iemand anders ook al begonnen aan the real housewives of salt lake city?
Net Holidate gekeken, echt een leuke film om zo even weg te kijken! Verstand op 0, blik op oneindig zeg maar. En knappe mannelijke hoofdrolspel
Ik kreeg er heel erge Nick & Norah’s Infinite Playlist vibes van. Op een goeie manier. Bleek ook van dezelfde schrijvers.
Bijna the crown seizoen 4 (zondag) ben benieuwd!!
Jaaa ik ook! Eerst nog Scandal af zien, maar heb er al zin in!
Yayy! Tijd voor 2 nieuwe Grey’s Anatomy afleveringen en 1 Station 19!
Waar kijk je dit al zo vlug?
Staat door jou nog wel op de lijst!
Ooh Scandal
Ja heerlijke serie! Ik was er vroeger al eens aan begonnen, maar kwam er niet echt in. Nu nogmaals een poging gewaagd en kan beginnen aan seizoen 6
Wat een vrouw ook
OMG ik heb net de laatste aflevering van Little Fires Everywhere gekeken en ik ben écht onder de indruk. Er gebeurt ontzettend veel in een paar afleveringen. Ik heb echt 8 afleveringen lang zitten janken. Van die vreselijke ugly cries. Ik moet hier met iemand over praten, ik heb zo veel vragen😂
Ik zit helemaal in de Mexicaanse serie Oscuro Deseo (thriller). Aanrader!
Jaaa ik ben zo benieuwd hoe ze dat met Diana gaan weergeven.
Hoe laat zou die erop komen? Er staan ‘vanaf zondag’ maar zie hem nu nog niet staan.
Ik heb met mezelf nu afgesproken dat ik niet meer dan één per dag mag kijken. Ga het zo lang mogelijk koesteren.
HBH schijnt vanaf eind deze maand op Netflix te komen! Vind van de officiële Netflixkanalen tot nu wel alleen bevestiging voor UK & Ierland
OMG ik hoop het zo…Ik heb alle seizoenen ooit een via iemand op Marktplaats gekocht maar dat zijn toch n beetje gare VARA tv rips.
OMGGGGG life has been made
The Crown❤️ alles is zo mooi… de muziek, de set, kleding. De actrice die Diana speelt doet het geeeeweeeeeldig. Bizar!
Vraagje: kan ik dit seizoen kijken zonder de vorige 3 gezien te hebben? Ik wil t best graag zien door Gillian Anderson die Thatcher speelt maar niet echt zin om eerst door 3 seizoenen heen te moeten.