6 afleveringen in en ik geniet. Het is onwijs gedateerd maar toch nog heel erg watchable. Die edge merk je nog steeds wel, hou vooral van de classroom scenes.
Kan niet wachten tot de afleveringen met Drazic en Anita maar dat is echt 60 afleveringen verder lol.
Wow hebben jullie āif anything happens I love youā gezien? Ik was zo onder de indruk.
(Op netflix)
Is dat die van 20 min waar je na min 4 al jankt?
Klinkt treffend ja. Zwart-wit āanimatieā (zoān slecht woord voor de inhoud)
Yesss t nieuwe seizoen van virgin river staat erop
Heb me hier het eerste seizoen zo aan geƫrgerd. Dus straks maar weer ff een poging wagen
Haha ik vind dit soort series heerlijk wegkijken
Als iemand even een potje of drie wil janken, de kortfilm āIf anything happens, I love youā heeft echt mijn hart gebroken vandaag.
Wat vinden jullie van het personage Hope in Virgin river? Ik begin me een beetje aan haar te irriteren, vind haar persoonlijkheid niet zo geloofwaardig. Ze kijkt ook altijd zo onrustig/gestresst met dat pouty mondje haha
Ja dat! En al haar scenes herhalen zich een beetje⦠ruzie of juist hevig zoenen met haar man, zich bemoeien met andere mensen uit het dorp, een beetje in haar woonkamer babbelen over met wie ze nu weer ruzie heeft
Haha zo eens!
Haar verhaallijn maakt inderdaad nooit ontwikkeling door dus prima om door te spoelen. Hoef je ook niet meer naar dat mondje te kijken
Ja wauw inderdaad. Zat er de hele dag nog mee in mijn hoofd.
Oh, dat klinkt ook echt als iets voor mij haha! Was een beetje inspiratieloos welke serie ik hierna zal kijken maar bij deze gaat The Undoing op mijn lijstje!
Net enola holmes gezien en vind het een leuke film! Leuk zoān stoer hoofdpersonage dat geen man nodig heeft om te overleven.
Een ding begrijp ik niet goed en dsd ks die verhaallijn over die moeder. Ze is dus verdwenen omdat ze in opstand wilde komen voor vrouwen. Alleen omdat enola die markies heeft gered en hij goed stemde, voor wat enola haar moeder wilde, hoefde ze niets meer te doen met al die bommen/vuurwerk dingen? En waarom kwam ze terug en verdwijnt ze weer? Snap niet zo goed wat ik heb gemist
Ik vind the Undoing wel aardig maar niet zo goed als BLL en voorspelbaar. De twist aan t einde van de laatste aflevering zag ik al vanaf t begin aankomen, maar ik vermoed dat er op die twist weer een twist volgt en dat Jonathan uiteindelijk de moordenaar is. Nog maar 1 ep over, kijk het dus wel af.
Goeie tip! Met Nicole Kidman? Een beetje een thriller achtige serie a la Little Fires Everywhere, Big Little Lies?
The Christmas Chronicles 2 is zo leuk! Dat kerstdorp is echt
Ik ben nu The Undoing aan het kijken en ik blijfffff me maar ergeren aan Nicole Kidman. Ik zie gewoon niet waarom zij zoān beroemde actrice is.
Ik heb dat dus ook een beetje. In sommige rollen vind ik haar sterk maar meestal speelt ze altijd t zelfde. Haar gezicht is ook een soort optische illusie geworden.