Kerstfilms zijn over het algemeen gewoon heel erg slecht.
Het zijn extreme clichés, zeer twijfelachtig acteerwerk, het is allemaal erg wit en heel erg hetero.
Doe mij maar de Muppets kerstfilm
Kerstfilms zijn over het algemeen gewoon heel erg slecht.
Het zijn extreme clichés, zeer twijfelachtig acteerwerk, het is allemaal erg wit en heel erg hetero.
Doe mij maar de Muppets kerstfilm
Ik heb de Holidate dus juist afgezet, vond het echt een draak van een film (en ik kan heel wat kerst-clichés hebben) en zonde van m’n tijd om verder te kijken.
Holiday vind ik ook leuk! En love actually.
Daar houd het voor mij wel op, wat betreft Netflix.
Ik heb wel zin om de oude Scrooge weer te kijken.
Jaaa ooh deze vond ik echt heel erg genieten. Ultiem kerst, inclusief toch wel clichés maar niet TE. Dagen aan het aftellen tot het nieuwe seizoen haha
Edit: maar eigenlijk alle films/series die hier genoemd worden. Een te grote kerstfilm fan hier
Ik ben nu een paar minuten into midnight at the magnolia en het is echt cringe worthy.
Holidate heb ik gezien en is echt heel leuk!
Oehhh leuk! Ik kan een beetje Noors, dus éxtra leuk
Jaa Last Christmas heb ik vorig jaar in de bioscoop gezien, echt een perfecte kerstfilm.
While not totally christmas: Notting Hill is ook m’n ultieme feel good favoriet
Holidate heb ik toevallig gisteren gezien, kon er echt om lachen sommige momenten haha heerlijk. Avond daarvoor The Holiday gezien, die vond ik zo cute he Dash en Lily heb ik tijd geleden gezien, die vond ik ook heerlijk. Ik hou van alles wat schattig en wholesome is haha. Denk dat de volgende film het tweede deel van the princess switch wordt. Daarna de 2 delen van The Christmas Chronicles. En wil The Grinch ook nog eens opnieuw zien. Zoveel films, zoveel keuze hahah
Als je houdt van echte kerstklassiekers, Sissi! Echt al zo vaak gezien maar ik kijk ze nog steeds graag! Heerlijk over the top. En the little Princess is ook echt een aanrader.
Last christmas is leuk! Vorig jaar in de bioscoop gezien en ik moet er nog regelmatig aan denken. Lekker bij zitten janken ook
Ik had ineens zo’n zin in desperate housewives, en gelukkig staan alle afleveringen online
[Ehh hier stond een linkje naar een streamingsdienst]
Omgggg is dit legal??
Ehhh denk het niet eigenlijk! Oeps link weghalen?
Ik heb net Dash & Lily afgekeken en vorige week Hjem til Jul, allebei lekker makkelijk om te kijken maar wel vermakelijk!
Ik heb zojuist het laatste seizoen van Meisje van Plezier af gekeken, maar JEZUS WAT EEN KUT EINDE.
Ben er echt een beetje gefrustreerd door🤣 wtf, kan echt niet zo zijn dat dit het laatste seizoen is joh.
Rebecca Martinsson! Heel gaaf.
Ik heb ook nog Familie Claus gekeken, Nederlandse kinderfilm maar wel echt ultiem klassiek kerstgevoel!
ÜberWeihnachten is superleuk! Is een Duitse serie van 3 (lange) afleveringen en net wat minder zoetsappig dan andere kerstseries. En heb echt vaak hardop moeten lachen, zit oa een heel grappige oma in.
Twentyfour (24)!! Zit sinds Corona alle seizoenen opnieuw te kijken. Eerste seizoen is wel echt nostalgisch héél oud. Maar er zijn acht, daar kun je je heel lang mee vermaken
Heb je Springfloden (Springvloed) al gezien? Dat is een Zweedse serie.