Series & Netflix #3

Hier ben ik ook net aan begonnen, leuk inderdaad!

Ik heb dit gisteren gekeken en vond het ook leuk!

1 like

Morgen ga ik maar eens beginnen aan de Queen’s Gambit. Mijn vriend heeft het al gekeken en was erg enthousiast. Van het idee van schaken word ik nog niet echt warm eerlijk gezegd.

Ik heb helemaal niks met schaken, maar vond het heel tof!!

2 likes

Ik vind schaken vreselijk maar deze serie echt fantastisch. Het lijkt alsof het alleen om het schaken gaat, maar het gaat voornamelijk om alles er omheen. En ja, je ziet schaakwedstrijden maar die hoef je echt niet te snappen.

1 like

Ik heb in een halve week seizoen 1 van The Boys gebinged oeps. Sinds Watchmen ben ik helemaal into duistere superhelden blijkbaar. Ik zag alleen een recensie ergens die zei dat je het niet moest kijken als je niet tegen horror kan :joy: er zit wel veel gore in maar het heeft echt helemaal niks met horror te maken. Maar goed een aanrader dus, nu verder met seizoen 2 :ok_hand:

1 like

Weet iemand of ze bij The Affair na s2 weer terug gaan naar Montauk? Ik vond het in s1 zo heeeerlijk dromerig en zomers❤️

1 like

Ik ben na 3 afleveringen Ratched ff gestopt maar heb het weer opgepakt. Het is zo mooi gemaakt! En die decors en outfits :heart:

4 likes

Ik ben begonnen aan Good Trouble (spinoff van The Fosters) en tot nu toe is het leuk!

4 likes

Ik ben gister begonnen en we hebben nu 3 afleveringen gezien haha. Echt super leuk!

JA echt mijn guilty pleasure (want het is echt een tienerserie). Heb alle twee de seizoenen al uit en seizoen 3 zou komen maar toen kwam corona, dus duurt nog ff :thumbsdown:

1 like

Ben begonnen met Meisje Van Plezier, ben benieuwd. Had ff zin in een schaamteloze fictieserie :sweat_smile:

Verwacht geen afgerond einde na seizoen 3 :thumbsdown: verder wel leuk

1 like

Haha ja ik las je berichtje!! Is het chiller om na seizoen 2 te stoppen?

Haha denk het niet want dat is ook niet echt afgerond. Seizoen drie is wel gewoon leuk hoor maar wel chill als je van tevoren weet dat aan het einde niet alles rond is en dat dat ook niet gaat gebeuren.

3 likes

Soms zijn tienerseries ook gewoon leuker :thumbsup: Wel jammer dat het vertraging heeft uuugh, alleen ziekenhuisseries met een corona storyline kunnen nu verder filmen volgens mij lol

1 like

Seizoen 2 heeft echt een rot einde! Zou dus zeker niet daar stoppen met kijken. Al krijg ik ook niet echt het idee dat het einde van seizoen 3 heel veel beter is, helaas.

Las laatst nog wel een interessant artikel over wanneer je moet stoppen met een serie.

Vond dit best wel een interessante! Ik kijk nu seizoen 2 van Sex Education en ik snap wel een beetje wat de schrijver bedoelt in dit stuk waarom seizoen 2 niet perse zou hoeven. Maar ja, seizoen 1 heeft ook open eindes. Dus misschien is de vraag ook wel, kunnen we nog tegen onafgemaakte open eindes?
1 like

Voor de mensen die Blacklist kijken en seizoen 5 al hebben bekeken:

Spoilers!!!

Ik heb hard zitten janken gisteren en mijn vriend als zakdoek gebruikt toen Tom doodging. Dit voelt zo oneerlijk :’(

Ik ben voor het eerst Married at first sight aan het kijken (AUS, S7) en ik ben al helemaal hooked :joy:

2 likes

Is het met Stacey, Michael en Haley want dat is echt het beste seizoen ooit. Helemaal hooked en ben zo dan maar begonnen aan Nieuw-Zeeland en nu Amerika.