Series & Netflix #3

Ik heb dit weekend The Haunting of Bly Manor gekeken en ben wat teleurgesteld, ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren omdat Hill House zo goed was.

Dit seizoen was zeker minder eng (misleidende trailer?) maar dat vond ik niet persé erg. Het was meer dat het verhaal me minder raakte, ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden. Bij Hill House ben ik zelfs in tranen geweest maar hier voelde ik weinig. De romances had ik echt wel kunnen waarderen maar ik zag weinig chemie. Jammer. Ik hoop dat er nog een derde deel gaat komen!

1 like

Ja grrr ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het laatste seizoen erop kwam maar misschien toch verkeerd onthouden :weary:

1 like

ik vind de Haunting of Blythe Manor echt heel interessant maar tegelijkertijd snap ik er ook weinig van. Ik meen dat thema’s als dementie en slavernij een rol spelen maar de tijdlijn maakt het echt ingewikkeld.

Ik vind dit toch iets teveel een spoiler.

Ik ben die verhaallijn op de maneeesj echt helemaal zat bij Undercover. Geef me de Brabantse camping weer aub.

8 likes

sorry zal het aanpassen

1 like

Undercover laatste aflevering

wat denken we is Laurent dood of nie? Wel meer actie nu denk dat ik toch blijf kijken

Fijn!

@Blush Hahahah maneesj

1 like

reactie laatste aflevering Undercover:

Ik twijfel, maar denk het uiteindelijk niet. In de stukjes voor volgende week waren ze volgens mij in het ziekenhuis, denk dus dat hij eerder in coma ligt ofzo.

The 100 einde

Volgens mij zijn er geruchten dat de acteur van Bellamy en de showrunner Jason Rothenberg niet zo lekker gaan samen en ik geloof het zo. Bellamy heeft echt een kut arc gehad, en als het allemaal nog ergens naar zou leiden was het nog tot daar aan toe. Maar hij is doodgegaan terwijl hij gelijk had en Madi is uiteindelijk alsnog bij Cadogan beland.

Hij had ook zo makkelijk in de laatste aflevering verwerkt kunnen worden. Ofwel nog levend en dat hij dan op het laatste moment erbij is op het strand en dat je weet dat het goed zit tussen hem en Clarke, omdat hij haar kiest boven transcendance. Of dat hij net als Lexa tevoorkwam in de test, eigenlijk snap ik nog steeds niet dat dat niet zo was. De acteur was toch op de set aanwezig en hij was dood net als Lexa, dus het had gekund.

Maar eens hoor dat het laatste deel echt stom was. De show was zoveel leuke op aarde met al die verschillende mensen die daar woonde en het conflict met de grounders.

2 likes

Ik ben nu bij aflvering 4 van Bly Manor

Vind het wel echt een stuk minder dan Hill House, maar nog steeds wel entertainend genoeg om verder te kijken. Ligt het trouwens aan mij of heeft de acteur van Peter echt het meest ruk nepaccent lol

2 likes

Ik ben net begonnen met the haunting en ik vind het nu al irritant. Dat fucking kind !!! en ik vind het acteerwerk matig en niet zo’n goede dialoog. Maar was ook niet zo enthousiast over het vorige seizoen, ga wel een paar afleveringen kijken denk ik

Ik kijk de american murder: family next door maar ik vind de edit zo tering irritant. Met dat typen steeds, schiet de fuck op jonge.

2 likes

Ben begonnen aan Immigration Nation, gaat over ICE in de Usa. Heel heftig, ben pas 20 minuten bezig en heb al tranen in mn ogen.

Jemig dat verhaal van American murder. Wtaf. Die twee kleintjes :sob:

En die aftiteling. Drie vrouwen per dag vermoord door huidige of ex partner. Jezus christus.

2 likes

Heb niet meer verder gekeken sindsdien haha!

1 like

perfectly splendid!

3 likes

kappeeee

1 like

Ik moet nog maar 1 aflevering van Bly Manor, vind het wel beter geworden maar niet het niveau van Haunting of Hill House.

Ergerde me wel veel aan (spoiler laatste afleveringen) Dat je dan benieuwd bent hoe het verder gaat (Dani die is vastgebonden is op zolder bijvoorbeeld) en dat dan de hele aflevering ineens een flashback is in plaats van dat het verhaal verder gaat. En dan in de aflevering erna precies hetzelfde!!

1 like

ja wat ik trouwens ook niet snap bij de haunting is dat accent van Dani? Zij moet toch Amerikaans zijn? Maar ze heeft echt een apart accent, eerder iers ofzo…