Series & Netflix #3

Precies!

ik heb ook zo’n zin om deze te kijken omg

1 like

Ik weet nu wat ik niet prettig vind:

-Ze speelt in iedere rol dezelfde persoon: troubled met een nog veel complexere man, ze wordt gezien als een knappe, rijke vrouw. Mensen zijn jaloers op haar.
-Die getuite botox lippen.
-Dat gefluister, gewoon altijd houdt ze zich in.
-Dat stomme ‘hijgen’ en zuchten.
-De enige blik die de heeft: mond open, verbaasd kijken.

End of rant.

10 likes

Hahahaha dit is wel echt zo

Ja ik herken alles wat je zegt. In sommige rollen werken deze dingen voor haar maar omdat ze het eigenlijk altijd doet verdwijnt de kracht ervan.
Haar beste rol vind in “The Hours”. Komt dat deels omdat je haar daar amper herkent door de nepneus maar ook omdat het echt een ander soort rol is.

Thanks voor de tip! Is het leuker om eerst de 1e film te hebben gezien voordat je 2 kijkt? De 1e ken ik volgens mij nog niet :scream:

Onherkenbaar… zo zonde. Je ziet gewoon aan haar dat ze letterlijk overal een spuit in heeft laten zetten.

Dat vind ik bij Renée Zellweger ook zo bizar… Vooral vergeleken met haar rol in Bridget Jones

6 likes

Ja, ook zo’n voorbeeld! Al wordt zij imo iets minder ‘aanbeden’ en gezien als een a-list actrice. Nicole Kidman is denk ik ook zo beroemd door haar relatie met Tom Cruise.

Ik kom even binnenvallen met een vraag maar hopelijk zijn hier studio ghibli liefhebbers: ik wil vanavond ofwel princess monokoke of my neighbor totoro kijken, welke heeft jullie voorkeur? (Al ga ik ze sowieso beide kijken)

Ja ik zou de eerste zeker eerst gaan kijken anders mis je wat details voor het vervolg!

1 like

Ik vind Mononoke maar ik vind ze allebei erg leuk

1 like

Dat vind ik dan ook weer flauw. Ik ben zeker geen fan van haar, maar ze heeft wel erg veel rollen vertolkt en genoeg awards gewonnen, duidelijk zelf carrière gemaakt. Tis niet alsof Tom Cruise nu echt het neusje van de zalm is en ze haar succes aan hem te danken heeft.

18 likes

Haha, ik vond Sam juist echt een babyface hebben. Daar helpt geen gezichtshaar aan… Maar zijn rol was echt top, goede acteur!

6 likes

Ik vond de serie/kostuums ook geweldig!
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de andere mensen, de vriendenkring om Beth heen vind. De acteurs zelf zijn top, maar ih verhaal… ze zijn wel heel dienend naar Beth, ondanks dat zij niet altijd even aardig is. Ze stuurt die coach vaak weg, kortaf… toch blijft hij terugkomen. Die journalist net zo, toch reist hij af naar Rusland na haar jaren niet te hebben gesproken. Haar vriendin die even al haar spaargeld aan haar uitleent ipv haar studie (ben de namen even kwijt). En ja het is fictie weet ik! Ben wel benieuwd naar het boek

Ik vond die journalist echt niet ok, hij kent haar sinds ze 13(?) ofzo is, dan op seksueel vlak proberen wanneer ze nog niet eens meerderjarig is, en uiteindelijk komen ze wel samen terecht. Eerder creep alert dan fairytale romance lijkt me.

2 likes

Nee ik begreep juist dat townes op mannen viel en dat hij door haar eventjes ging twijfelen, maar dat het uiteindelijk wel meer een vriendschap was dan iets romantisch.

8 likes

Oh dan heb ik het fout begrepen! Des te beter, dat is het enige dat me echt tegen stond van de serie.

1 like

Maar je bedoelt die scène in de hotelkamer toch? Ja dan is ze minderjarig, dus dan blijft jouw stelling alsnog in stand toch (idd ze eindigen niet samen)

Ja klopt! Maar ik interpreteerde daarnaast het einde van de serie (met dat hij daar in Rusland stond) als een soort ‘grand love gesture’ en dat ze dus samen zouden eindigen (blij van niet!). Maar ik blijf inderdaad hun verhaallijn nog steeds niet ok vinden.

1 like