Thanks! Chernobyl hadden we ook al gezien en een deel van West world. Er staat zoveel op dat kiezen lastig is! Zal van alle suggesties eens een trailer gaan kijken later!
Ja Watchmen is zoooo goed, je kon ook aan de eerie vibe merken dat het van dezelfde regiseur is als Lost maar dan dit keer wel met een perfect einde
Nou vanaf 1 januari eindelijk seizoen 11 van modern family op netflix
Weet niet zeker of die erop staat, maar Lovecraft Country
Ik vond de nieuwste aflevering van The Mandalorian zo heerlijk! Het seizoen was tot nu toe echt meh, maar nu ben ik weer helemaal in de ban. De actie, de personages spoiler[/spoiler], de hele plot. Ja, toch wel weer de moeite waard na een matige start
Ik ben begonnen aan Modern Love op Prime en vind de eerste afleveringen wel leuk, heb er 3 gezirn. Beetje feelgood verhalen over liefde zonder dat al het te cliché is ofzo, kijkt wel lekker weg.
Jaa heb toevallig mân Six Feet Under dvd-boxset weer afgestoft en ga hem vanaf morgen weer kijken. Echt mijn all time favoriete serie.
Ohh ik weet zeker als ik het kijk dat ik veel wel weer herinner, maar nu kan ik weinig terughalenâŠ
Was dit op een prom ofzo?
Jaa! Ik heb er nu al zin in
Juicy!
Ik geloof het meteen want⊠(en hier komt een verhaal uit de oude doos)
Een meisje van mijn basisschool opende op haar 23e een eigen salon voor vet-bevriezen en laser-onharen. Die apparaten zijn megaaaa duur en ik weet dat ze niet uit een welvarende familie komt, dus met zulk soort geld heeft ze het niet betaald. Ze had ook echt de look die die meiden in die serie hebben. Dure feestjes, vakanties naar Dubai en Vegas. Je kent het wel.
Onlangs las ik dat haar baby-daddy 18 jaar heeft gekregen in Engeland. Hij was met een helicopter en 200 kg coke ergens in een Brits weiland geland.
Terugberedenerend verklaarde dat wel die salon.
Ohja, aanvulling; zijn âlabâ wat in een kelder in een woonwijkje aangetroffen. Onlangs stond het huis op funda, leuk om binnen te gluren
Is Scandal nog ergens te zien?
Had het op mijn lijste gezet bij Prime, maar daar is hij helaas weg
Heeft iemand de serie Keizersvrouwen gezien? Ik was gisteren met de eerste aflevering begonnen, maar ik weet niet, kon me niet zo goed concentreren. Maar dacht, misschien moet ik ff doorzetten en wordt het nog beter.
Destijds gevolgd op tv. Vreselijk.
Haha oke, helder, dan klopt mijn idee wel en stop ik er mooi mee.
Vandaag is er een nieuwe aflevering van Euphoria. Ik ga me alvast een glas wijn inschenken.
Oh, goed om te weten!
Oh ja ik krijg er buikpijn van als ik aan de scĂšnes met hem denk. Wel een hele goede serie, zeker het eerste seizoen!
Haha ik ben tegelijkertijd samen met jou begonnen met kijken vanavond. Ik zit nu bij het begin van de tweede aflevering.
True Blood gaan kijken en het komt weer helemaal goed! (Mocht je dat willen natuurlijk)
Ik ben begonnen aan gilmore girls, hoe laat ben ik
Ik kwam niet door de eerste aflevering van TB heen⊠echt zo veel seks! Het zijn vampieren, geen konijnenâ:joy: