In januari komt Dawson’s Creek op Netflix!
Mijn alltime favourite serie van mijn tienerjaren.
Kennen jullie het, of ben ik te oud?
In januari komt Dawson’s Creek op Netflix!
Mijn alltime favourite serie van mijn tienerjaren.
Kennen jullie het, of ben ik te oud?
Haha can’t wait
Oh mijn god wat leuk
Super leuk vind ik die serie! Het stond er in het begin van Netflix ooit al eens op maar is er toen afgehaald.
Ik kijk het nu via Prime.
Dawson’s Creek & The OC waren echt mijn favo series toen.
Net The Morning Show afgekeken, wat een goede serie zeg. Hoop dat het tweede seizoen snel komt.
Welke series en films van ziggo go kunnen jullie aanraden?
Heb laatst zelf de serie Watchmen gekeken, zit echt ontzettend goed in elkaar (heeft ook 11 Emmy’s gewonnen zag ik later). Je moet wel into science fiction zijn. Maar damn.
Sharp objects!!!
Ik had pas hier ook een lijstje gemaakt, zie hieronder (en als je naar die post teruggaat zie je ook de aanraders van anderen):
Big little lies, the undoing!
Thanks! Chernobyl hadden we ook al gezien en een deel van West world. Er staat zoveel op dat kiezen lastig is! Zal van alle suggesties eens een trailer gaan kijken later!
Ja Watchmen is zoooo goed, je kon ook aan de eerie vibe merken dat het van dezelfde regiseur is als Lost maar dan dit keer wel met een perfect einde
Nou vanaf 1 januari eindelijk seizoen 11 van modern family op netflix
Weet niet zeker of die erop staat, maar Lovecraft Country
Ik vond de nieuwste aflevering van The Mandalorian zo heerlijk! Het seizoen was tot nu toe echt meh, maar nu ben ik weer helemaal in de ban. De actie, de personages spoiler[/spoiler], de hele plot. Ja, toch wel weer de moeite waard na een matige start
Ik ben begonnen aan Modern Love op Prime en vind de eerste afleveringen wel leuk, heb er 3 gezirn. Beetje feelgood verhalen over liefde zonder dat al het te cliché is ofzo, kijkt wel lekker weg.
Jaa heb toevallig m’n Six Feet Under dvd-boxset weer afgestoft en ga hem vanaf morgen weer kijken. Echt mijn all time favoriete serie.
Ohh ik weet zeker als ik het kijk dat ik veel wel weer herinner, maar nu kan ik weinig terughalen…
Was dit op een prom ofzo?
Jaa! Ik heb er nu al zin in
Juicy!
Ik geloof het meteen want… (en hier komt een verhaal uit de oude doos)
Een meisje van mijn basisschool opende op haar 23e een eigen salon voor vet-bevriezen en laser-onharen. Die apparaten zijn megaaaa duur en ik weet dat ze niet uit een welvarende familie komt, dus met zulk soort geld heeft ze het niet betaald. Ze had ook echt de look die die meiden in die serie hebben. Dure feestjes, vakanties naar Dubai en Vegas. Je kent het wel.
Onlangs las ik dat haar baby-daddy 18 jaar heeft gekregen in Engeland. Hij was met een helicopter en 200 kg coke ergens in een Brits weiland geland.
Terugberedenerend verklaarde dat wel die salon.
Ohja, aanvulling; zijn ‘lab’ wat in een kelder in een woonwijkje aangetroffen. Onlangs stond het huis op funda, leuk om binnen te gluren
Is Scandal nog ergens te zien?
Had het op mijn lijste gezet bij Prime, maar daar is hij helaas weg