Series & Netflix #3

Ik heb ‘m ook net afgekeken, echt een geweldige serie. Ik wil nu leren schaken.

1 like

Haha, same!

1 like

Moet ik ook nog doen.

1 like

Ik kijk dit nu ook maar op reddit wordt het helemaal kapot gemaakt haha. Veel mensen daar denken dat de man een closet gay is.

Ik vond trouwens die aflevering van de thuisbioscoop wel bijzonder. 30k voor één kamertje?! En de rest van zijn huis was ook best shabby, pak dat dan eerst aan denk ik dan

2 likes

Waar kan je AHS kijken?

Ze speelde ook in Peaky Blinders laatste seizoen!
Dacht al ze komt me bekend voor

3 likes

Eerste vijf seizoenen staan op prime

1 like

Ben echt blij dat ik Hill House nog een kans heb gegeven. Het is minder eng dan ik destijds dacht op basis van aflevering 1. :stuck_out_tongue: Heb net 6 gezien, echt heel gaaf.

3 likes

Nee ik had hetzelfde gevoel! Alles veel te snel en afgeraffeld of zo, echt zonde.

Wij zijn nu bezig met 24, net s4 afgekeken. Zo grappig om die ‘geavanceerde technologie’ van toen te zien, terwijl dat alles nu heel normaal is. En Jack Bauer blijft natuurlijk een baas :sunglasses:

4 likes

Nee en heel veel seksgrapjes, beetje geforceerd. En ben ook klaar met Mitch & Cam waarom gaan zij niet gewoon uit elkaar. Het is gewoon allemaal laaaaame.

Hailey en Andy waren idd zo’n leuk stel!

1 like

Ja mee eens! En ik snap de haar- en make-upkeuze ook niet. Alex ziet er ook heel anders uit, heel veel afgevallen in haar gezicht ofzo?

1 like

Ze kunnen er toch niets aan doen als een actrice gewicht verliest :sweat_smile:

Haha nee dat snap ik ook maar het viel me op, net als Haleys uiterlijk

Waar kijken jullie dat laatste seizoen van modern family dan? Op netflix zie ik alleen de eerste 10 seizoenen :weary:

Oh ik dacht dat 10 de laatste was!

Alex (of nouja de actrice) heeft ook een borstverkleining ondergaan ergens een keer geloof ik.

2 likes

Ik heb in mijn vakantie een proefmaand prime genomen voor The Office, hebben jullie nog tips?

The Marvelous Mrs Maisel, The Boys, The Bold Type, American Gods (S01), Good Omens, Little Fires Everywhere

Edit: oh, en zie net dat Buffy op Prime staat! Altijd goed om te (her)kijken :smiley:

Weet trouwens niet of het aanbod in NL anders is dan in DE, behalve dat Lucifer hier ook op Prime staat.

Ik ben helemaal verslaafd aan de Handmaid’s Tale! Ik kijk samen met mijn man, anders had ik alle afleveringen allang uit gehad!

3 likes