Series & Netflix #3

Ik heb vorige week Little fires everywhere gekeken en vond het echt een goede serie! Heb het boek ook gelezen en meestal ben ik zo’n persoon die steeds zegt dat het boek beter is, maar dat vond ik hier niet per se. Vond het een goede adaptatie! Ik bedoel daar trouwens niet mee dat ik het boek niet goed vond, ik vond gewoon de serie en het boek allebei heel goed!

Spoiler verschil boek vs. serie

De enige verandering die ik niet zo geslaagd vond, was de relatie tussen Mia en Pauline. In het boek had ik het idee dat Pauline een soort moederfiguur was voor Mia in New York, maar in de serie waren ze opeens lovers en toen dacht ik wel van huh??

Ja! Ik vond die hele rela tussen Mia en Pauline een beetje overbodig. Voegde niets toe.

1 like

Nee dat was volgens mij ook in het boek zo, meen ik me te herinneren… Dat wordt later duidelijk.

Ooh huh dan heb ik het misschien toch verkeerd onthouden :thinking:

Edit: hier staat ook dat het in het boek niet zo was! https://www.elitedaily.com/p/mias-sexuality-in-little-fires-everywhere-is-a-big-change-from-the-book-22774900

Oh oke! Dan heb ik het verkeerd onthouden haha

Heartbreak High nu bevestigd voor Netflix NL. Kan wel janken van geluk haha.
Ik ga t hele weekend liggen bingen.

16 likes

Ik heb echt met zoveel verbazing zitten kijken. En voel me nu ook heel oud. Maar hoe komen die meisjes/vrouwen aan hun geld? Want ze hebben dan zelf een bedrijf (of meerdere) maar je hebt dan toch ok geld nodig om dit op te zetten. Ik snapte er echt helemaal niks van :older_woman:
Of zou het allemaal nep en in scene gezet zijn?

1 like

OMG yesssssss! hallooo drazic

1 like

Ik kwam vanmiddag een juicy insta tegen (is nu verwijderd zie ik) met dat die ene chick haar salon/spa werd gebruikt als witwas praktijk. Of het waar is, geen idee :joy:

3 likes

Jaaa intens blij. Weet niet of 't hier ongeveer tegelijk na Australië werd uitgezonden, maar zelfs al was 't wat later was ik veel te jong voor de crush die ik op Drazic had

Ah ik ben begonnen aan bonusfamiljen, echt een ontroerende serie! En wat speelt die Eddie het goed zeg, ben echt onder de indruk!

2 likes

Ik heb Lucifer en Legend of Korra uit, vind het zooo jammer dat er van lok geen nieuwe afleveringen komen :cry: Maar van Lucifer komt er als het goed is nog wel meer!

Ga vanavond Umbrella Academy een kans geven maar vind het altijd zo irritant om in een nieuwe serie te komen. Echt jammer dat ik Greys Anatomy al uit heb, daar had ik 16 seizoenen om te kijken

Een tijdje terug had een vriendin ze allemaal gedownload op een usb staan maar daar heb je niet zoveel aan :sweat_smile: als je een vpn hebt staat het wel op netflix amerika

Waar staat Grey’s?? Of nog steeds Prime?
Dan ben ik weer even in een hoekje huilen dat ik geen creditcard heb :sob:

Weet niet of je dit bedoelt hoor, maar ik heb vorige week een (proef)abonnement bij prime af kunnen sluiten met ideal.

Ik krijg alleen dit :sob:

Je moet naar Amazon.NL! Ik heb hem net ingesteld via iDeal

1 like

Oh wat vreemd! Ik heb het wel via chrome op laptop afgesloten, misschien dat dat nog verschil maakt. En ik heb een nieuw ama.zon account aangemaakt want ik was mijn wachtwoord vergeten, daar zou het ook aan kunnen liggen.

Edit: lees nu het antwoord van Skadi pas

1 like

Jij bent mijn held!!! :grin::grin::grin::grin:
Zooveel bedankjes, buigingen voor jou nu ik eindelijk verder kan met Grey’s kijken!!

3 likes

OMG alle seizoenen van Heartbreak High staan er ook meteen op, zoveel afleveringen :open_mouth: :heart:

6 likes