Series & Netflix #3

Op vtm.be/go heb ik naast Boer zoekt vrouw nu ook VT wonen een frisse start ontdekt (en 3 seizoenen, whoeo). Zijn er nog meer leuke aanraders op vtm go?

Haha kwam dit net posten. Ja! Best vermakelijk. Die dame deed me een beetje aan Emmy denken, van Sint

1 like

Die van Road Dahl? Waar kijk je die remake?

als je van telenovelles houdt, Sara (vlaamse ugly betty uit 2007 ofzo) is echt mijn guilty pleasure haha

2 likes

Is uit in Amerika op HBO Max (Ik heb m getorrent :face_with_hand_over_mouth:).
Vond m erg tegenvallen, eigenlijk exact dezelfde film maar met verschrikkelijk lelijke CGI. Het was leuk voor een keer maar ik kreeg daarna meteen zin om t origineel te kijken.

1 like

Zijn er meer mensen die Lucifer kijken? Ik heb nu de eerste 2 seizoenen uit en ik vind het echt heel erg leuk! Nog genoeg afleveringen ook om te kijken gelukkig haha.

Hierna wil ik Julie and the Phantoms kijken, ik hoop alleen wel dat netflix die niet zoals alle andere shows cancelt na 1 seizoen. Zo teleurstellend, ik wilde echt nog meer seizoenen van Everything Sucks en I am not okay with this.

2 likes

Jammer dat ‘ie tegenviel! Ik vind het origineel ook geweldig. Maar ik kan m’n nieuwsgierigheid waarschijnlijk toch niet bedwingen dus zal hem alsnog wel gaan kijken haha

Wat ik heel leuk vind aan Julie & the Phantoms is dat ze de band zo hebben samengesteld dat het ook een echte band is met oog op concerten en mogelijkheden naast de show/ netflix. Ze repeteren ook met elkaar en schrijven zelf nummers ( nu op afstand vanwege covid ofc)

1 like

Ik vind het laatste seizoen van Modern Family echt niet leuk eigenlijk.

Nee himmal kut, heb die echt met tegenzin gekeken terwijl het mijn favo serie is.

1 like

Ik heb net de BlackPink docu gekeken and I need more. Zijn er meer docu’s over kpop?

The Servant vond ik wel goed

1 like

Ik ken alleen die van 9muses, staat op youtube

1 like

Op zoek naar een feelgood serie zoals gilmore girls, northern rescue, virgin river, hart of dixie. Lekker beetje drama en liefde maar niet zo als sweet magnoalias dat vond ik vreselijk.

Iemand dé tip?
Kan op netflix prime videoland npo en ziggo

Jane the Virgin
Grace and Frankie
Grand Hotel, is Spaanstalig

Bovenstaande op Netflix.

Valeria, Younger, The Bold Type

Ik wil iedereen met overtuiging afraden om Rebecca op Netflix te kijken.

Ten eerste omdat het een kutfilm is, echt ongelofelijk super saai. Ten tweede omdat de hoofdrolspeelster echt super kut is. En ten derde en belangrijkste: de film Rebecca uit 1940 is FANTASTISCH. Het is sĂșper zonde als je de twist ziet in de nieuwe versie die zo afschuwelijk geacteerd is dat je hem al gezien hebt als je de SUPERIEURE oorspronkelijke versie kijkt.

Dus.
DOE HET NIET.
Dankjewel.

14 likes

Heb net the queen’s gambit uitgekeken, ik vond hem verrassend leuk ookal snap ik niks van schaken. De actrice vind ik ook zo knap, echt prachtig gezicht, also jaren 60 fashion❀

6 likes

Ben big little lies nu weer voor de 2e x toevallig ah kijken. Hele goeie serie!

2 likes

Ik vond Rebecca ook heel erg tegenvallen. Heb hem niet uitgekeken.

1 like