Series & Netflix #3

OMG ik heb net de laatste aflevering van Little Fires Everywhere gekeken en ik ben écht onder de indruk. Er gebeurt ontzettend veel in een paar afleveringen. Ik heb echt 8 afleveringen lang zitten janken. Van die vreselijke ugly cries. Ik moet hier met iemand over praten, ik heb zo veel vragen😂

3 likes

Ik zit helemaal in de Mexicaanse serie Oscuro Deseo (thriller). Aanrader!

2 likes

Jaaa ik ben zo benieuwd hoe ze dat met Diana gaan weergeven.

2 likes

Hoe laat zou die erop komen? Er staan ‘vanaf zondag’ maar zie hem nu nog niet staan.

Ik heb met mezelf nu afgesproken dat ik niet meer dan één per dag mag kijken. Ga het zo lang mogelijk koesteren. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

HBH schijnt vanaf eind deze maand op Netflix te komen! Vind van de officiële Netflixkanalen tot nu wel alleen bevestiging voor UK & Ierland

10 likes

OMG ik hoop het zo…Ik heb alle seizoenen ooit een via iemand op Marktplaats gekocht maar dat zijn toch n beetje gare VARA tv rips.

2 likes

OMGGGGG life has been made

1 like

The Crown❤️ alles is zo mooi… de muziek, de set, kleding. De actrice die Diana speelt doet het geeeeweeeeeldig. Bizar!

6 likes

Vraagje: kan ik dit seizoen kijken zonder de vorige 3 gezien te hebben? Ik wil t best graag zien door Gillian Anderson die Thatcher speelt maar niet echt zin om eerst door 3 seizoenen heen te moeten.

Ik denk dat je het wel beter begrijpt en beleeft als je de eerdere seizoenen hebt gekeken. Gillian Anderson doet het geweldig! Maar in principe start het verhaal rond 1979 dus vanaf daar zou je het kunnen oppakken.

Ik ben nu op aflevering 2 van The Crown en wow wow wat is Gillian Andersom een geweldige actrice!
Ik vond haar in Sex Education al leuk maar nu ben ik echt onder de indruk.

Ik vind de delen met Tacher ook goed zeg. Vooral wanneer ze met haar man in Ballmoral is en ze merken hoe lomp de royals zijn

4 likes

Ik ga de 1e ep van seizoen ff kijken, als ik t leuk vind blijf ik vast hangen en anders ga ik meteen door naar seizoen 4 en lees ik online wel een recap. Echt niks voor mij om dan zomaar hele seizoenen te skippen maar ik hou niet van Royal period series maar ben wel een enorme Gillian fan dus wil dit seizoen gewoon zien.

Ik denk dat je wel in kunt vallen in dit seizoen. De serie begint niet met een ‘geschiedenisles’ maar valt ook gelijk in een bepaalde periode

1 like

Ik heb wat filmpjes opgezocht van Margaret Thatcher en mijn conclusie is dat Gillian Anderson echt fenomenaal is in the Crown. Alsof je twee dezelfde mensen ziet en hoort praten! What is jullie review so far?

1 like

Dash en Lilly in één ruk uitgekeken :woozy_face: zo’n kinderachtige cliché kutserie maar toch blijven kijken hé

8 likes

Door al jullie berichten over Gillian Anderson wil ik nu ook kijken. Ga misschien gewoon beginnen bij seizoen 4 maar voelt zo fout haha. Ik ken Gillian alleen uit The Fall en Hannibal, maar echt een fantastische actrice.

1 like

Ze is ook gewoon zo geweldig om naar te kijken, zo’n aantrekkingskracht.
Vond r in the X files altijd al geweldig maar ze is zo ontzettend gegroeid als actrice door de jaren heen, echt wow.

2 likes

Deze is heel leuk inderdaad! Ik kijk m ook. Komt ook een 2e seizoen :partying_face:

1 like

ik ben net begonnen aan de (miniserie) Spy, op Netflix UK (weet niet of hij ook op NL staat). Het is echt heel indrukwekkend, over de Israelische spion Eli Cohen in Syrië in de jaren '60 (https://en.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen)

2 likes