Ja kan perfect hoor, het start in 1979 denk ik. Misschien handig om te weten dat lord mountbatten de oom van prince philip is (echtgenoot vd queen). Die oom heeft Philip opgevoed als een vader, en is ook heel close met Charles. Verder heb je imo geen voorkennis nodig.
De crown dit seizoen is wel echt vilein, nu ook weer dat optreden van Diana aiaiai
Ik heb Dynasty pas nu ontdekt. Wat een heerlijke serie om lekker weg te kijken. En wat is Fallon toch geweldig. Heerlijk bitchy.
Ik heb bij kinderseries de hele tijd Nederlandse en Engelse audio door elkaar heen gesproken op Netflix. Hebben meer mensen hier last van? Heb alles al een keer opnieuw opgestart.
Ik ben begonnen met the crown seizoen 1 hoop dat ik al die mensen kan onthouden want ik ken niet veel van 't Engelse koningshuis
En trek dat hoesten van die man erg slecht maar hij zal wel snel doodgaan denk ik zo
Ik kijk The Marvelous Mrs Maisel en ben echt een beetje verliefd op Lenny Bruce, sowieso echt een fijne serie op aanraden van hier gaan kijken.
Ah ja sorry rip King George
Videoland is sowieso schijt.
Het werkt bij mij in de regel zeer matig. Slechte beeldkwaliteit, audio en beeld niet synchroon en Videoland “onthoudt” niet waar je gebleven bent
Met recht, de allerslechtste streaming service met de allerslechtste interface ooit gemaakt.
Ik vind Amazon prime persoonlijk nog erger
Ik ken de videoland interface niet, maar prime is idd echt zo kut. Ik was laatst ook helemaal blij dat Buffy erop stond, is het alleen de nagesynchroniseerde versie. Fucking Duitsers.
Ik zeg overigens ook al veel te lang dat ik het op ga zeggen (want Jeff Bezos is de duivel), maar dan ontdek ik toch telkens weer een serie die wel echt leuk is. Maar ga nu nog The Bold Type het laatste seizoen afkijken en het dan écht écht opzeggen.
Hahah heerlijk dit. Ik kijk nu ook de crown en zit echt te schreeuwen tegen de televisie dat diana bij Charles weg moet gaan voor het te laat is, maar ja dat heeft niet zo veel effect natuurlijk
Ja maar echt, waaaaaarom?! Niks mis met Duits, als de serie ook in het Duits is, maar geef me gewoon de optie om het in de originele taal te kijken
“Aus jeder Menschengeneration wird ein Mädchen ausgewählt. Eine Jägerin die sich allein dem Kampf gegen Dämonen und Vampire, gegen die Mächte der Finsternis stellen muss”
Rot op.
Ik vind het een van de beste series van dit jaar.
Margaret thatcher is echt niet uit te staan agh zo frustrerend.
Maar betekent wel dat de actrice het goed doet!
Ik kijk Vikings, seizoen 5 inmiddels. Love it. Waan me helemaal in dat tijdperk.
Emily in Paris was wel vermakelijk op de achtergrond tijdens thuiswerken.
Verder nu begonnen in Grand Army High school. Is dat wat?
Kijkt iemand naar why women kill? Is te zien op de website van vijf tv. Ik vind het zo fantastisch. Het gaat over drie vrouwen uit de jaren '60, '80 en 2019 met elk thema’s van die tijd (vrouw bij de haard/patriarchie; homoseksualiteit & aids; polyamorie & interracial relaties). Maar alles is heel erg luchtig met veel humor en top styling, love it.
Jaa deze is leuk! Staat (stond?) ook op videoland
Ik vond het een leuke goede serie op de animatie stukjes na.
Ik vond het ook een leuke serie. Keek lekker weg.