiel