Ik denk dat je het wel beter begrijpt en beleeft als je de eerdere seizoenen hebt gekeken. Gillian Anderson doet het geweldig! Maar in principe start het verhaal rond 1979 dus vanaf daar zou je het kunnen oppakken.
Ik ben nu op aflevering 2 van The Crown en wow wow wat is Gillian Andersom een geweldige actrice!
Ik vond haar in Sex Education al leuk maar nu ben ik echt onder de indruk.
Ik vind de delen met Tacher ook goed zeg. Vooral wanneer ze met haar man in Ballmoral is en ze merken hoe lomp de royals zijn
Ik ga de 1e ep van seizoen ff kijken, als ik t leuk vind blijf ik vast hangen en anders ga ik meteen door naar seizoen 4 en lees ik online wel een recap. Echt niks voor mij om dan zomaar hele seizoenen te skippen maar ik hou niet van Royal period series maar ben wel een enorme Gillian fan dus wil dit seizoen gewoon zien.
Ik denk dat je wel in kunt vallen in dit seizoen. De serie begint niet met een âgeschiedenislesâ maar valt ook gelijk in een bepaalde periode
Ik heb wat filmpjes opgezocht van Margaret Thatcher en mijn conclusie is dat Gillian Anderson echt fenomenaal is in the Crown. Alsof je twee dezelfde mensen ziet en hoort praten! What is jullie review so far?
Dash en Lilly in één ruk uitgekeken zoân kinderachtige clichĂ© kutserie maar toch blijven kijken hĂ©
Door al jullie berichten over Gillian Anderson wil ik nu ook kijken. Ga misschien gewoon beginnen bij seizoen 4 maar voelt zo fout haha. Ik ken Gillian alleen uit The Fall en Hannibal, maar echt een fantastische actrice.
Ze is ook gewoon zo geweldig om naar te kijken, zoân aantrekkingskracht.
Vond r in the X files altijd al geweldig maar ze is zo ontzettend gegroeid als actrice door de jaren heen, echt wow.
Deze is heel leuk inderdaad! Ik kijk m ook. Komt ook een 2e seizoen
ik ben net begonnen aan de (miniserie) Spy, op Netflix UK (weet niet of hij ook op NL staat). Het is echt heel indrukwekkend, over de Israelische spion Eli Cohen in Syrië in de jaren '60 (https://en.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen)
Haha ja same. Ik vond de karakters allemaal stom en het was heel voorspelbaar maar vond het toch leuk. Beetje Emily in Paris-effect.
Ben dus toch begonnen met seizoen 4 van âThe Crownâ, wat een geweldige serie zeg, de casting is zo ijzersterk, Diana is echt spot on. Geniet echt van Thatcher, tot nu hilarisch vertolkt (dat ze meegaat jagen in dâr outfitje etc). Ik ga zeker als ik dit seizoen heb afgekeken de 1e 3 kijken!
Ik ben dus ook begonnen met seizoen 4 maar ik vind het zo goed dat ik eerst toch maar seizoen 1 t/m 3 ga terugkijken.
Zit ik ook nog over te denken eerlijk gezegd haha, wat een struggles:P
Potverdikkie, zit ik net lekker in The real housewives of Beverly Hills, staan er maar 2 seizoenen op netflix.
Ik had precies hetzelfde probleem maar een vriendin van me heeft gelukkig deze site ontdekt. Wel even voor een goede adblocker zorgen en de slechte beeldkwaliteit is even wennen.
Eindelijk seizoen 2 van Undercover helemaal gezien, nu geduldig wachten tot seizoen 3.
Je kan alle seizoenen op Hayu zien! Eerste maand is gratis
Ze speelt de rol echt zo goed, naast de uiterlijke gelijkenis heeft ze ook echt gewoon de bewegingen en blikken precies te pakken. OngelofelijkâŠsoms vergeet ik echt even dat het niet echt Diana is.