Series & Netflix #3

Ik heb 2 aflevering gezien, vind het wel spannend en ben benieuwd hoe het verder gaat. Maar het acteren oef, niet best soms haha. Ga wel veder kijken

Ik ga kijken, ben benieuwd! Het boek vond ik goed.

Ik heb 2 afleveringen gezien en irriteer me weer eens mateloos aan het acteerwerk.
Normaal is Rifka toch best goed maar ik kan haar hier niet uitstaan, dat hoofd telkens.
Van die idiote dialogen en onnatuurlijke reacties constant van iedereen

3 likes

Evil Genius en Long Shot zijn ook wel interessant!

Ja idd rifka vind ik ook altijd leuk maar tis een beetje net niet zo

@Calypso nee staircase vond ik ook niets helemaal niet toen ik las dat de documentaire maakster of cameravrouw een relatie kreeg met die man

Don’t f*ck with cats
Qui a tue petit Gregory?
Foxy Knoxy
The disappearance of Maddie Mccan

vond ik ook wel interessant

2 likes

Ik vond The Disappearance of Susan Cox Powell ook wel boeiend, staat op Videoland @Calypso

2 likes

Oh thanks dit ga ik proberen

1 like

Abducted in plain sight.
Echt een grote wtf.

4 likes

The Keepers

2 likes

Hahaha jemig die kerstfilms die net zijn toegevoegd aan Videoland. Alleen maar witte cisgendered heterokoppels. HALLO het is 2020 ik kan geen witte mensen meer zien joh

Komt geen fucking einde aan joh

13 likes

Haha en dan heel droog Bridget erachter aan
 #eenzamekerstvoorhaar

6 likes

Ik ben geen bingewatcher, maar ik heb Giri/Haji deze week in 2 dagen uitgekeken. Is een samenwerking tussen Netflix en de BBC, over een Japanse politieagent en zijn broer die bij de Yakuza zit, en speelt zich half in Engeland en half in Japan af. Echt heel erg goed, aanrader als je nog iets zoekt om te kijken.

6 likes

En ook nog allemaal hetero’s, uiteraard :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

edit: O nevermind, dat zei je al :sweat_smile:

Tja, Videoland is van RTL.
Dat is sowieso white people galore.

Zo heb het het uitgekeken. Indrukwekkend einde toch!

Spoiler over The Haunting of Bly Manor

Samenvatting

Ik kon het thema slavernij en dementie niet echt terugzien. Waarom had jij die indruk?

Deze films zijn ook allemaal precies hetzelfde voor mijn gevoel. Als er nog wat diversiteit zit in de hoofdrolspelers is het nog wel leuk voor de afwisseling maar met steeds dezelfde soort acteurs is het net of je dezelfde film kijkt

Als iemand nog wel voorbeelden heeft van kerstfilms met diversiteit kunnen die gedeeld worden? Deze bijvoorbeeld vond ik wel heel leuk

Wacht nog steeds op een feelgood gay kerstfilm met 2 vrouwen maar helaasđŸ˜© ik weet alleen Carol maar die is niet een film waarbij je je gedachte uit kan zetten

5 likes

haunting of bly manor; ja uiteindelijk was het meer een geestverhaal
maar ik vond die opmerkingen over dat liefde niet het bezitten van een persoon is daar wel op hinten.
En dat Hannah dus dood is vond ik eigenlijk lijken op dat ze dement was, dat ze telkens uitzoomde, vergat waar ze was niet at enzo. Ook omdat Owen’s moeder daaraan gestorven was. Maar dit was mijn interpretatie tot aflevering 4 ofzo.

Ik vind beide series ook Haunting of hill house wel heel goede boekverfilmingen, want het is toch wel knap lastig om zulke onwerkelijke dingen zo tastbaar weer te geven.

Goeie tip; tnx. Nu halverwege!