Series & Netflix #3

En ook nog allemaal hetero’s, uiteraard :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

edit: O nevermind, dat zei je al :sweat_smile:

Tja, Videoland is van RTL.
Dat is sowieso white people galore.

Zo heb het het uitgekeken. Indrukwekkend einde toch!

Spoiler over The Haunting of Bly Manor

Samenvatting

Ik kon het thema slavernij en dementie niet echt terugzien. Waarom had jij die indruk?

Deze films zijn ook allemaal precies hetzelfde voor mijn gevoel. Als er nog wat diversiteit zit in de hoofdrolspelers is het nog wel leuk voor de afwisseling maar met steeds dezelfde soort acteurs is het net of je dezelfde film kijkt

Als iemand nog wel voorbeelden heeft van kerstfilms met diversiteit kunnen die gedeeld worden? Deze bijvoorbeeld vond ik wel heel leuk

Wacht nog steeds op een feelgood gay kerstfilm met 2 vrouwen maar helaas😩 ik weet alleen Carol maar die is niet een film waarbij je je gedachte uit kan zetten

5 likes

haunting of bly manor; ja uiteindelijk was het meer een geestverhaal
maar ik vond die opmerkingen over dat liefde niet het bezitten van een persoon is daar wel op hinten.
En dat Hannah dus dood is vond ik eigenlijk lijken op dat ze dement was, dat ze telkens uitzoomde, vergat waar ze was niet at enzo. Ook omdat Owen’s moeder daaraan gestorven was. Maar dit was mijn interpretatie tot aflevering 4 ofzo.

Ik vind beide series ook Haunting of hill house wel heel goede boekverfilmingen, want het is toch wel knap lastig om zulke onwerkelijke dingen zo tastbaar weer te geven.

Goeie tip; tnx. Nu halverwege!

Ja het is goed hè! Love dat je nu al halverwege bent ook hahaha

1 like

Er komt er dit jaar eentje uit met 2 mannen (waaronder die kerel uit Mean Girls - die van it’s october 3rd)! https://eu.usatoday.com/story/entertainment/tv/2020/09/23/hallmark-channel-christmas-movie-lgbtq-storyline-gay-couple-jonathan-bennett/3502638001/

1 like

Ha wacht, ik herinner me ineens ook deze, komt ook uit later dit jaar: https://www.imdb.com/title/tt8522006/

1 like

Haha nou dacht dat het 6 afleveringen in totaal waren! Was toen bij aflevering 3! Zie nu dat het er 8 zijn

Wel geinig dat sommige technieken maar 1 aflevering wordt gedaan (bijv. dat cartoon “graphic” van afl 1)

1 like

Ah zo! Ja ik snap dat je dat dacht, nadat ik jouw stukje las dacht ik dat ook de hele tijd. Heb de boeken niet gelezen maar vind het zeker mooi gedaan!

Vind dit wel een spoiler hoor…
Het concept van Haunting is sowieso exact1 op 1 gejat van American Horror Story, maar toch…

Nou, niet perse een spoiler maar wel wat te veel info. Dat ligt aan mij dan. No offense.

Je vindt oprecht dat Ryan Murphy seizoenen van AHS, american crime story, hollywood, nurse ratched, the politician, pose, scream queens en glee totaal verpest heeft?

Vraag me af hoe die man ooit succesvol heeft kunnen worden dan😅

Ik heb gister The Haunting of Bly Manor uitgekeken, wat een prachtige serie. Vond hem zelfs nog boeiender dan Hill House.

3 likes

Alsnog een goed eind op weg haha! En ja dat vond ik ook tof gedaan inderdaad, in de laatste aflevering zit ook ineens zoiets ‘geks’ maar vind het wel goed werken

1 like

@Daelyss cadeautje voor jou

https://vm.tiktok.com/ZSxhNLHV/

Glee was al vanaf seizoen 4 verpest eigenlijk😂 en Scream Queens had nooit een seizoen 2 moeten krijgen

2 likes

Oooo deze cast😍

Het zijn ook altijd van die precies onaantrekkelijke mannen.