Iemand kerstgezel . nl gezien van omroep MAX. Vond t best vermakelijk, weer even een nieuwe serie op tv
Ik ben het nu met mijn ouders aan het kijken, ik heb alles al gezien, maar zij hebben het nog nooit gezien. Vooral mijn vader vindt het erg leuk haha
Ik heb Umbrella Academy uitgekeken!
Spoilers
Ik vond die eerste 3 van seizoen 1 wel een beetje lastig doorheen komen maar het verhaal was wel interessant genoeg om door te kijken. Later werd het wel heel leuk!
Ik ben echt blij dat Ben nu meer te zien is in seizoen 3 aangezien hij niet meer dood is, maar ik ga wel zijn lieve persoonlijkheid missen. Hij heeft maar 1 zin gezegd als levend persoon maar hij lijkt wel een ander persoon.
Hoop wel dat er wat meer vrouwen in het team komen. Het waren er al maar 2 en als Vanya in seizoen 3 man is blijft alleen Allison over
Ik vind het trouwens wel een belediging naar geadopteerde kinderen dat Luther en Allison hun relatie/gevoelens niet raar vinden âomdat ze niet biologisch gerelateerd zijnâ. Je zou toch verwachten dat als je met elkaar opgroeid vanaf baby zijnde dat je elkaar als broer en zus beschouwd.
Er staan op dit moment heel veel kerstfilms op Netflix maar ik kan steeds Ăłf niet kiezen, Ăłf kies de verkeerde. Dus: wat zijn volgens jullie de beste kerstfilms (liefst van dit jaar want vorig jaar ook al redelijk veel gezien) op Netflix?
Christmas Chronicals 1 en 2, krijg daar echt dat ouderwetse kerst gevoel van
Ik heb 2 nog niet gezien maar 1 is inderdaad echt heel leuk!! Denk dat 2 dus ook wel leuk is haha.
Mocht je hem vorig jaar nog niet gezien hebben is The Holiday Calendar ook leuk! @Itsireneforyou
Ik vond Holidate heel leuk!
Ben eigenlijk wel benieuwd welke je verkeerd hebt gekozen? Dan kan ik die beter ook skippen misschien haha.
Ik vond the Holidate erg leuk en als je ook in bent voor een miniserie Dash & Lily!
Hjem til jul is een Noorse kerstserie en zo leuk! Er komt bijna een nieuw seizoen
Kerstfilms zijn over het algemeen gewoon heel erg slecht.
Het zijn extreme clichés, zeer twijfelachtig acteerwerk, het is allemaal erg wit en heel erg hetero.
Doe mij maar de Muppets kerstfilm
Ik heb de Holidate dus juist afgezet, vond het echt een draak van een film (en ik kan heel wat kerst-clichĂ©s hebben) en zonde van mân tijd om verder te kijken.
Holiday vind ik ook leuk! En love actually.
Daar houd het voor mij wel op, wat betreft Netflix.
Ik heb wel zin om de oude Scrooge weer te kijken.
Jaaa ooh deze vond ik echt heel erg genieten. Ultiem kerst, inclusief toch wel clichés maar niet TE. Dagen aan het aftellen tot het nieuwe seizoen haha
Edit: maar eigenlijk alle films/series die hier genoemd worden. Een te grote kerstfilm fan hier
Ik ben nu een paar minuten into midnight at the magnolia en het is echt cringe worthy.
Holidate heb ik gezien en is echt heel leuk!
Oehhh leuk! Ik kan een beetje Noors, dus éxtra leuk
Jaa Last Christmas heb ik vorig jaar in de bioscoop gezien, echt een perfecte kerstfilm.
While not totally christmas: Notting Hill is ook mân ultieme feel good favoriet
Holidate heb ik toevallig gisteren gezien, kon er echt om lachen sommige momenten haha heerlijk. Avond daarvoor The Holiday gezien, die vond ik zo cute he Dash en Lily heb ik tijd geleden gezien, die vond ik ook heerlijk. Ik hou van alles wat schattig en wholesome is haha. Denk dat de volgende film het tweede deel van the princess switch wordt. Daarna de 2 delen van The Christmas Chronicles. En wil The Grinch ook nog eens opnieuw zien. Zoveel films, zoveel keuze hahah
Als je houdt van echte kerstklassiekers, Sissi! Echt al zo vaak gezien maar ik kijk ze nog steeds graag! Heerlijk over the top. En the little Princess is ook echt een aanrader.
Last christmas is leuk! Vorig jaar in de bioscoop gezien en ik moet er nog regelmatig aan denken. Lekker bij zitten janken ook