Hè hoezo gebruiken ze een echt nummer? Het zal wel per ongeluk gegaan zijn, maar ik dacht dat ze bij films en series gewoon een alternatief nummer bedenken iets van 33-000003 of zo iets dergelijks. En hoe verzin je het ook om een nummer te bellen van een serie. Sneu voor die man en zijn vrouw, wel ergens ook grappig.
Ik heb net kastanjeman gekeken (netflix) en de denen zijn echt goed in crimeseries. Hierbij had ik niet al vanaf aflevering 1 door wie t was. Dr was alleen een voorspelbaar iets. Maar dooedat je niet wist wanneer dat zou komen was t spannend
Thanks ik twijfelde nog maar ga dit morgen bingen!
Omg Seinfeld staat op Netflix! Zo blij nu😆
Ah echt leuk dat grey’s anatomy weer is begonnen. Ook al had ik het ook wel oké gevonden als afgelopen seizoen het laatste was, toch nog een 18e seizoen!
In de VS?
Ja! Vannacht is aflevering 1 van seizoen 18 uitgezonden
Vrij late reactie, maar ik ben het helemaal eens met je spoiler! Zo jammer dat de laatste aflevering al weer is geweest.
Maar jemig he, dat wel/niet zwanger zijn van Lot is wel echt too much hoor. Echt te voorspelbaar ook dat dat nu voorbij komt. Vind het echt onwijs stom dat Lot en Bart het niet nog proberen samen. Beide seks gehad met een ander en ze willen beide eigenlijk niet stoppen. Kom op doe nog even een poging. (al vind ik Bart wel echt vals. Hij is zo kwaad dat Lot verliefd is, maar zelf heeft hij een jaar lang op die therapie geen een keer gezegd wat er nu echt is gebeurd tussen hem en Anke. Dat hij nu op het werk niet meer het mannetje is, is wel sneu.
Alex zijn stiefmoeder is wel echt onuitstaanbaar. Ik vraag me af of Ed nog wel meer kinderen wil. En Pieter en Saar, wat een cliff hanger. Die Marieke is echt wow. Het enige wat ik mij afvraag, Marieke is toch al sinds seizoen 1 zwanger? Zou ze dan niet een keer moeten bevallen? Ik begrijp niet veel van de tijdspanne van de serie
Oh shit, sorry! Maar idd ik vind het een goed voorbeeld van hoe je geen relaties wilt hebben. Ik vind Saar wel leuk trouwens, ik snap Marieke haar haat echt niet. Ben benieuwd wat je van het einde vind
Hmm ja zou kunnen dat Marieke jaloers is. Ik weet niet ergens snap ik haar wel want ik vind Pieter ook heel irritant, maar ze is wel echt too much en overdreven. Echt zo vreselijk beschermend en net alsof Pieter en vooral Saar niet genoeg van Luke houden ofzo. Gewoon raar. En Pieter houdt nu eens voet bij stuk wat zijn relatie betreft, vind zijn vader het weer niet goed. Echt
Ik vond het eigenlijk wel een slim cadeau. En is het ook niet vrij normaal dat je Lego krijgt maar een leeftijd die niet klopt? Hadden wij vroeger wel.
Haha ja klopt Bart en Lot doen wel raar tegen de kinderen. Maar sowieso vind ik die hele vibe in dat gezin raar. Ook zoveel steken onder water naar elkaar.
Okeee ik vind het echt hilarisch dar je zoveel kan praten over een serie Het was in elk geval weer een leuk seizoen. Ik vind trouwens die actrice die de moeder van Saar speelt best goed in haar dementie rol
Ik ben aan kastanjeman begonnen en het is spannenddd
Ik ben met Valeria op Netflix begonnen. Kijkt lekker weg, maar wel mega veel seksscènes
Haha bij mij is het af en aan ‘I think we’re alone now’, echt een goede soundtrack had dit seizoen weer
Oh dit boek heb ik gelezen! Wat leuk dat daar nu een serie van is. Was echt een spannend boek ook.
Ik ben vandaag begonnen aan Kastanjeman en ben echt benieuwd hoe het gaat aflopen.
Aflevering 1
Schrokken jullie ook zo in het voorstukje van die pleegzoon die zijn ogen open deed toen die agent kwam?
Aflevering 4
Oeh wat zal die chauffeur van plan zijn? En wie was die vrouw met wie hij belde? Had ik niet opgelet en was dat al bekend?
Squid Game is zo luguber! Wel echt vet!
Ik ben ook bezig met kastanjeman
niet echt een spoiler maar in aflevering 2
HOEZO GAAN DIE RECHERCHEURS ALTIJD ALLEEN OP PAD, IN ELKE CRIMI AL-TIJD GEBEURT DIT
Als een van de twee in deze serie ook tijdelijk buiten functie wordt gezet wegens eigenwijze drolheid dan is de bingokaart vol hoor haha
Maar goed los daarvan ben ik niet negatief over de serie hoor, heb zin in de rest!
Love on the spectrum is zo wholesome om te kijken, aanrader
Die Kastanjemanden tips hier zijn echt geweldig, ik kijk normaal nooit automatisch series van dat genre maar het is echt geweldig en ontzettend spannend!
Pfff heb echt gejankt bij squid game afl 6 zojuist