Series & Netflix #3

Voor degenen die meer over Diana’s leven willen weten, de Podcast You’re Wrong About (sowieso leuke, interessante podcast) heeft recentelijk een serie van 5 afleveringen gemaakt over haar leven.

Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen van The Crown, maar kan pas komend weekend beginnen…

2 likes

Is dit seizoen ook leuk als je verder The Crown niet kijkt? Ik vind de historie verder niet zo boeiend, maar dit seizoen lijkt me wel interessant.

1 like

Wat zijn aanraders op amazon prime?

1 like

Oeh goeie vraag, ik lees even mee.

1 like

This is us
Good omens
Fleabag
Little fires everywhere
Desperate housewives

2 likes

Oh mss alleen op de Belgische, aanbod verschilt lichtjes met NL.

1 like

Nashville

2 likes

Heb dit weekend eigenlijk bij toeval echt een grappige serie zitten kijken; Kärlek & Anarki.
Over een getrouwde vrouw die op het werk een soort flirterige dare-challenge met een jonge collega aangaat. Hardop zitten lachen.

2 likes

Making the cut, dat is eigenlijk project runway in een nieuw jasje. Het wordt ook door Heidi Klum en Tim Gunn gepresenteerd en Naomi Campbell zit in de jury. Misschien niet het allerallerbeste wat amazon staat maar ik vond het best vermakelijk.

2 likes

Heb jij/hebben jullie ook laadproblemen op een tablet met Hayu? Op mijn telefoon wil het wel, maar op mn iPad is hij zo verschrikkelijk langzaam die app.

Ja kan perfect hoor, het start in 1979 denk ik. Misschien handig om te weten dat lord mountbatten de oom van prince philip is (echtgenoot vd queen). Die oom heeft Philip opgevoed als een vader, en is ook heel close met Charles. Verder heb je imo geen voorkennis nodig.

3 likes

De crown dit seizoen is wel echt vilein, nu ook weer dat optreden van Diana aiaiai

Ik heb Dynasty pas nu ontdekt. Wat een heerlijke serie om lekker weg te kijken. En wat is Fallon toch geweldig. Heerlijk bitchy.

6 likes

Ik heb bij kinderseries de hele tijd Nederlandse en Engelse audio door elkaar heen gesproken op Netflix. Hebben meer mensen hier last van? Heb alles al een keer opnieuw opgestart.

Ik ben begonnen met the crown seizoen 1 hoop dat ik al die mensen kan onthouden want ik ken niet veel van 't Engelse koningshuis
En trek dat hoesten van die man erg slecht maar hij zal wel snel doodgaan denk ik zo

26 likes

Ik kijk The Marvelous Mrs Maisel en ben echt een beetje verliefd op Lenny Bruce, sowieso echt een fijne serie op aanraden van hier gaan kijken.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

23 likes

Ah ja sorry rip King George

10 likes

Videoland is sowieso schijt.

Het werkt bij mij in de regel zeer matig. Slechte beeldkwaliteit, audio en beeld niet synchroon en Videoland “onthoudt” niet waar je gebleven bent

Met recht, de allerslechtste streaming service met de allerslechtste interface ooit gemaakt.

7 likes

Ik vind Amazon prime persoonlijk nog erger

3 likes