Series & Netflix #3

Ik heb Lieve Mama gekeken. Het is een beetje een serie die ik prima vond wegkijken maar die ik ook wel weer redelijk snel zal vergeten.
Ik zag hier veel terugkomen dat het acteerwerk slecht is, ik vond het niet geweldig maar gewoon redelijk. Wat voor mij meer afleidde was Barry Atsma. Hoezo dat we in NL niet meer acteurs/actrices kennen? Jezus, ik zie overal weer dezelfde acteurs opduiken.
Het boek Lieve Mama vond ik trouwens leuk!

1 like

Net gekeken, dikke aanrader

2 likes

Staat er nog iets op hbo wat ik MOET zien

Ok jullie hebben me overgehaald, ik ga seizoen 1 van Jane the virgin kijken!

3 likes

Big Little Lies

6 likes

Euphoria
Girls
Insecure
Big little lies inderdaad
The Sopranos
Sharp objects
Chernobyl

5 likes

True Blood, LoveCraft Country, I may destroy you

3 likes

Oeh ja, Lovecraft Country ben ik dit weekend aan begonnen, heb afl 1-4 gezien nu. Het is heel bizar en ik snap soms echt niet wat er allemaal gebeurt, maar ik kan ook niet stoppen met kijken en wil echt weten hoe het verder gaat.

Edit: I May Destroy You staat ook nog op de lijst, daar ben ik heel benieuwd naar, maar ben ook bang dat het wel heel heftig gaat zijn.

Westworld
Chernobyl
True detective
The young pope

2 likes

Big Love

Het is triggerend maar heeft mij ook doen beseffen dat er veel dingen zijn die wij vroeger als “oké” zagen. Een mooie serie om te zien maar heb er ook om moeten huilen.

1 like

Ja zojuist gezien! Goeie :ok_hand:t3:
Mooie cast ook, en net wat achtergronden gelezen. Die rechter was echt gek

Net de nieuwe documentaire van David Attenborough gekeken. Wow, zó indrukwekkend. Ik ben er echt even stil van.

6 likes

Succession, The Leftovers, Veep, Big Little Lies, The Sopranos

Nou ik heb Jane the Virgin nu afgekeken, maar het laatste seizoen viel me wel een beetje tegen :see_no_evil: Het was best wel saai en kon er helemaal niet in komen ofzo.

Toch maar doorgezet en de laatste 3 á 4 afleveringen vond ik wel leuk!

1 like

Klaar met Watchmen, wat een goede serie :pleading_face: ik hou normaal niet van superhelden gezeur maar dit was echt 10/10

2 likes

Ik heb een paar dagen geleden Grand Army uitgekeken en vond het wel goed, ze kaarten belangrijke thema’s aan en ook dat ze focussen op 5 studenten met elk andere moeilijkheden. Heb zelfs een traantje gelaten op het einde :sweat_smile:

Oh goeie, ik ben net ook overgestapt naar Vodafone, vanaf vlg maand. En heb al Ziggo :tipping_hand_woman:t2: Dit wist ik ook niet!

1 like

Ik vond het erg hele leuke serie! Ben eigenlijk niet pro-Israël, maar merkte dat deze serie toch wel beide kanten laat zien.

Ik zo naar “The Witches” kijken, de remake. Heb er een hard hoofd in maar ik hoop ZO dat het goed is. Loooooveeeeee de originele film (en natuurlijk het boek).

4 likes