Series & Netflix #3

Net the 100 uitgekeken. Geen flauw idee wat ik nou heb gezien. Vanaf seizoen 3 ging het snel bergafwaarts.

1 like

Ik moet the 100 nog steeds afkijken maar ik kan me er echt zo moeilijk toe zetten omdat ik het niet leuk meer vind :sweat_smile: moet nog steeds maar twee afleveringen

1 like

Yessss “Haunting of Bly Manor” staat erop. Ga dit acuut bingen, hoop dat het niet tegenvalt na Hill House.

4 likes

Ik ben nu ook begonnen aan de 1e aflevering, ik ben heel benieuwd! Hill House was zĂł goed

1 like

Heb nu 1 aflevering gehad en vind het weer erg sterk! De sfeer is zo geweldig.

1 like

Hier had ik het met een vriendin over, want ik kom ook niet verder in Jane The Virgin seizoen 5. Zou het misschien te lang hebben geduurd voordat het nieuwe seizoen er was? Vind het tot nu toe niets aan.

Ik zit er ook al weer helemaal in vind die Flora wel een beetje creepy hoor, benieuwd waar dat heengaat

Oh en Owen is Ravi uit iZombie :heart_eyes:

Ik ben ook begonnen aan Haunting of Bly Manor!

Samenvatting

Vind het wel leuk tot nu toe!! Vind alleen die kinderen nog niet zo leuk en ook best wel eng maar dat is de bedoeling :joy:

Zit juist helemaal in Jane the virgin, wat een geweldige serie is het toch <3 Rogelio blijft het leukst. Xo is ook zo lief!

9 likes

Vind The Haunting of Bly Manor alweer heel goed! Alleen in de eerste minuten verwarrend om deels dezelfde acteurs te zien terwijl ze nu compleet andere karakters spelen.

En net de nieuwe docu van David Attenborough gezien, heel mooi en indrukwekkend

1 like

Ik had niet eens door dat die nanny Nell was van Hill house :joy:

1 like

Ik ook niet hahaha dacht ‘waar ken ik haar van? ahhh van you natuurlijk’

1 like

Weet iemand een goede site waar je keeping up with the kardashians (het nieuwe seizoen) kan kijken haha?

@Geo @NInja

The 100 einde

Ik heb ook eindelijk de laatste twee afleveringen gekeken en ik wil meepraten.

Ik vind het echt nog steeds zo ontzettend stom dat ze Bellamy voor niks hebben vermoord. Ik vind het nog steeds idioot dat ze Clarke dat hebben laten doen, want ik vind gewoon niet dat ze dit had gedaan, zeker omdat ze dat fucking schetsboek uiteindelijk niet eens wist te pakken. Bellamy had er bij de laatste mensen gewoon bij moeten zijn, dit slaat nergens op. Zeker ook omdat Madi uiteindelijk toch eerst bijna dood eindigt en daarna transcendt, dus ĂŒberhaupt niet bij Clarke blijft.

Ik moest wel keihard janken om Murphy en Emori en ben blij dat daar toch wel een goede oplossing voor is gevonden en zij wel samen zijn aan 't einde.

Die test vind ik echt bullshit, maar ik was sowieso eigenlijk wel klaar met Bardo en Sanctum en alles. Vond het veel leuker toen ze nog ‘gewoon’ op Aarde waren en het daar moesten zien te doen, los van dat ze naar andere plekken gingen en daar eigenlijk tegen dezelfde problemen aanliepen. Het ‘goede’ van een nieuwe plek had voor mij eigenlijk weinig toevoeging. Nu ook weer iets nieuws en vreemds in de laatste aflevering met zoveel vragen (wie zijn ze, waarom doen ze zo’n test, wie heeft ze die macht gegeven) had van mij niet gehoeven, want ik vind het niks toevoegen.

Maar goed, ik was eigenlijk al een seizoen lang klaar met The 100, dus ik kom nu wel heel negatief over. Ik kan er an sich wel vrede mee hebben dat het groepje op het eind met elkaar in peace verder kan leven, behalve dus dat ik het echt een naaistreek vind dat Bellamy er niet bij is.

3 likes

Lijkt the haunting van bly manor op hill house? Welke kun je beter eerst kijken?

Dit seizoen van “The Haunting” vind ik goed, vooral qua sfeer is het echt fantastisch, maar het is een stuk trager en minder ‘eng’ dan t vorige seizoen. Ik vind dat persoonlijk niet erg, drama en trauma heeft de hoofdrol, maar kan me voorstellen dat veel mensen misschien teleurgesteld zullen zijn.

Spoiler aflevering 5

De aflevering van Hannah die dood blijkt te zijn en constant door de tijd heen springt vond ik waanzinnig goed gedaan. Ik voorspel dat Dani uiteindelijk de creepy vrouw blijkt te zijn.

Maakt in principe niet uit, het is een anthology serie, als je meer horror wil dan seizoen 1, voor meer sfeer, drama en creepiness seizoen 2 (Bly).

ja echt creepy kids

Ik wil het laatste seizoen van Modern Family zo graag kijken maar het staat alleen in BE al op Netflix? Iemand enig idee wanneer het in NL ook te zien is, of hoe ik het op een of andere manier ook nu al zou kunnen kijken (ik ken de term ‘VPN’, maar meer ook niet :sweat_smile:)

Ben nu bij aflevering 6 en snap er nog geen kut van.

hoe weet je dat Hannah dood is? Ia dat van die put dan wel echt?

1 like