Series & Netflix #3

Ja die heb ik ook gelezen! Oktober van Søren Sveistrup is dat. Heel tof en totaal niet voorspelbaar vond ik hem. Gelukkig is het lang genoeg geleden dat ik hem las dus ik weet niet precies meer hoe het in elkaar zat, kan ik nog lekker soort van blanco kijken.

3 likes

Is Squid Game eng?

1 like

Nee, wel soms spannend maar zeker niet eng vind ik!

4 likes

Ik vind series of films vrij snel eng, maar dit niet per se. Meer bizar, ofzo.

je ziet wel heel duidelijk mensen vermoord worden, maar dan kijk ik weg haha

1 like

Spannend, verdrietig, gewelddadig, vies, maar niet eng.

1 like

@Lorelai @Woodkid Thanks! Toch maar proberen volgende week.

1 like

Dit weekend Squid Game gekeken. :ok_hand:t2: Erg nice

1 like

Heel random maar Rosa van ‘Kastanjemanden’ doet me zo denken aan Marije van ‘Ditgebeurterals’ :joy:

2 likes

Waarom staat Rosa in een spoiler? Ik vind haar trouwens op Salma Hayek lijken!

1 like

Interessante video over vertaalfouten in squid game. Best jammer. Wel stukjes uitgeknipt tot en met aflevering 6.

4 likes

Begonnen met Kastanjemanden en al een keer flink geschrokken. Ben benieuwd naar de andere afleveringen :grin:

1 like

Echt? Welke overeenkomsten zie je dan? Ik zie het totaal niet

5 likes

Beetje in het neusmond-gebied, neus en de oogopslag. Terwijl ze ook weer niet op elkaar lijken, gek he? Toch zie ik het elke keer.

Aah ik heb hem op engels staan. En dan nederlandse ondertiteling. En vgm vertaald de ondertiteling de koreaanse versie en dan klopt t vaak niet met het geen wat er in t engels word gezegd

Ik vind haar op een blonde Penelope Cruz lijken

2 likes

Bedoel je nou Rosa of Naia?
Bij Naia kan ik me het heeeeeel erg in de verte iets voorstellen maar Rosa? Nee

Oh ik ben lekker bezig, ik Googelde Rosa en toen zag ik een foto van Naia, dus ik ging er vanuit dat zij het was, maar bedoel Naia inderdaad!

1 like

ohhh ik vind Valeria echt zo leuk!

ik ben zelf bezig met midnight mass, ook een aanrader.

1 like

Squid Game afgekeken, super goede serie. Het is niet eng, maar voelt constant zo intens. Hoop dat er een seizoen 2 komt!

Ben begonnen aan Maid, beetje grungy vibes, maar is toch wel indrukwekkend/pijnlijk en gewoon ook een beetje leuk

6 likes