Series & Netflix #3

Love On The Spectrum

• Michael is echt fantastisch en zijn moeder ziet er zo leuk uit. vond het heel raar/jammer dat Heather plots niets meer van hem moest weten. Echt super netjes dat hij nog even belde met haar
  • Love Jayden. Super interessante jonge
  • Teo was zo LUID.
  • Conan en Katie, echt heel mooi om te zien hoe gelukkig ze zijn
  • Mark en Chloe: super schattig samen
4 likes

Ik heb squid game afgekeken en ik vond de laatste aflevering echt kut eigenlijk :unamused:

9 likes

Zou er een s2 komen? Vanwege dit einde?

Er is officieel nog geen plan voor maar ik denk het wel :thinking: er zijn meerdere verhaallijnen die niet echt zijn afgesloten.

2 likes

Ja dit vond ik ook heel goed, liet ook heel mooi zien dat zij de eer aan zichzelf wil houden en daardoor misschien niet de hulp aanneemt die ze volgens het boekje zou moeten

1 like

Echt zo jammer dat

Mark en Chloe niet samen zijn gebleven. Zo romantisch was het :heart_eyes: Ik vind het sowieso echt heerlijk zo romantisch de meeste kandidaten uit het programma zijn. Haha

2 likes

Ik heb This is Us weer ontdekt. Vorige keer afgehaakt bij seizoen 3/4 dat vond ik niet zo, maar nu ben ik daar doorheen en weer helemaal verslaafd! Zo’n mooie serie :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Die wil ik ook nog steeds zien, kijk je dat op Prime?

Wij zijn eindelijk aan It’s a Sin begonnen, miniserie over de AIDS-pandemie van de jaren 80. Door dezelfde makers als Years & Years wat mijn beste serie van 2019 was, ik vind de karakteropbouw in beide series zo knap gedaan! Nog twee afleveringen te gaan :cry:

5 likes

Heb je pose ook al gezien? Dat gaat ook een deel daar over.

2 likes

bij it’s a sin heb ik zo lopen janken :cry:

4 likes

@macklemore Ja ik dus ook! Vreselijk, het zal je maar gebeuren dat er in je vriendengroep ineens allemaal vrienden doodgaan door een mysterieuze ziekte waarvan je niet weet hoe besmettelijk het is etc.

@Soy.peor nee, die staat ook nog op mijn lijstje! ik loop een beetje achter met series maar in de herfst als je veel thuis bent kijk ik altijd aardig bij. Misschien moet ik Pose hierna maar kijken, wel een aanrader dus?

2 likes

Waar kijk je die?

Ja staat op prime! :grin:

1 like

Jaa pose is zeker een aanrader. Gaat ook over de dragqueen/ballroom/vogue scene uit newyork. En als je die hebt gezien kan ik je de docu Paris is burning aanraden waar pose op is gebaseerd.

6 likes

denk het wel, volgens mij iets in de trant van dat Gi-Hun de volgende spelen gaat proberen te verhinderen.

Ik ben ook begonnen aan Maid. Ik vind het een boeiende serie met goed acteerwerk. Mooie natuur/omgeving waarin de serie zich afspeelt ook! Brengt een waardevolle boodschap met zich mee. Lang geleden dat ik geboeid naar een serie heb kunnen kijken. Wat mij betreft een aanrader!

2 likes

Ohh ik voel zoveel fomo bij Squid game, al die meme’s overal ook. Na Kastanjemanden (aanrader!) ga ik daar snel aan beginnen.

2 likes

Ahh thanks, die sla ik ook op! Dan kan ik weer even vooruit!!

@Sia ik woon niet op NL maar hier staat It’s a Sin op HBO. Misschien bij Ziggo te zien dan?

2 likes

Vandaag Kastanjemanden af gekeken en het was best een aardige serie. Op een gegeven moment heb je wel een idee hoe en wat, maar wel de moeite waard.

Kijk nu via Videoland Hell Fest. Ik kijk echt zo uit naar Halloween! 1🎃

1 like

Zou dit voor de zekerheid even in een spoiler zitten voor degene die nog niet bij het einde zijn.

2 likes