Series & Netflix #3

Heeft iemand de serie Keizersvrouwen gezien? Ik was gisteren met de eerste aflevering begonnen, maar ik weet niet, kon me niet zo goed concentreren. Maar dacht, misschien moet ik ff doorzetten en wordt het nog beter.

Destijds gevolgd op tv. Vreselijk.

1 like

Haha oke, helder, dan klopt mijn idee wel en stop ik er mooi mee.

Vandaag is er een nieuwe aflevering van Euphoria. Ik ga me alvast een glas wijn inschenken.

5 likes

Oh, goed om te weten!

1 like

Oh ja ik krijg er buikpijn van als ik aan de scĂšnes met hem denk. Wel een hele goede serie, zeker het eerste seizoen!

Haha ik ben tegelijkertijd samen met jou begonnen met kijken vanavond. Ik zit nu bij het begin van de tweede aflevering.

1 like

True Blood gaan kijken en het komt weer helemaal goed! (Mocht je dat willen natuurlijk)

3 likes

Ik ben begonnen aan gilmore girls, hoe laat ben ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik kwam niet door de eerste aflevering van TB heen
 echt zo veel seks! Het zijn vampieren, geen konijnen​:joy::clap:t2:

Dan zou ik inderdaad niet verder kijken, volgens mij gaat het in de hele serie zo door. Al is het lang geleden dat ik het gezien heb en het was nu ook weer niet zo gedenkwaardig dat het me is bij gebleven.
(Behalve Alexander SkarsgÄrd :innocent:)

Ik vond Meisje van Plezier altijd wel een leuke guilty pleasure maar het derde seizoen is echt niet de moeite. Blijkbaar stopt het programma maar dat wisten ze denk ik pas na het opnemen want het einde is echt saai en open en kun je echt niks mee.

3 likes

Shit, ik haat het als er ons achterlaten met een open einde. Maak dan tenminste 2 afleveringen om het af te sluiten.
Was ook mijn guilty pleasure.

1 like

Omg veel plezier, wou dat ik een gg noob was :sob:

Ja daar had ik ook een beetje op gerekend haha het tweede seizoen had tien afleveringen dus nu dacht ik na de achtste (en dus laatste aflevering) van oke spannendddd/nu komen we ergens/hoe zal het aflopen?/snel verder kijken! Maar dat kon dus niet want het was het einde :o_o:

Waar kijk je dit? :smile2:

Ik ben vorige week weer begonnen aan Dawsons Creek.
Ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om terug te kijken en dat ik het liedje “I don’t wanna wait” zo mis.
Mijn favoriete liefdes koppel is Pacy en Andie, ik vind die twee zo leuk!
En Joey is zo leuk en mooi, ik kan maar niet geloven dat ze met Tom Cruise is getrouwd

3 likes

Nieuwe docu op Netflix! Over Dominique Strauss-Kahn. Bijzonder dat dit allemaal speelde voor de #metoo movement. Het slachtoffer komt zelf ook in beeld.

6 likes

Ik ben begonnen aan Please like me en vind het zooo leuk!

12 likes

Ik ben verslaafd aan The Affair op Prime!

1 like