Hebben jullie al gelezen dat er een nieuwe miniserie als vervolg op Dexter komt? Vraag me echt af wat ze bedacht hebben wat goed genoeg is om terug te durven komen na het rare einde vd serie zeven (!) jaar geleden haha
Dat is mij totaal niet opgevallen hoor?
Ik vond het uiteindelijk een heel mooi seizoen, stukken minder eng, maar ik heb dat idee na n paar afleveringen losgelaten en dan is het in feite een heel erg mooi liefdesverhaal.
kijkt iemand Lieve Mama op videoland?
Nog niet heb wel het boek gelezen, is het wat?
Ben nu de eerste aflevering aan het zien, ben benieuwd. Jij al gezien ?
ik heb het boek zelf niet gelezen!
@Norma hoe vond je de eerste aflevering? ik vind het wel spannend, en technisch mooi in beeld gebracht allemaal. maar soms ook wel heel ongeloofwaardig. maar ik blijf nog even kijken!
Ik heb gister de eerste aflevering gekeken maar vond het echt vreselijk.
Ik heb 2 aflevering gezien, vind het wel spannend en ben benieuwd hoe het verder gaat. Maar het acteren oef, niet best soms haha. Ga wel veder kijken
Ik ga kijken, ben benieuwd! Het boek vond ik goed.
Ik heb 2 afleveringen gezien en irriteer me weer eens mateloos aan het acteerwerk.
Normaal is Rifka toch best goed maar ik kan haar hier niet uitstaan, dat hoofd telkens.
Van die idiote dialogen en onnatuurlijke reacties constant van iedereenâŠ
Evil Genius en Long Shot zijn ook wel interessant!
Ja idd rifka vind ik ook altijd leuk maar tis een beetje net niet zo
@Calypso nee staircase vond ik ook niets helemaal niet toen ik las dat de documentaire maakster of cameravrouw een relatie kreeg met die man
Donât f*ck with cats
Qui a tue petit Gregory?
Foxy Knoxy
The disappearance of Maddie Mccan
vond ik ook wel interessant
Oh thanks dit ga ik proberen
Abducted in plain sight.
Echt een grote wtf.
The Keepers
Hahaha jemig die kerstfilms die net zijn toegevoegd aan Videoland. Alleen maar witte cisgendered heterokoppels. HALLO het is 2020 ik kan geen witte mensen meer zien joh
Komt geen fucking einde aan joh
Haha en dan heel droog Bridget erachter aan⊠#eenzamekerstvoorhaar
Ik ben geen bingewatcher, maar ik heb Giri/Haji deze week in 2 dagen uitgekeken. Is een samenwerking tussen Netflix en de BBC, over een Japanse politieagent en zijn broer die bij de Yakuza zit, en speelt zich half in Engeland en half in Japan af. Echt heel erg goed, aanrader als je nog iets zoekt om te kijken.