Wejo ik dacht even dat je op mijn tiktok post reageerde
Haha het is tijd voor een kerstfilm met Rio
merry christmas mama
Ben sinds gister nonstop âyou me herâ aan het kijken. Moet echt andere dingen gaan doen, maarja
Glee is sowieso afgrijselijk, maar ieder zân ding. Er zijn vast mensen die genieten van zân shows maar AHS krijgt al heel lang veel kritiek en dat is ook terecht imo.
zoals in asylum dat ie in een prima seizoen ineens met aliens aankomt wat nergens op slaat, ik coven zijn die witch hunters op t laatst wéér extra storylines waardoor de mayor storylines niet worden afgemaakt, in Freak Show begint het supervet met de clown en dandy, maar worden er opnieuw in de tweede helft van het seizoen teveel nieuwe karakters bijgehaald en is de kracht er al snel uit, plus slecht geschreven. Hotel heeft ook veel te veel zijlijntjes zonder dat de hoofdlijnen worden uitgeschreven.
Elke keer het zelfde patroon, zo zonde want de basis is prima. Maar ze willen altijd té veel té snel in een seizoen.
Dit is echt geen spoiler hoor. Was allang bekend dat het een anthology met (deels) dezelfde acteurs zou zijn.
@Eddie ben jij nog verder gegaan met Dark? Ik herken me nl enorm in wat je zegt. Ik was na het eerste seizoen zo enorm blown away, vond het meesterlijk. Seizoen 2 viel erg tegen, maar hebben we toch afgekeken. Seizoen 3 vond ik zo mogelijk nog meer tegenvallen, het wordt allemaal zo onbegrijpelijk en vergezocht. Na afl 2 gestopt. Alhoewel ik net iemand zag posten dat het einde wel tof is dus twijfel nu om toch weer te beginnen.
Ik kan zelf de volgende series aanraden (vooral Europese crime en misschien al eens besproken): Sorjonen, The team, Midnattssol, Wisting, Brot, La trĂȘve, El sabor de margaritas
Nu net begonnen aan Norskov, eerste aflevering is mwah maar wel voldoende om door te kijken.
Iemand nog verder gegaan met Lieve Mama en zoiets heeft van: het wordt beter? Twijfel echt of ik door wil kijken na de 1e 2 slechte afleveringen.
ik heb doorgezet tot het einde en nee, het wordt niet beter.
Nah dan laat ik t voor wat het is.
Lieve mama
Wat was dit een slechte serie zeg. Dat acteren kwam zo nep over. En dat einde vond ik zelfs een beetje lachwekkend. Waarom zou je je vrouw willen vermoorden als je haar geld al zowat hebt?? Je woont al in een mooi huis en je hebt restaurants. En dat die Bryan dan uiteindelijk het kind van die Bianca uit gtst is⊠hahahahahaah nee het was vreselijk
Ook net afgekeken mooi verhaal
Ik heb net de laatste aflevering van Over Water gezien en is ook wel een aanrader als je van spannende series houdt!
Hoe eng is The Haunting of Bly Manor? Ik las hier al dat het minder eng is dan Hill House. Daar ben ik mee gestopt omdat ik de spanning niet aankon haha. Zitten er jump scares in? Creepy sfeer vind ik supertof maar jump scares haat ik echt.
En zijn er meer mensen die vroeger beter tegen horror met jump scares konden dan nu? Ik begrijp echt niet hoe ik ooit Paranormal Activity in de bioscoop heb gezien.
ik vond het inderdaad minder eng dan hill house, er zitten wel wat jump scares in maar ik (als zelfbenoemde held op sokken) kon ze echt goed aan. er zit niet constant zoân spanning in, dat vond ik zelf fijner.
Ik ben gisteren begonnen aan The Haunting Of Bly Manor en door alle verhalen hier dat het minder eng is en minder spanning ben ik bang dat ik zo teleurgesteld ga zijn straks haha. Ik hou echt van constant op het puntje van mijn stoel zitten. Vond dat bij Hill House trouwens ook nog wel meevallen. Het mag van mij allemaal nog enger.
The haunting of bly is echt 100x minder eng. Had geen jumpscares en zelfs de âengeâ vrouw vond ik gewoon vriendelijk ogen. Was meer een spannend liefdesverhaal dan eng. Vond deze serie eigenlijk wat saai haha.
Ik heb net aflevering 1 gekeken en ik vind het nice! Niet te eng inderdaad. Meer Locke & Key dan Haunting of Hill House
Is dit een serie over t boek?