Ja ik zou de eerste zeker eerst gaan kijken anders mis je wat details voor het vervolg!
Ik vind Mononoke maar ik vind ze allebei erg leuk
Dat vind ik dan ook weer flauw. Ik ben zeker geen fan van haar, maar ze heeft wel erg veel rollen vertolkt en genoeg awards gewonnen, duidelijk zelf carrière gemaakt. Tis niet alsof Tom Cruise nu echt het neusje van de zalm is en ze haar succes aan hem te danken heeft.
Haha, ik vond Sam juist echt een babyface hebben. Daar helpt geen gezichtshaar aan… Maar zijn rol was echt top, goede acteur!
Ik vond de serie/kostuums ook geweldig!
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de andere mensen, de vriendenkring om Beth heen vind. De acteurs zelf zijn top, maar ih verhaal… ze zijn wel heel dienend naar Beth, ondanks dat zij niet altijd even aardig is. Ze stuurt die coach vaak weg, kortaf… toch blijft hij terugkomen. Die journalist net zo, toch reist hij af naar Rusland na haar jaren niet te hebben gesproken. Haar vriendin die even al haar spaargeld aan haar uitleent ipv haar studie (ben de namen even kwijt). En ja het is fictie weet ik! Ben wel benieuwd naar het boek
Ik vond die journalist echt niet ok, hij kent haar sinds ze 13(?) ofzo is, dan op seksueel vlak proberen wanneer ze nog niet eens meerderjarig is, en uiteindelijk komen ze wel samen terecht. Eerder creep alert dan fairytale romance lijkt me.
Nee ik begreep juist dat townes op mannen viel en dat hij door haar eventjes ging twijfelen, maar dat het uiteindelijk wel meer een vriendschap was dan iets romantisch.
Oh dan heb ik het fout begrepen! Des te beter, dat is het enige dat me echt tegen stond van de serie.
Maar je bedoelt die scène in de hotelkamer toch? Ja dan is ze minderjarig, dus dan blijft jouw stelling alsnog in stand toch (idd ze eindigen niet samen)
Ja klopt! Maar ik interpreteerde daarnaast het einde van de serie (met dat hij daar in Rusland stond) als een soort ‘grand love gesture’ en dat ze dus samen zouden eindigen (blij van niet!). Maar ik blijf inderdaad hun verhaallijn nog steeds niet ok vinden.
Over haar leeftijd:
wanneer ze geadopteerd wordt zeggen ze dat ze 13 is maar ze is 15, ze hebben haar leeftijd omlaag geschroefd omdat adoptieouders die leeftijd te oud vinden.
Als ze in Vegas is is t volgens mij 1 of 2 jaar later dus dan is ze 16/17.
Nog steeds megajong, maar just saying.
Ja snap ik
Iets anders:
wat was er nou met die pleegvader ad hand. Toen hij zo’n rare blik gaf in de auto (achteruitspiegel). Het was de bedoeling om “yikes vibes” van hem te krijgen denk ik. Alsof hij niet het beste voor had met Beth maar hij was ronduit apathisch thuis en even daarna uit beeld. Ik “wachtte” op een bepaalde afslag of conflict maar nee
Nou, zeg dat. Kidman was al lang en breed een gerespecteerd actrice voor die engnek voor bij kwam.
Los van de fysieke trekjes, vraag ik me af of ze zelf altijd voor dit soort personages gaat. Of dat men haar maar 1 (arche)type rol aanbiedt. Ze speelt idd altijd de wat afstandelijke, nette dame (Australia, wel geweldige film)
Klopt en dat paste ook bij haar ervaringen en jeugd, het onsympathieke/geïsoleerde en dat snapte ik ook en sierde haar, ook ih licht van haar genialiteit. Alleen wat ongeloofwaardig dat iedereen zo aan haar bleef hangen terwijl ze nooit de leuke vriendin was die ook af en toe wat interesse in hen toonde
Ze is er in ieder geval door in opspraak geraakt & er wordt nog steeds over gesproken dus het heeft zeker bijgedragen aan haar bekendheid. Dat is helemaal niet gek of flauw… zo veel beroemdheden die door een relatie vaker in het nieuws komen of als een soort duo worden gezien.
Ik kijk nu Never have I ever en vind het best vermakelijk, ook echt een van de weinige series met zo’n diverse cast!
Het enige wat ik ongemakkelijk vind is dat ik op ging zoeken hoe oud iedereen is in het echt omdat ze high schoolers spelen, en de hoofdpersoon is pas 18 en haar crush 29 wat een groot verschil zeg
Ik wilde door The Queens Gambit ook leren schaken en toen ik vorige week een schaakbord wilde kopen was het uitverkocht. Het meisje in de winkel zei dat hun verkoop van schaakborden 70% meer was dan normaal, waarschijnlijk door de serie zei ze haha.
Ik ben nu The Haunting of Hill House aan het kijken en ben echt verslaafd! Waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen…
Oh ja vond dat ook echt heel leuk! Nog niet zo lang geleden afgekeken