Iemand nog tips voor een spannende film of serie op Netflix? Bv iets als Homeland of een crimi/mysterie als Tabula Rasa. Was begonnen aan The Spy maar vind het tot nu toe wat saaiig.
Net de laatste aflevering gekeken van young wallander, wel een aanrader vind ik.
The Stranger (serie) al gezien?
The bank job vond ik een leuke film op netflix! waargebeurde bankoverval in de seventies
Ik ken niemand die die serie heeft gezien! Vind het ook zo leuk en heerlijk al die 80’s muziek en kleding
Ik vind het echt geweldig haha en ben echt blij dat ik nu in ieder geval 2 of 3 seizoenen “nieuw” kan kijken (hopelijk komt de rest ook nog maar ik las wel dat het na seizoen 5 wat minder is?). De 80’s vibe vind ik ook erg leuk.
Perdida vond ik leuk, maar misschien niet spannend genoeg. Seizoen 1 (cora) van the Sinner vond ik interessant, andere seizoenen niks aan. How to get away with murder.
Als je een film zoekt, Gone girl vond ik wel leuk en beetje spannend.
Weet niet of het je smaak is, want homeland vond ik niks aan en the spy juist wel
Yes gezien, zeker vermakelijk! Dank voor alle tips, heb alles aan mijn lijst toegevoegd.
De muziek in The Crown was echt zo mooi dit seizoen. Luistertip voor iedereen die even in de sfeer wilt blijven hangen. Album staat op Spotify nu.
Margaret is echt mn favo karakter.
Ja muziek was echt goed! Daardoor zat ik ook steeds op het puntje van mijn stoel te kijken terwijl het natuurlijk helemaal niet echt spannend is ofzo
Ik heb vorige week Little fires everywhere gekeken en vond het echt een goede serie! Heb het boek ook gelezen en meestal ben ik zo’n persoon die steeds zegt dat het boek beter is, maar dat vond ik hier niet per se. Vond het een goede adaptatie! Ik bedoel daar trouwens niet mee dat ik het boek niet goed vond, ik vond gewoon de serie en het boek allebei heel goed!
Spoiler verschil boek vs. serie
De enige verandering die ik niet zo geslaagd vond, was de relatie tussen Mia en Pauline. In het boek had ik het idee dat Pauline een soort moederfiguur was voor Mia in New York, maar in de serie waren ze opeens lovers en toen dacht ik wel van huh??
Ja! Ik vond die hele rela tussen Mia en Pauline een beetje overbodig. Voegde niets toe.
Nee dat was volgens mij ook in het boek zo, meen ik me te herinneren… Dat wordt later duidelijk.
Ooh huh dan heb ik het misschien toch verkeerd onthouden
Edit: hier staat ook dat het in het boek niet zo was! https://www.elitedaily.com/p/mias-sexuality-in-little-fires-everywhere-is-a-big-change-from-the-book-22774900
Oh oke! Dan heb ik het verkeerd onthouden haha
Heartbreak High nu bevestigd voor Netflix NL. Kan wel janken van geluk haha.
Ik ga t hele weekend liggen bingen.
Ik heb echt met zoveel verbazing zitten kijken. En voel me nu ook heel oud. Maar hoe komen die meisjes/vrouwen aan hun geld? Want ze hebben dan zelf een bedrijf (of meerdere) maar je hebt dan toch ok geld nodig om dit op te zetten. Ik snapte er echt helemaal niks van
Of zou het allemaal nep en in scene gezet zijn?
OMG yesssssss! hallooo drazic
Ik kwam vanmiddag een juicy insta tegen (is nu verwijderd zie ik) met dat die ene chick haar salon/spa werd gebruikt als witwas praktijk. Of het waar is, geen idee
Jaaa intens blij. Weet niet of 't hier ongeveer tegelijk na Australië werd uitgezonden, maar zelfs al was 't wat later was ik veel te jong voor de crush die ik op Drazic had