Series & Netflix #3

Jaa die is zo leuk!! Echt fijne humor

1 like

Ja he!! Ben net klaar met Atypical en was zo bang dat ik geen serie meer zou kunnen vinden die daar aan zou tippen, maaaaar het lijkt erop dat die serie nu al gevonden is haha

Nooit gedacht dat The Crown iets voor mij zou zijn, maar ik heb in 2 weken bijna de hele serie gebinged!

5 likes

Sex Education ook al gezien? Vind ik ook wel een beetje die categorie humor.

Ah yes ja die was ook tof!

Ik vind Lovesick, Love en Cuckoo ook wel misschien in hetzelfde rijtje passen. Kun je hierna eens proberen!

1 like

Oeeeeh thanks deze ga ik onthouden ook!

@Crystalfire Aan begonnen een tijd terug, maar op de een of andere manier kwam ik daar niet zo lekker in. Misschien moet ik het opnieuw proberen haha, thanks in ieder geval!

1 like

Was ik ook op Netflix!

Uuuh no Eric en Pam?? Dan hoef ik t niet te zien :sweat_smile:

4 likes

Late to the party, maar wat is You een super goede serie!

4 likes

Ik ben nu helemaal into de serie Upload op Amazon Prime. Kijkt echt lekker weg. Goede dosis humor, knappe leads, interessant concept en korte afleveringen. Aanrader!

1 like

Ben hier heel erg benieuwd naar!

19 likes

Wauw, toch bizar hoe ze een kinderserie in zoiets kunnen omtoveren. Ennnn met Abby Cowen #girlcrush :raised_hands: (zij speelt ook in The Chilling Adventures of Sabrina)

2 likes

Omg dit was echt een guilty pleasure van mij. Echt geweldig dat er een live action van komt! Ziet er ook best wel goed uit. Nu WITCH nog haha.

4 likes

Ik denk dat ik seizoen 3 oversla van the crown kan t niet aan dat er nu eenandere actrice elizabeth speelt. En zit er gelijk niet meer lekker in. Of is het toch de moeite waard??

Ik vind van wel hoor. De nieuwe elizabeth went vanzelf en het blijft een mooie serie

Gewoon door blijven kijken, anders kun je 4 en evt verdere ook niet kijken want daar gaan ook weer dingen in veranderen geloof ik.

1 like

Jaa heb dit vroeger ook heel veel gekeken en nagespeeld op de basisschool :sweat_smile::joy: Het lijkt me ook echt een goede volwassenere versie, heb stiekem hoge verwachtingen haha.

4 likes

OMG WHAT!! Ik was echt verslaafd hieraan vroeger tot best late leeftijd zelfs vond ik het leuk. Het verhaal was ook gewoon goed haha. Ben heel benieuwd!!

Zouden ze de pakjes ook gemaakt hebben??

8 likes

Ik hoop echt op transformaties en glitter pakjes en vleugels!! Zag wat comments op YouTube dat mensen bang zijn dat dat te kinderachtig wordt en dat de vleugels/pakjes niet zijn doorgevoerd. Zou ik echt jammer vinden eigenlijk. Die transformaties maakten echt de serie haha

3 likes

Ik leefde voor de transformaties hallo die kunnen ze toch niet weglaten :rage:Zonder glitteroutfits geen Winx

2 likes