Hallooo luzarl spoilert!!
Weet iemand waar je legaal ânormal peopleâ kan kijken? Het liefst zonder dat je een abonnement moet afsluiten. Ik was namelijk te laat om het terug te kunnen kijken bij npo en de serie is, zo lijkt het, niet op dvd uitgebracht dus lenen bij de bieb zit er niet in
Oh sorry!!!
Precies! Daar zat ik ook op te wachten. Maar helaas⊠zullen het nooit wetenâŠ
Cube is wel briljant hoor.
Werd er vooral erg claustrofobisch van.
Kijkt er iemand toevallig Celebrity Matchmakers? Haha het is zo cringe
Alle mannen geilen op Larisssa en zij ook op zichzelf volgens mij. En die Duco is echt een giller
FF opgezocht maar dit is die youtube Larissa die altijd van die eetfilmpjes met Kristina K heeft. Hoe komt die nu weer in zoân programma terecht vraag ik me af.
Weet niet of dit helemaal hier past maar zijn heir ook mensen die naar anime kijken?
Ik houd echt van Nana (Nu via YouTube aan het kijken) Chi, Paradise kiss achtige animes. Zijn hier wellicht nog aanraders in?
Had dus ook nog nooit van haar gehoord, vind haar maar boring.
Vond het fucked up dat ze direct in de eerste aflevering al liet zien wat voor naar persoon ze was door Adam aan te zien voor headboy, ipv Jackson.
Ja die vond ik wel vermakelijk! Ofja wel beetje luguber natuurlijk maar vond m goed!
Ja idd goeie film. Jammer dat nasrdin zo suffig was daar want het is een hottie eigenlijk
Is Disney+ een beetje de moeite (het geld) waard?
Ik kijk het want kijk alle trash tv! Vind het een beetje bachelor achtig en idd mensen die allemaal vol van zichzelf zijn.
Heb trouwens vandaag de 1e aflevering van de Koertjes in Curaçao gezien. Ik lees in het TI topic wel eens wat over hen omdat ze ooit meegedaan hebben (die met hen heb ik niet gezien) maar echt: wat is dat voor een fucked up relatie??
Ik vind het ook jammer dat je elke keer door het voorstukje al weet wie er volgende keer uitligt (want je ziet dan gewoon geen beelden van diegene haha). En stom dat Paulien er eigenlijk alleen op een iPad bij is haha.
(Duco is inderdaad echt een karikatuur maar ik kan daar wel om lachen)
Toen het er net was kon je het een maand gratis proberen, maar ik vond het maar niks. Alleen als je echt Disney en/of Marvel-fan bent is het 't misschien waard, maar anders niet (of ze moeten het sindsdien drastisch omgegooid hebben, maar dat lijkt me stug )
Wel behoorlijk hoor, sinds de introductie van Disney stars+.
Ik vind het absoluut het geld waard. Goede docuâs van National Geographic, en ze heb en in het laatste jaar bijna 1000 films, series en originals toegevoegd.
Oh de docuâs klinken als een goede aanvulling! Van de series wist ik ook niet. Dacht dat zij zich echt op Disney en Marvel zouden blijven richten, en op een zeldzaam nostalgisch moment na dat ik een golden oldie Disney wel kan waarderen trekt dat me verder totaal niet, vandaar!
Ik heb geen idee waar dit over gat. Denk dat ik verkeerd be. Getagdđ