Series & Netflix #3

Haha zo eens!

1 like

Haar verhaallijn maakt inderdaad nooit ontwikkeling door dus prima om door te spoelen. Hoef je ook niet meer naar dat mondje te kijken

1 like

Ja wauw inderdaad. Zat er de hele dag nog mee in mijn hoofd.

1 like

Oh, dat klinkt ook echt als iets voor mij haha! Was een beetje inspiratieloos welke serie ik hierna zal kijken maar bij deze gaat The Undoing op mijn lijstje!

1 like

Net enola holmes gezien en vind het een leuke film! Leuk zo’n stoer hoofdpersonage dat geen man nodig heeft om te overleven.

Een ding begrijp ik niet goed en dsd ks die verhaallijn over die moeder. Ze is dus verdwenen omdat ze in opstand wilde komen voor vrouwen. Alleen omdat enola die markies heeft gered en hij goed stemde, voor wat enola haar moeder wilde, hoefde ze niets meer te doen met al die bommen/vuurwerk dingen? En waarom kwam ze terug en verdwijnt ze weer? Snap niet zo goed wat ik heb gemist

Ik vind the Undoing wel aardig maar niet zo goed als BLL en voorspelbaar. De twist aan t einde van de laatste aflevering zag ik al vanaf t begin aankomen, maar ik vermoed dat er op die twist weer een twist volgt en dat Jonathan uiteindelijk de moordenaar is. Nog maar 1 ep over, kijk het dus wel af.

Goeie tip! Met Nicole Kidman? Een beetje een thriller achtige serie a la Little Fires Everywhere, Big Little Lies?

The Christmas Chronicles 2 is zo leuk! Dat kerstdorp is echt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik ben nu The Undoing aan het kijken en ik blijfffff me maar ergeren aan Nicole Kidman. Ik zie gewoon niet waarom zij zo’n beroemde actrice is.

Ik heb dat dus ook een beetje. In sommige rollen vind ik haar sterk maar meestal speelt ze altijd t zelfde. Haar gezicht is ook een soort optische illusie geworden.

3 likes

Precies!

ik heb ook zo’n zin om deze te kijken omg

1 like

Ik weet nu wat ik niet prettig vind:

-Ze speelt in iedere rol dezelfde persoon: troubled met een nog veel complexere man, ze wordt gezien als een knappe, rijke vrouw. Mensen zijn jaloers op haar.
-Die getuite botox lippen.
-Dat gefluister, gewoon altijd houdt ze zich in.
-Dat stomme ‘hijgen’ en zuchten.
-De enige blik die de heeft: mond open, verbaasd kijken.

End of rant.

10 likes

Hahahaha dit is wel echt zo

Ja ik herken alles wat je zegt. In sommige rollen werken deze dingen voor haar maar omdat ze het eigenlijk altijd doet verdwijnt de kracht ervan.
Haar beste rol vind in “The Hours”. Komt dat deels omdat je haar daar amper herkent door de nepneus maar ook omdat het echt een ander soort rol is.

Thanks voor de tip! Is het leuker om eerst de 1e film te hebben gezien voordat je 2 kijkt? De 1e ken ik volgens mij nog niet :scream:

Onherkenbaar
 zo zonde. Je ziet gewoon aan haar dat ze letterlijk overal een spuit in heeft laten zetten.

Dat vind ik bij Renée Zellweger ook zo bizar
 Vooral vergeleken met haar rol in Bridget Jones

6 likes

Ja, ook zo’n voorbeeld! Al wordt zij imo iets minder ‘aanbeden’ en gezien als een a-list actrice. Nicole Kidman is denk ik ook zo beroemd door haar relatie met Tom Cruise.

Ik kom even binnenvallen met een vraag maar hopelijk zijn hier studio ghibli liefhebbers: ik wil vanavond ofwel princess monokoke of my neighbor totoro kijken, welke heeft jullie voorkeur? (Al ga ik ze sowieso beide kijken)