Series & Netflix #3

Ik vind ook dat ze in dit seizoen te snel zijn gegaan. Had graag meer willen zien over de relatie tussen Diana en Charles.

1 like

Ja en ik had ook meer persoonlijke elementen van Thatcher willen zien, ze bleef als personage nu wat aan de oppervlakte wat zonde is want ze is geweldig geacteerd. Vond het erg goed maar er had nog wel een aflevering of 2 bij gemogen om de boel wat meer te laten ademen.

1 like

Het is bezig, er zijn nu twee afleveringen geweest! :heart:

(En same over the Blacklist haha, totaal niet je type maar toch zo… charismatisch :sweat_smile:)

2 likes

Sucker voor slechte kerstfilms dus heb direct The Prinsess Switch - switched again gekeken, heerlijk.

op het einde komen zelfs die hoofdrolspelers van A Christmas Prince even 2sec in beeld, zo heerlijk cliché

Ik heb de eerste twee afleveringen van The Mandalorian gezien, ben niet heel erg onder de indruk, het is vooral meer van hetzelfde. Ga overigens wel verder kijken, want het is wel vermakelijk, en The Child/baby Yoda blijft natuurlijk enorm schattig. En wie weet komen er wel weer echt goede afleveringen (het eerste seizoen had ook afleveringen die nogal meh waren).

1 like

Is echt mijn lievelingsserie, de enige tot nu toe waarbij ik van 13.00 tot 20.00 non-stop gekeken heb.

Ah yes kwam er gisteren achter dat The Goldbergs op Prime staat. Ooit 2 of 3 seizoenen gekeken op Netflix maar daar was het toen ineens weg. Ben nu weer bij 1 begonnen en weet er gelukkig nog weinig van. Blijft een leuke serie en eindelijk weer iets gevonden waar ik uren naar wil kijken.

3 likes

Wow, Queen’s Gambit is echt fantastisch! Nooit gedacht dat ik een serie over schaken zo goed/interessant zou vinden.

21 likes

Denk dat ze dat een beetje achterwege gelaten hebben omdat iedereen het al kent, zo konden ze de afleveringen met andere dingen vullen.
Ik ben klaar, echt een sterk seizoen! Het had inderdaad nog wel een paar afleveringen langer mogen zijn. Nu is het weer wachten tot 2022 :cry:

1 like

Ja, dat vond ik dus ook! Idd meer van hetzelfde maar baby Yoda is altijd goed. Ben benieuwd wat de rest van het seizoen brengt.

1 like

Ik heb net de laatste aflevering van Nashville gekeken :broken_heart: wat moet ik nu met al mijn tijd. Ben echt gehecht geraakt aan iedereen. De laatste seizoenen waren soms wel een beetje gek, vooral wat ze op een gegeven moment met Juliette doen. Maar wel echt de leukste serie sinds tijden. Ik wil meer series die op deze niet-Glee manier over muziek gaan.

Edit: haha ik heb net The Princess Switch: Switched again gekeken waar Gunnar uit Nashville die prins speelt. Echt een totaal andere rol haha. Wel leuk dat ie het laatste nummer zingt en blijkbaar ook geschreven heeft, ik herkende z’n stem gelijk. Toch nog een beetje Nashville :heart:

4 likes

Iemand nog tips voor een spannende film of serie op Netflix? Bv iets als Homeland of een crimi/mysterie als Tabula Rasa. Was begonnen aan The Spy maar vind het tot nu toe wat saaiig.

Net de laatste aflevering gekeken van young wallander, wel een aanrader vind ik.

The Stranger (serie) al gezien?

The bank job vond ik een leuke film op netflix! waargebeurde bankoverval in de seventies

1 like

Ik ken niemand die die serie heeft gezien! Vind het ook zo leuk en heerlijk al die 80’s muziek en kleding

2 likes

Ik vind het echt geweldig haha en ben echt blij dat ik nu in ieder geval 2 of 3 seizoenen “nieuw” kan kijken (hopelijk komt de rest ook nog maar ik las wel dat het na seizoen 5 wat minder is?). De 80’s vibe vind ik ook erg leuk.

1 like

Perdida vond ik leuk, maar misschien niet spannend genoeg. Seizoen 1 (cora) van the Sinner vond ik interessant, andere seizoenen niks aan. How to get away with murder.
Als je een film zoekt, Gone girl vond ik wel leuk en beetje spannend.
Weet niet of het je smaak is, want homeland vond ik niks aan en the spy juist wel :joy:

1 like

Yes gezien, zeker vermakelijk! Dank voor alle tips, heb alles aan mijn lijst toegevoegd.

1 like

De muziek in The Crown was echt zo mooi dit seizoen. Luistertip voor iedereen die even in de sfeer wilt blijven hangen. Album staat op Spotify nu.

Margaret is echt mn favo karakter.

7 likes