Ah ik ben begonnen aan bonusfamiljen, echt een ontroerende serie! En wat speelt die Eddie het goed zeg, ben echt onder de indruk!
Ik heb Lucifer en Legend of Korra uit, vind het zooo jammer dat er van lok geen nieuwe afleveringen komen Maar van Lucifer komt er als het goed is nog wel meer!
Ga vanavond Umbrella Academy een kans geven maar vind het altijd zo irritant om in een nieuwe serie te komen. Echt jammer dat ik Greys Anatomy al uit heb, daar had ik 16 seizoenen om te kijken
Een tijdje terug had een vriendin ze allemaal gedownload op een usb staan maar daar heb je niet zoveel aan als je een vpn hebt staat het wel op netflix amerika
Waar staat Grey’s?? Of nog steeds Prime?
Dan ben ik weer even in een hoekje huilen dat ik geen creditcard heb
Weet niet of je dit bedoelt hoor, maar ik heb vorige week een (proef)abonnement bij prime af kunnen sluiten met ideal.
Je moet naar Amazon.NL! Ik heb hem net ingesteld via iDeal
Oh wat vreemd! Ik heb het wel via chrome op laptop afgesloten, misschien dat dat nog verschil maakt. En ik heb een nieuw ama.zon account aangemaakt want ik was mijn wachtwoord vergeten, daar zou het ook aan kunnen liggen.
Edit: lees nu het antwoord van Skadi pas
Jij bent mijn held!!!
Zooveel bedankjes, buigingen voor jou nu ik eindelijk verder kan met Grey’s kijken!!
OMG alle seizoenen van Heartbreak High staan er ook meteen op, zoveel afleveringen
6 afleveringen in en ik geniet. Het is onwijs gedateerd maar toch nog heel erg watchable. Die edge merk je nog steeds wel, hou vooral van de classroom scenes.
Kan niet wachten tot de afleveringen met Drazic en Anita maar dat is echt 60 afleveringen verder lol.
Wow hebben jullie ‘if anything happens I love you’ gezien? Ik was zo onder de indruk.
(Op netflix)
Is dat die van 20 min waar je na min 4 al jankt?
Klinkt treffend ja. Zwart-wit ‘animatie’ (zo’n slecht woord voor de inhoud)
Yesss t nieuwe seizoen van virgin river staat erop
Heb me hier het eerste seizoen zo aan geërgerd. Dus straks maar weer ff een poging wagen
Haha ik vind dit soort series heerlijk wegkijken
Als iemand even een potje of drie wil janken, de kortfilm ‘If anything happens, I love you’ heeft echt mijn hart gebroken vandaag.
Wat vinden jullie van het personage Hope in Virgin river? Ik begin me een beetje aan haar te irriteren, vind haar persoonlijkheid niet zo geloofwaardig. Ze kijkt ook altijd zo onrustig/gestresst met dat pouty mondje haha
Ja dat! En al haar scenes herhalen zich een beetje… ruzie of juist hevig zoenen met haar man, zich bemoeien met andere mensen uit het dorp, een beetje in haar woonkamer babbelen over met wie ze nu weer ruzie heeft