Ben ik helemaal met je eens!
HAHAHAH Walmart versie van Winx dit
Aflevering 3 (aberfan) en 6 (iets in het Welsh) vond ik heel aangrijpend dus zou toch zeker die een kans geven. Ik moest ook wennen aan de nieuwe queen, met Philip had ik dan weer geen moeite
Oke nou dan geef ik het nog even een kans thanksssss
Hebben ze Techna er gewoon zonder reden uit gelaten??
Ja stom hé. En flora heeft ook een andere naam. Geen idee wat daar de redenen achter zijn
Ja ik ging ff lezen op Tumblr, er was backlash omdat Flora in de serie er niet wit uitziet maar meer latina maar ze wordt wel gespeeld door een witte actrice. Maar nu hebben ze de naam verandert naar Terra (is dit niet gewoon Tecna + Flora…) en heeft ze precies dezelfde krachten als Flora
Dat klinkt best shady allemaal haha. Oh we krijgen backlash vanwege de actrice keuze? Dan creëren we toch een nieuw karakter.
Oooh wauw gaaf! Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
Iemand kerstgezel . nl gezien van omroep MAX. Vond t best vermakelijk, weer even een nieuwe serie op tv
Ik ben het nu met mijn ouders aan het kijken, ik heb alles al gezien, maar zij hebben het nog nooit gezien. Vooral mijn vader vindt het erg leuk haha
Ik heb Umbrella Academy uitgekeken!
Spoilers
Ik vond die eerste 3 van seizoen 1 wel een beetje lastig doorheen komen maar het verhaal was wel interessant genoeg om door te kijken. Later werd het wel heel leuk!
Ik ben echt blij dat Ben nu meer te zien is in seizoen 3 aangezien hij niet meer dood is, maar ik ga wel zijn lieve persoonlijkheid missen. Hij heeft maar 1 zin gezegd als levend persoon maar hij lijkt wel een ander persoon.
Hoop wel dat er wat meer vrouwen in het team komen. Het waren er al maar 2 en als Vanya in seizoen 3 man is blijft alleen Allison over
Ik vind het trouwens wel een belediging naar geadopteerde kinderen dat Luther en Allison hun relatie/gevoelens niet raar vinden ‘omdat ze niet biologisch gerelateerd zijn’. Je zou toch verwachten dat als je met elkaar opgroeid vanaf baby zijnde dat je elkaar als broer en zus beschouwd.
Er staan op dit moment heel veel kerstfilms op Netflix maar ik kan steeds óf niet kiezen, óf kies de verkeerde. Dus: wat zijn volgens jullie de beste kerstfilms (liefst van dit jaar want vorig jaar ook al redelijk veel gezien) op Netflix?
Christmas Chronicals 1 en 2, krijg daar echt dat ouderwetse kerst gevoel van
Ik heb 2 nog niet gezien maar 1 is inderdaad echt heel leuk!! Denk dat 2 dus ook wel leuk is haha.
Mocht je hem vorig jaar nog niet gezien hebben is The Holiday Calendar ook leuk! @Itsireneforyou
Ik vond Holidate heel leuk!
Ben eigenlijk wel benieuwd welke je verkeerd hebt gekozen? Dan kan ik die beter ook skippen misschien haha.
Ik vond the Holidate erg leuk en als je ook in bent voor een miniserie Dash & Lily!
Hjem til jul is een Noorse kerstserie en zo leuk! Er komt bijna een nieuw seizoen