Series & Netflix #3

Chesapeake shores vind ik daar heel erg op kijken

Velvet (en daarna Velvet collection) en la casa de las flores, zijn wel Spaanstalig.

What calls the heart kijkt ook makkelijk weg, niet de beste serie trouwens.

Working moms, greenleaf en dead to me vond ik ook leuk, maar zijn misschien niet helemaal het thema dat je zoekt.

1 like

Net de serie trigonometry uitgekeken. Mooie serie, aanrader!

Net Bly Manor afgekeken en ik heb echt zitten janken man. Was niet wat ik verwacht had. Nu twijfel ik of ik Hill House niet opnieuw een kans moet geven.

Weet iemand of plan coeur (the hookup plan) season 2 ook in het frans te kijken is? Ik vind die engelse voiceover een beetje stom.
Edit: Oh dom, t is me al gelukt… Sorry netflix noob hier haha

Emily in paris
Grace and Frankie, is mn lievelings
Atypical
Sex education
Jane the virgin
The duchess

FF de Grace & Frankie liefde delen. Love that show, en echt geweldig dat er blijkbaar genoeg animo voor is dat ze t echt al zoveel seizoenen mogen maken. Volgens mij komt er nog 1 seizoen en sluiten ze dan af.

5 likes

Omdat Grey’s Anatomy een seizoensopening doet met Station 19 (cross-over) ben ik toch maar begonnen aan dat, het zijn maar 43 afleveringen dus dat is nog wel te doen

Ik was net begonnen aan The Alienist maar snel weer afgezet… Waarom gaan series en films met trans-verhaallijnen bijna altijd over geweld en moord?

Ik heb net The Witcher uit en zoek nu een nieuwe serie, iemand Warrior Nun gekeken? Moeite waard?

Zag dat van Geraldine en de vrouwen (gaat over vrouwen die seksueel misbruikt zijn, seksueel geweld) vanavond de 2e aflevering uit wordt gezonden door rtl4. En de 1e aflevering stond om half 9 nog op rtlXL. Halverwege de aflevering loopt ie vast en is ie dus verwijderd. Stelletje fuckers… Dan maar aflevering 2 zometeen…

En what’s up met die constante genre-wisselingen?

het begint met een soort woody allen filmhuisfilm-sfeer, dan wordt het een soort thriller met dat idee van de geest, en voordat je het weet zit je in een crimi met moordzaak. HUH?

2 likes

The Marvelous Mrs Maisel (staat hier in DE op prime)
The Bold Type (idem)

Waar kijk je dat?

Ik kijk het via Amazon Prime, maar ik zag dat het ook op Videoland staat!

Ah thanks! Mn broertje heeft prime, kijken of ik daarop kan leechen haha

Ik zag wel dat alleen seizoen 1 en 2 van station 19 online staan dus seizoen 3 zul je dan nog op een andere manier moeten kijken :expressionless:

Ah dat is jammer! Maar goed, eerst maar die eerste twee kijken. Heb geloof ik op tv ook al best wat ervan gezien denk ik, maar meer losse afleveringen hier en daar.

1 like

Ik zit helemaal in de Italiaanse serie Baby. Vindt wel fijn omdat het Italiaans is, ik geconcentreerd naar de tv moet kijken.

6 likes

Rached is echt AHS 2.0

3 likes

Ik heb de serie net afgekeken. Echt een goeie serie! En idd liefde voor de jaren 60 fashion!

1 like