Ik heb Glow Up in twee dagen gekeken (een Britse talentshow voor MUA’s). Ik vond het erg vermakelijk.
Ik vond het prima entertainment hoor, het is geen origineel verhaal (maar dat zijn de Marvel films ook zelden), maar ik vond het een prima brakke zondagmiddagfilm en vond de onderwaterwereld wel echt mooi vormgegeven! En Jason Momoa is uiteraard

En idd Euphoria kijken, zo ontzettend goed!
Tipje: Unsolved Mysteries seizoen 2 is vandaag uit!
Ik ben er ook klaar voor en ja Alexa 
Ben blij dat ik niet de enige ben haha. Had dat bij vorige seizoenen niet zo sterk.
En same!! Raf verdiende dat niet. Ondanks zijn angsten steunde hij Jane en Michaels zoektocht naar zijn geheugen. Terwijl Jane diep van binnen echt wel wist dat ze voor Raf moest kiezen. Oh en Michael en Charlie, die zag ik van mijlenver aankomen. Alleen meteen verloofd en zwanger?? Lekker snel hey
Is het te vroeg om te hopen op een spin-off met Mateo en de twins? Eigenlijk wel he 
Rogelio is echt mijn favo
Omg sorryyyy, wilde je niet spoilen. Was denk ik in de war met e5 en s5 
Love Rogelio!!
Jaaa al de hele dag naar uitgekeken!
Ik heb Lieve Mama gekeken. Het is een beetje een serie die ik prima vond wegkijken maar die ik ook wel weer redelijk snel zal vergeten.
Ik zag hier veel terugkomen dat het acteerwerk slecht is, ik vond het niet geweldig maar gewoon redelijk. Wat voor mij meer afleidde was Barry Atsma. Hoezo dat we in NL niet meer acteurs/actrices kennen? Jezus, ik zie overal weer dezelfde acteurs opduiken.
Het boek Lieve Mama vond ik trouwens leuk!
Net gekeken, dikke aanrader
Staat er nog iets op hbo wat ik MOET zien
Ok jullie hebben me overgehaald, ik ga seizoen 1 van Jane the virgin kijken!
Big Little Lies
Euphoria
Girls
Insecure
Big little lies inderdaad
The Sopranos
Sharp objects
Chernobyl
True Blood, LoveCraft Country, I may destroy you
Oeh ja, Lovecraft Country ben ik dit weekend aan begonnen, heb afl 1-4 gezien nu. Het is heel bizar en ik snap soms echt niet wat er allemaal gebeurt, maar ik kan ook niet stoppen met kijken en wil echt weten hoe het verder gaat.
Edit: I May Destroy You staat ook nog op de lijst, daar ben ik heel benieuwd naar, maar ben ook bang dat het wel heel heftig gaat zijn.
Westworld
Chernobyl
True detective
The young pope
Big Love
Het is triggerend maar heeft mij ook doen beseffen dat er veel dingen zijn die wij vroeger als “oké” zagen. Een mooie serie om te zien maar heb er ook om moeten huilen.
Ja zojuist gezien! Goeie 
Mooie cast ook, en net wat achtergronden gelezen. Die rechter was echt gek