Ja!
Ja ik heb dat laatste programma gisteren geprobeerd maar ik vond de focus wel heel erg op (het leven van) die designers zelf liggen, meer dan in andere make-over programmaās
Ik kijk ook naar the boys, maar ik weet niet zo goed wat ik er van vind 𤷠Het hoort natuurlijk bij de serie, maar bepaalde persoonlijkheden zijn wel heel irritant.
100% eens!
Jaaa the boys is fantastisch!
Die gast die homelander speelt is echt zo goed. En de actrice die kimiko speelt heeft een eigen YouTube kanaal, zoooo grappig om haar te horen praten. Zij is echt leuk!
Ik kijk ook Dream Home Makeover want ik houd van makeovers en huizenprogrammaās maar die mensen zijn het net niet hĆØ? Op de een of andere manier vind ik ze zelfs vervelend. Terwijl ze niet uitgesproken onaardig zijn of zo.
Niet twijfelen of niet kijken haha?
Staat vanaf vandaag op Netflix. Ik hou wel van dit soort films! Het is een film en gaat over een hele bizarre rechtszaak tijdens de Vietnamoorlog.
Ik heb gisteren het laatste seizoen van Jane The Virgin afgekeken. Weet niet wat het is, maar moest bijna elke aflevering huilen hahaha
Vind het wel jammer dat Michael op het einde helemaal geen rol meer in Janes leven speelt. Hij was niet eens op de bruiloft
Ik was in het begin ook team Michael, maar ja toen ging hij dood. Het laatste seizoen was ik toch wel team Rafaƫl. Er zat 4 jaar tussen Michaels dood en zijn terugkomst, ik vond het niet realistisch als Jane dan voor Michael zou kiezen nadat ze een leven met Rafaƫl had opgebouwd.
Ok geen Netflix en dikke spuit 11 maar ik heb gister the Handmaids tale uitgekeken. En oh my god. Ik vind het echt de beste serie ooit. Zo goed!
Nog wel een Netflix tipje,weet niet of ie al eerder is genoemd. Maar: Feel Good. Een semi-autobiografische serie met stand upcomedian Mae Martin. Ik ben nog niet zo ver maar vind t heel grappig tot nu toe.
Jane the virgin
oeps heb ik nu veel voor je gespoild? Jaa in het begin was ik ook geen fan van Rafaƫl, maar zijn karakter is wel goed ontwikkeld de laatste seizoenen. Dus ik heb er vrede mee haha
Ik heb Glow Up in twee dagen gekeken (een Britse talentshow voor MUAās). Ik vond het erg vermakelijk.
Ik vond het prima entertainment hoor, het is geen origineel verhaal (maar dat zijn de Marvel films ook zelden), maar ik vond het een prima brakke zondagmiddagfilm en vond de onderwaterwereld wel echt mooi vormgegeven! En Jason Momoa is uiteraard
En idd Euphoria kijken, zo ontzettend goed!
Tipje: Unsolved Mysteries seizoen 2 is vandaag uit!
Ik ben er ook klaar voor en ja Alexa
Ben blij dat ik niet de enige ben haha. Had dat bij vorige seizoenen niet zo sterk.
En same!! Raf verdiende dat niet. Ondanks zijn angsten steunde hij Jane en Michaels zoektocht naar zijn geheugen. Terwijl Jane diep van binnen echt wel wist dat ze voor Raf moest kiezen. Oh en Michael en Charlie, die zag ik van mijlenver aankomen. Alleen meteen verloofd en zwanger?? Lekker snel hey
Is het te vroeg om te hopen op een spin-off met Mateo en de twins? Eigenlijk wel he
Rogelio is echt mijn favo
Omg sorryyyy, wilde je niet spoilen. Was denk ik in de war met e5 en s5
Love Rogelio!!
Jaaa al de hele dag naar uitgekeken!