Dan zou ik inderdaad niet verder kijken, volgens mij gaat het in de hele serie zo door. Al is het lang geleden dat ik het gezien heb en het was nu ook weer niet zo gedenkwaardig dat het me is bij gebleven.
(Behalve Alexander Skarsgård )
Ik vond Meisje van Plezier altijd wel een leuke guilty pleasure maar het derde seizoen is echt niet de moeite. Blijkbaar stopt het programma maar dat wisten ze denk ik pas na het opnemen want het einde is echt saai en open en kun je echt niks mee.
Shit, ik haat het als er ons achterlaten met een open einde. Maak dan tenminste 2 afleveringen om het af te sluiten.
Was ook mijn guilty pleasure.
Omg veel plezier, wou dat ik een gg noob was
Ja daar had ik ook een beetje op gerekend haha het tweede seizoen had tien afleveringen dus nu dacht ik na de achtste (en dus laatste aflevering) van oke spannendddd/nu komen we ergens/hoe zal het aflopen?/snel verder kijken! Maar dat kon dus niet want het was het einde
Waar kijk je dit?
Ik ben vorige week weer begonnen aan Dawsons Creek.
Ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om terug te kijken en dat ik het liedje “I don’t wanna wait” zo mis.
Mijn favoriete liefdes koppel is Pacy en Andie, ik vind die twee zo leuk!
En Joey is zo leuk en mooi, ik kan maar niet geloven dat ze met Tom Cruise is getrouwd
Nieuwe docu op Netflix! Over Dominique Strauss-Kahn. Bijzonder dat dit allemaal speelde voor de #metoo movement. Het slachtoffer komt zelf ook in beeld.
Ik ben begonnen aan Please like me en vind het zooo leuk!
Ik ben verslaafd aan The Affair op Prime!
Jaa die is zo leuk!! Echt fijne humor
Ja he!! Ben net klaar met Atypical en was zo bang dat ik geen serie meer zou kunnen vinden die daar aan zou tippen, maaaaar het lijkt erop dat die serie nu al gevonden is haha
Nooit gedacht dat The Crown iets voor mij zou zijn, maar ik heb in 2 weken bijna de hele serie gebinged!
Sex Education ook al gezien? Vind ik ook wel een beetje die categorie humor.
Ah yes ja die was ook tof!
Ik vind Lovesick, Love en Cuckoo ook wel misschien in hetzelfde rijtje passen. Kun je hierna eens proberen!
Oeeeeh thanks deze ga ik onthouden ook!
@Crystalfire Aan begonnen een tijd terug, maar op de een of andere manier kwam ik daar niet zo lekker in. Misschien moet ik het opnieuw proberen haha, thanks in ieder geval!
Was ik ook op Netflix!
Uuuh no Eric en Pam?? Dan hoef ik t niet te zien
Late to the party, maar wat is You een super goede serie!
Ik ben nu helemaal into de serie Upload op Amazon Prime. Kijkt echt lekker weg. Goede dosis humor, knappe leads, interessant concept en korte afleveringen. Aanrader!