Series & Netflix #3

Ben hier heel erg benieuwd naar!

19 likes

Wauw, toch bizar hoe ze een kinderserie in zoiets kunnen omtoveren. Ennnn met Abby Cowen #girlcrush :raised_hands: (zij speelt ook in The Chilling Adventures of Sabrina)

2 likes

Omg dit was echt een guilty pleasure van mij. Echt geweldig dat er een live action van komt! Ziet er ook best wel goed uit. Nu WITCH nog haha.

4 likes

Ik denk dat ik seizoen 3 oversla van the crown kan t niet aan dat er nu eenandere actrice elizabeth speelt. En zit er gelijk niet meer lekker in. Of is het toch de moeite waard??

Ik vind van wel hoor. De nieuwe elizabeth went vanzelf en het blijft een mooie serie

Gewoon door blijven kijken, anders kun je 4 en evt verdere ook niet kijken want daar gaan ook weer dingen in veranderen geloof ik.

1 like

Jaa heb dit vroeger ook heel veel gekeken en nagespeeld op de basisschool :sweat_smile::joy: Het lijkt me ook echt een goede volwassenere versie, heb stiekem hoge verwachtingen haha.

4 likes

OMG WHAT!! Ik was echt verslaafd hieraan vroeger tot best late leeftijd zelfs vond ik het leuk. Het verhaal was ook gewoon goed haha. Ben heel benieuwd!!

Zouden ze de pakjes ook gemaakt hebben??

8 likes

Ik hoop echt op transformaties en glitter pakjes en vleugels!! Zag wat comments op YouTube dat mensen bang zijn dat dat te kinderachtig wordt en dat de vleugels/pakjes niet zijn doorgevoerd. Zou ik echt jammer vinden eigenlijk. Die transformaties maakten echt de serie haha

3 likes

Ik leefde voor de transformaties hallo die kunnen ze toch niet weglaten :rage:Zonder glitteroutfits geen Winx

2 likes

Ben ik helemaal met je eens!

1 like

Hmm… oke… kan dit bij nader inzien niet echt serieus nemen nee :sweat_smile:

5 likes

HAHAHAH Walmart versie van Winx dit

5 likes

Aflevering 3 (aberfan) en 6 (iets in het Welsh) vond ik heel aangrijpend dus zou toch zeker die een kans geven. Ik moest ook wennen aan de nieuwe queen, met Philip had ik dan weer geen moeite

3 likes

Oke nou dan geef ik het nog even een kans thanksssss

Hebben ze Techna er gewoon zonder reden uit gelaten?? :joy:

Ja stom hé. En flora heeft ook een andere naam. Geen idee wat daar de redenen achter zijn

1 like

Ja ik ging ff lezen op Tumblr, er was backlash omdat Flora in de serie er niet wit uitziet maar meer latina maar ze wordt wel gespeeld door een witte actrice. Maar nu hebben ze de naam verandert naar Terra (is dit niet gewoon Tecna + Flora…) en heeft ze precies dezelfde krachten als Flora :grimacing:

Dat klinkt best shady allemaal haha. Oh we krijgen backlash vanwege de actrice keuze? Dan creëren we toch een nieuw karakter.

Oooh wauw gaaf! Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

1 like