Series & Netflix #3

Haha ja same. Ik vond de karakters allemaal stom en het was heel voorspelbaar maar vond het toch leuk. Beetje Emily in Paris-effect.

1 like

Ben dus toch begonnen met seizoen 4 van “The Crown”, wat een geweldige serie zeg, de casting is zo ijzersterk, Diana is echt spot on. Geniet echt van Thatcher, tot nu hilarisch vertolkt (dat ze meegaat jagen in d’r outfitje etc). Ik ga zeker als ik dit seizoen heb afgekeken de 1e 3 kijken!

2 likes

Ik ben dus ook begonnen met seizoen 4 maar ik vind het zo goed dat ik eerst toch maar seizoen 1 t/m 3 ga terugkijken.

2 likes

Zit ik ook nog over te denken eerlijk gezegd haha, wat een struggles:P

Potverdikkie, zit ik net lekker in The real housewives of Beverly Hills, staan er maar 2 seizoenen op netflix.

Ik had precies hetzelfde probleem maar een vriendin van me heeft gelukkig deze site ontdekt. Wel even voor een goede adblocker zorgen en de slechte beeldkwaliteit is even wennen. :stuck_out_tongue:

1 like

Geeweeeeeeeldig!

11 likes

Eindelijk seizoen 2 van Undercover helemaal gezien, nu geduldig wachten tot seizoen 3. :broken_heart:

Je kan alle seizoenen op Hayu zien! Eerste maand is gratis :+1:

1 like

Ze speelt de rol echt zo goed, naast de uiterlijke gelijkenis heeft ze ook echt gewoon de bewegingen en blikken precies te pakken. Ongelofelijk
soms vergeet ik echt even dat het niet echt Diana is.

2 likes

Oh dankje, hier ben k echt zo blij mee hahahđŸ„ł

Precies! Echt alles klopt. Wat een geweldige keuze om haar te casten.

Daarentegen pakt Olivia Colman mij niet echt als Queen
 misschien is het haar stemgeluid (kan ze uiteraard niets aan doen). Ze praat ook best vlot.

Diana/Emma is de ster van dit seizoen!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha, heb precies hetzelfde! Ik vind Olivia een goeie actrice maar ze komt wat mij betreft niet tot haar recht in deze rol
er hangt constant een soort ‘laagje’ van kolderiek overheen door haar maniertjes en stem.
Ik kijk nu vooral uit naar hoe Imelda Staunton het gaat doen in het volgende seizoen, want zij lijkt me dus geknipt voor de rol.

Ooh gosh The Crown, zo goed weer :heart:

2 likes

Snap ik wel, ik had de eerste 4 afleveringen op 1 avond gekeken en de eerste twee komen idd wat trager op gang (om zijn hele familie-situatie weer te geven en de relatie met zijn vrouw, maar ook wel hoe hij gerekruteerd wordt als spion). Zodra hij eenmaal in Syrië is als spion, aflevering 3 oid, vond ik het echt heel spannend en goed

De rol van Princess Anne/de actrice doet me zo aan Annick van Wonderen denken dat ik er een extra hekel aan heb lol.

3 likes

ik wil greys anatomy kijken maar ik weet niet meer op welke site ik het altijd keek :weary:

Vanaf januari weer op Videoland. Nu op Prime.

1 like

Ah ja ik bedoel dus echt de nieuwste afleveringen (van afgelopen donderdag)

ik ben nu bij scenes waar Thatcher bij de queen op bezoek is, echt grappig

4 likes