Series & Netflix #3

Ik ken de videoland interface niet, maar prime is idd echt zo kut. Ik was laatst ook helemaal blij dat Buffy erop stond, is het alleen de nagesynchroniseerde versie. Fucking Duitsers.
Ik zeg overigens ook al veel te lang dat ik het op ga zeggen (want Jeff Bezos is de duivel), maar dan ontdek ik toch telkens weer een serie die wel echt leuk is. Maar ga nu nog The Bold Type het laatste seizoen afkijken en het dan écht écht opzeggen.

2 likes

Hahah heerlijk dit. Ik kijk nu ook de crown en zit echt te schreeuwen tegen de televisie dat diana bij Charles weg moet gaan voor het te laat is, maar ja dat heeft niet zo veel effect natuurlijk

4 likes

Ja maar echt, waaaaaarom?! Niks mis met Duits, als de serie ook in het Duits is, maar geef me gewoon de optie om het in de originele taal te kijken :sob:

“Aus jeder Menschengeneration wird ein Mädchen ausgewählt. Eine Jägerin die sich allein dem Kampf gegen Dämonen und Vampire, gegen die Mächte der Finsternis stellen muss”

Rot op.

8 likes

Ik vind het een van de beste series van dit jaar.

1 like

Margaret thatcher is echt niet uit te staan agh zo frustrerend.
Maar betekent wel dat de actrice het goed doet!

3 likes

Ik kijk Vikings, seizoen 5 inmiddels. Love it. Waan me helemaal in dat tijdperk.

Emily in Paris was wel vermakelijk op de achtergrond tijdens thuiswerken.
Verder nu begonnen in Grand Army High school. Is dat wat?

1 like

Kijkt iemand naar why women kill? Is te zien op de website van vijf tv. Ik vind het zo fantastisch. Het gaat over drie vrouwen uit de jaren '60, '80 en 2019 met elk thema’s van die tijd (vrouw bij de haard/patriarchie; homoseksualiteit & aids; polyamorie & interracial relaties). Maar alles is heel erg luchtig met veel humor en top styling, love it.

foto's styling

why-women-kill-renewed

6 likes

Jaa deze is leuk! Staat (stond?) ook op videoland

Ik vond het een leuke goede serie op de animatie stukjes na.

Ik vond het ook een leuke serie. Keek lekker weg.

Heeft iemand Nashville gekeken? Kijkt het lekker weg?

1 like

Ik vind het echt heel leuk. Wel vooral seizoen 1 t/m 3 omdat het daar veel meer over muziek en dat hele proces gaat en na seizoen drie wordt het veel meer drama. Maar alsnog leuk hoor. Kijkt sowieso lekker weg want is niet ingewikkeld.

3 likes

Ik vind Nashville super leuk!

4 likes

Ik luister ook echt super vaak de muziek uit Nashville haha heb een hele afspeellijst op Spotify met m’n favorieten.

4 likes

Ik ben net aan de laatste aflevering van the Crown, van dit seizoen. Echt heeeerlijk alles aan deze serie. Zo traag maar toch interessant. Veel dingen die ik niet begrijp omdat het ver voor mijn tijd is, maar wikipedia heeft alle uitleg haha
nog 2 jaar wachten op het nieuwe seizoen ; (

4 likes

Haha ik wil de laatste aflevering niet kijken want dan is het voorbij :crazy_face:

1 like

Ik vond het ook een leuke serie, maar hij is wel echt een paar seizoenen te lang haha (de laatste aflevering was wel weer mooi). Ik heb ook veel de muziek geluisterd op Spotify! En ze hebben ook een kerstalbum wat ik altijd met de kerst luister!

Kijkt er nog iemand anders het tweede seizoen van His Dark Materials of The Mandalorian?

2 likes

Vond je het traag ja? Voor mijn gevoel vlogen ze als een malle door de jaren heen, er zitten soms hele jaren tussen afleveringen. Vond dat persoonlijk fijn omdat de spanningsboog daardoor lekker scherp bleef.
Over het laatste seizoen heb ik het nu dan overigens, moet de 1e 3 nu gaan kijken.

ja ze vliegen wel door de jaren heen, maar ik vind het verhaal in de afleveringen over het algemeen heel traag maar niet op een vervelende manier want het bleef wel pakkend! Eerdere seizoenen net zo eigenlijk

1 like

Ik vind ook dat ze in dit seizoen te snel zijn gegaan. Had graag meer willen zien over de relatie tussen Diana en Charles.

1 like