Series & Netflix #3

Oh dankje, hier ben k echt zo blij mee hahah🥳

Precies! Echt alles klopt. Wat een geweldige keuze om haar te casten.

Daarentegen pakt Olivia Colman mij niet echt als Queen… misschien is het haar stemgeluid (kan ze uiteraard niets aan doen). Ze praat ook best vlot.

Diana/Emma is de ster van dit seizoen!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha, heb precies hetzelfde! Ik vind Olivia een goeie actrice maar ze komt wat mij betreft niet tot haar recht in deze rol…er hangt constant een soort ‘laagje’ van kolderiek overheen door haar maniertjes en stem.
Ik kijk nu vooral uit naar hoe Imelda Staunton het gaat doen in het volgende seizoen, want zij lijkt me dus geknipt voor de rol.

Ooh gosh The Crown, zo goed weer :heart:

2 likes

Snap ik wel, ik had de eerste 4 afleveringen op 1 avond gekeken en de eerste twee komen idd wat trager op gang (om zijn hele familie-situatie weer te geven en de relatie met zijn vrouw, maar ook wel hoe hij gerekruteerd wordt als spion). Zodra hij eenmaal in Syrië is als spion, aflevering 3 oid, vond ik het echt heel spannend en goed

De rol van Princess Anne/de actrice doet me zo aan Annick van Wonderen denken dat ik er een extra hekel aan heb lol.

3 likes

ik wil greys anatomy kijken maar ik weet niet meer op welke site ik het altijd keek :weary:

Vanaf januari weer op Videoland. Nu op Prime.

1 like

Ah ja ik bedoel dus echt de nieuwste afleveringen (van afgelopen donderdag)

ik ben nu bij scenes waar Thatcher bij de queen op bezoek is, echt grappig

4 likes

het lijkt me ook zo fijn he om een kasteel in schotland te hebben.

4 likes

Ik heb ze gezien dus ben benieuwd wat je vindt :grin: mijn vriendin heeft hem van een torrentsite gedownload

We hadden van tevoren niet opgezocht in welke volgorde het moest met Station 19 en toen bleek die dus als eerst, maar ik heb niet heel erg het gevoel gehad dat ik iets belangrijks heb gemist

1 like

Aflevering 2 van the Crown. Ik vind het nu al zonde dat het einde van dit seizoen in zicht is :sob:

3 likes

Afl 1 the crown: niet echt een spoiler want geschiedenis, maar toch

Dickie :broken_heart: Ik had al op wiki over hem gelezen dus wist wat er te gebeuren stond van zodra hij die boot in ging :frowning:

3 likes

Vraag me echt af of er naar gekeken wordt door bijvoorbeeld Harry en William…lijkt me echt bizar om dan “je moeder” zo te zien, juist omdat ze zo overeenkomt.

2 likes

Ik denk dat ze niet kijken. Het lijkt mij heel frustrerend als er na alle roddelbladen / krantenkoppen ook nog verdraaide waarheden in een op de massa gerichte serie worden gezet

Echt??? :grin:

5 likes

Uhm, ik heb net het seizoen afgekeken. Er waren minder afleveringen dan verwacht!

Welke vragen heb je.

Het zijn er wel 10. Maar gevoelsmatig lijkt het veel minder te zijn. Haha, ik zeg niks! Het is een leuk seizoen. Wel sneu het leven van Diana en Charles.

2 likes