het lijkt me ook zo fijn he om een kasteel in schotland te hebben.
Ik heb ze gezien dus ben benieuwd wat je vindt mijn vriendin heeft hem van een torrentsite gedownload
We hadden van tevoren niet opgezocht in welke volgorde het moest met Station 19 en toen bleek die dus als eerst, maar ik heb niet heel erg het gevoel gehad dat ik iets belangrijks heb gemist
Aflevering 2 van the Crown. Ik vind het nu al zonde dat het einde van dit seizoen in zicht is
Afl 1 the crown: niet echt een spoiler want geschiedenis, maar toch
Dickie Ik had al op wiki over hem gelezen dus wist wat er te gebeuren stond van zodra hij die boot in ging
Vraag me echt af of er naar gekeken wordt door bijvoorbeeld Harry en WilliamâŠlijkt me echt bizar om dan âje moederâ zo te zien, juist omdat ze zo overeenkomt.
Ik denk dat ze niet kijken. Het lijkt mij heel frustrerend als er na alle roddelbladen / krantenkoppen ook nog verdraaide waarheden in een op de massa gerichte serie worden gezet
Echt???
Uhm, ik heb net het seizoen afgekeken. Er waren minder afleveringen dan verwacht!
Welke vragen heb je.
Het zijn er wel 10. Maar gevoelsmatig lijkt het veel minder te zijn. Haha, ik zeg niks! Het is een leuk seizoen. Wel sneu het leven van Diana en Charles.
Voor degenen die meer over Dianaâs leven willen weten, de Podcast Youâre Wrong About (sowieso leuke, interessante podcast) heeft recentelijk een serie van 5 afleveringen gemaakt over haar leven.
Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen van The Crown, maar kan pas komend weekend beginnenâŠ
Is dit seizoen ook leuk als je verder The Crown niet kijkt? Ik vind de historie verder niet zo boeiend, maar dit seizoen lijkt me wel interessant.
Wat zijn aanraders op amazon prime?
Oeh goeie vraag, ik lees even mee.
This is us
Good omens
Fleabag
Little fires everywhere
Desperate housewives
Oh mss alleen op de Belgische, aanbod verschilt lichtjes met NL.
Nashville
Heb dit weekend eigenlijk bij toeval echt een grappige serie zitten kijken; KĂ€rlek & Anarki.
Over een getrouwde vrouw die op het werk een soort flirterige dare-challenge met een jonge collega aangaat. Hardop zitten lachen.
Making the cut, dat is eigenlijk project runway in een nieuw jasje. Het wordt ook door Heidi Klum en Tim Gunn gepresenteerd en Naomi Campbell zit in de jury. Misschien niet het allerallerbeste wat amazon staat maar ik vond het best vermakelijk.
Heb jij/hebben jullie ook laadproblemen op een tablet met Hayu? Op mijn telefoon wil het wel, maar op mn iPad is hij zo verschrikkelijk langzaam die app.