Omg hoe kan ik tekst blurren? Ik wil ook een voorspelling doen!
Ik heb verschillende theories: Ik ben pas bij aflevering 3 dus kan er compleet naast zitten.
Het is Henry omdat hij het niet aan kan dat zijn vader zijn moeder verraadt. Hij doet het in een opwelling. Misschien dekken zijn ouders wel voor hem.
Het is de vader van Grace (Franklin), ik krijg echt creepy vibes van die man. Hij kwam achter het bedrog. Hij vond zijn schoonzoon nooit goed genoeg voor zijn dochter. Hij confronteert Elena: je mag Jonathan niet meer zien want hij heeft een gezin. Elena weigert en Franklin slaat haar neer.
Het is Grace. Duidelijk motief. Door haar werk kan ze het goed verbloemen Ăłf ze heeft zelf ook mentale problemen.
Het is in ieder geval niet Jonathan of de man van Elena
Thanks!!!
Oeh big little lies is echt mijn lievelingsserie, ik ga hem ook op mijn lijstje zetten
Ik kijk nu â the bollywood wivesâ. Ik ben opgegroeid met Bollywood en vind het best vermakelijk om dit te zien.
Hahahahaha ik zat er weer lekker naast.
Middelmatige serie. Hugh Grant was geweldig, Henry ook, Miguel ook. Ik ben niet echt onder de indruk van Nicole Kidmanâs performance.
Eindelijk staat seizoen 10 van the walking dead online
Heb toentertijd wat afleveringen gemist door werk, en ben gestopt met inhalen omdat het seizoen toch niet afgemaakt kom worden door de pandemie.
Kan eindelijk gaan bingen!
Ooh leuk! ben stiekem
toch wel benieuwd
Jaaa zo leuk! Hierna komt er nog een seizoen en dan stoppen ze.
Ja! Ik ben echt mega fan de serie, maar afgelopen seizoen kwam het er niet van om het âliveâ te volgen door wisseldiensten. Ben niet verder gekomen dat aflevering 7 van seizoen 10.
Ik weet grofweg wat er komen gaat ( heb de comics tot het laatst gelezen) maar ben heel benieuwd hoe het âin beeldâ is.
Denk wel dat het goed is dat ze gaan stoppen. Er is nog maar een klein stukje verhaal over, eigenlijk. Zou jammer zijn als het nog meer uitgemolken wordt.
Voorlopig hebben we nog even te gaan
In januari komt Dawsonâs Creek op Netflix!
Mijn alltime favourite serie van mijn tienerjaren.
Kennen jullie het, of ben ik te oud?
Haha canât wait
Oh mijn god wat leuk
Super leuk vind ik die serie! Het stond er in het begin van Netflix ooit al eens op maar is er toen afgehaald.
Ik kijk het nu via Prime.
Dawsonâs Creek & The OC waren echt mijn favo series toen.
Net The Morning Show afgekeken, wat een goede serie zeg. Hoop dat het tweede seizoen snel komt.
Welke series en films van ziggo go kunnen jullie aanraden?
Heb laatst zelf de serie Watchmen gekeken, zit echt ontzettend goed in elkaar (heeft ook 11 Emmyâs gewonnen zag ik later). Je moet wel into science fiction zijn. Maar damn.
Sharp objects!!!
Ik had pas hier ook een lijstje gemaakt, zie hieronder (en als je naar die post teruggaat zie je ook de aanraders van anderen):
Big little lies, the undoing!