Over haar leeftijd:
wanneer ze geadopteerd wordt zeggen ze dat ze 13 is maar ze is 15, ze hebben haar leeftijd omlaag geschroefd omdat adoptieouders die leeftijd te oud vinden.
Als ze in Vegas is is t volgens mij 1 of 2 jaar later dus dan is ze 16/17.
Nog steeds megajong, maar just saying.
Ja snap ik
Iets anders:
wat was er nou met die pleegvader ad hand. Toen hij zoān rare blik gaf in de auto (achteruitspiegel). Het was de bedoeling om āyikes vibesā van hem te krijgen denk ik. Alsof hij niet het beste voor had met Beth maar hij was ronduit apathisch thuis en even daarna uit beeld. Ik āwachtteā op een bepaalde afslag of conflict maar nee
Nou, zeg dat. Kidman was al lang en breed een gerespecteerd actrice voor die engnek voor bij kwam.
Los van de fysieke trekjes, vraag ik me af of ze zelf altijd voor dit soort personages gaat. Of dat men haar maar 1 (arche)type rol aanbiedt. Ze speelt idd altijd de wat afstandelijke, nette dame (Australia, wel geweldige film)
Klopt en dat paste ook bij haar ervaringen en jeugd, het onsympathieke/geĆÆsoleerde en dat snapte ik ook en sierde haar, ook ih licht van haar genialiteit. Alleen wat ongeloofwaardig dat iedereen zo aan haar bleef hangen terwijl ze nooit de leuke vriendin was die ook af en toe wat interesse in hen toonde
Ze is er in ieder geval door in opspraak geraakt & er wordt nog steeds over gesproken dus het heeft zeker bijgedragen aan haar bekendheid. Dat is helemaal niet gek of flauw⦠zo veel beroemdheden die door een relatie vaker in het nieuws komen of als een soort duo worden gezien.
Ik kijk nu Never have I ever en vind het best vermakelijk, ook echt een van de weinige series met zoān diverse cast!
Het enige wat ik ongemakkelijk vind is dat ik op ging zoeken hoe oud iedereen is in het echt omdat ze high schoolers spelen, en de hoofdpersoon is pas 18 en haar crush 29 wat een groot verschil zeg
Ik wilde door The Queens Gambit ook leren schaken en toen ik vorige week een schaakbord wilde kopen was het uitverkocht. Het meisje in de winkel zei dat hun verkoop van schaakborden 70% meer was dan normaal, waarschijnlijk door de serie zei ze haha.
Ik ben nu The Haunting of Hill House aan het kijken en ben echt verslaafd! Waarom ben ik hier niet eerder aan begonnenā¦
Oh ja vond dat ook echt heel leuk! Nog niet zo lang geleden afgekeken
Omg hoe kan ik tekst blurren? Ik wil ook een voorspelling doen!
Ik heb verschillende theories: Ik ben pas bij aflevering 3 dus kan er compleet naast zitten.
Het is Henry omdat hij het niet aan kan dat zijn vader zijn moeder verraadt. Hij doet het in een opwelling. Misschien dekken zijn ouders wel voor hem.
Het is de vader van Grace (Franklin), ik krijg echt creepy vibes van die man. Hij kwam achter het bedrog. Hij vond zijn schoonzoon nooit goed genoeg voor zijn dochter. Hij confronteert Elena: je mag Jonathan niet meer zien want hij heeft een gezin. Elena weigert en Franklin slaat haar neer.
Het is Grace. Duidelijk motief. Door haar werk kan ze het goed verbloemen óf ze heeft zelf ook mentale problemen.
Het is in ieder geval niet Jonathan of de man van Elena
Thanks!!!
Oeh big little lies is echt mijn lievelingsserie, ik ga hem ook op mijn lijstje zetten
Ik kijk nu ā the bollywood wivesā. Ik ben opgegroeid met Bollywood en vind het best vermakelijk om dit te zien.
Hahahahaha ik zat er weer lekker naast.
Middelmatige serie. Hugh Grant was geweldig, Henry ook, Miguel ook. Ik ben niet echt onder de indruk van Nicole Kidmanās performance.
Eindelijk staat seizoen 10 van the walking dead online
Heb toentertijd wat afleveringen gemist door werk, en ben gestopt met inhalen omdat het seizoen toch niet afgemaakt kom worden door de pandemie.
Kan eindelijk gaan bingen!
Ooh leuk! ben stiekem
toch wel benieuwd
Jaaa zo leuk! Hierna komt er nog een seizoen en dan stoppen ze.
Ja! Ik ben echt mega fan de serie, maar afgelopen seizoen kwam het er niet van om het āliveā te volgen door wisseldiensten. Ben niet verder gekomen dat aflevering 7 van seizoen 10.
Ik weet grofweg wat er komen gaat ( heb de comics tot het laatst gelezen) maar ben heel benieuwd hoe het āin beeldā is.
Denk wel dat het goed is dat ze gaan stoppen. Er is nog maar een klein stukje verhaal over, eigenlijk. Zou jammer zijn als het nog meer uitgemolken wordt.
Voorlopig hebben we nog even te gaan