Series & Netflix #3

Ook Squid game afgekeken, ik vond hem heel vet! Na 10 jaar dan toch eindelijk een succes

15 likes

Ben net begonnen met kastanjemanden, ondertussen ergens in afl 2 maar vind het nog best wel saai en traag?? Kan mijn aandacht niet echt vasthouden. Hoop dat het beter wordt, dus zet nog even door, maar idk…

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de serie niet zo geweldig vond als anderen. Het is een goede serie hoor, maar inderdaad wat traag enzo. Vond bijvoorbeeld Mare of Easttown beter of bijvoorbeeld the Bridge of Modus.

1 like

Dit is blijkbaar deel 2 of seizoen 2 van squid game?

1 like

Maid afgekeken. Het was een goede serie en ik vond dat ze het beklemmende gevoel van huiselijk geweld goed overbrachten. Ik raad hem echt aan.

4 likes

Sex Education

Spoilers

Maeve en Otis boeien me veel minder dit seizoen. Ben nu veel meer invested in de andere personages. Adam heeft een groei doorgemaakt. Ik vond hem enorm irritant in het begin, maar hij (en zijn vader) zijn zo goed bezig. Ook Ruby’s verhaallijn en die van Layla en Cal.

20 likes

Net seizoen 1 van The Morning Show uitgekeken en het is echt zo goed. Gelukkig is seizoen 2 nu al bezig

Same :joy: en dit hadden wij ook na de eerste aflevering maar vond het daarna leuker en zeker dat ik het wil uitkijken!

2 likes

seizoen 5 ook al? Ik hou echt van die serie :heart:

2 likes

Ik heb dus ook één aflevering van Squid Game gezien en ik heb heel veel zin om verder te kijken MAAR mijn vriend wil niet meekijken als het goorder wordt dan dit. Even blurred voor wie afl 1 nog niet gezien heeft: het schieten etc kan hij nog wel aan, maar komen er ook echt martelpraktijken in voor? Al in Saw-achtige taferelen? Dan vrees ik dat ik in mijn eentje verder moet gaan kijken.

1 like

Nee het is voornamelijk doodgeschoten worden en aanverwante zaken, maar niet dat ze constant inzoomen op martelingen ofzo, of dat je minutenlang naar gore dingen aan het kijken bent.

1 like

Nee!

Er komt nog een

Samenvatting

Schietpartij, vallen van grote hoogte, nog een schietpartij en wat gevechten

1 like

Mijn eerste post op dit forum :clap:

Maid zojuist helemaal afgekeken, indrukwekkende rauwe serie, echt een aanrader :slight_smile:

6 likes

Nee 5 dus nog niet kom ik net achter :sob: hoop snel!

1 like

Iemand De Indringer gezien op Videoland? Ik snap geen hol van wat ik heb zitten kijken, zo ontzettend vage mini film.

Ik heb gisteren Forever Rich zitten kijken op Netflix. Vond het best wel een goede film maar blijf nog met 2 vragen zitten: hoe is het afgelopen met Appie die naar het ziekenhuis werd gebracht en zijn beste vriend die weg rijdt in de auto met de politie achter zich aan? Baal ervan dat dit niet wordt getoond want ze deden dit voor hem

1 like

Ja ik en @Luzarl ook. Ik snapte er ook niks van. Weet dat nog meer van hier hem hebben gezien die hetzelfde hebben.

1 like

Het allermooiste van alles vond ik ‘I like this bowl!’

Bijna zonde dat ze geld in zoiets gestopt hebben. Heb al een hoop films gezien, maar deze staat naast Cube toch wel in mijn Top 5 vage films.

2 likes

Ja lol. Ik vind wel dat er heel veel potentie in zat.

Ik had graag willen weten wat er met alle mensen was gebeurd en eerst dacht ik dat het monster dat wilde komen vertellen of zo. Maar ik snapte gewoon niet waarom Maarten zo agressief deed, die hallucinaties van Charlie en waarom zij ook zo’n korst kreeg? Heel onduidelijk