JA echt mijn guilty pleasure (want het is echt een tienerserie). Heb alle twee de seizoenen al uit en seizoen 3 zou komen maar toen kwam corona, dus duurt nog ff
Ben begonnen met Meisje Van Plezier, ben benieuwd. Had ff zin in een schaamteloze fictieserie
Verwacht geen afgerond einde na seizoen 3 verder wel leuk
Haha ja ik las je berichtje!! Is het chiller om na seizoen 2 te stoppen?
Haha denk het niet want dat is ook niet echt afgerond. Seizoen drie is wel gewoon leuk hoor maar wel chill als je van tevoren weet dat aan het einde niet alles rond is en dat dat ook niet gaat gebeuren.
Soms zijn tienerseries ook gewoon leuker Wel jammer dat het vertraging heeft uuugh, alleen ziekenhuisseries met een corona storyline kunnen nu verder filmen volgens mij lol
Seizoen 2 heeft echt een rot einde! Zou dus zeker niet daar stoppen met kijken. Al krijg ik ook niet echt het idee dat het einde van seizoen 3 heel veel beter is, helaas.
Las laatst nog wel een interessant artikel over wanneer je moet stoppen met een serie.
Vond dit best wel een interessante! Ik kijk nu seizoen 2 van Sex Education en ik snap wel een beetje wat de schrijver bedoelt in dit stuk waarom seizoen 2 niet perse zou hoeven. Maar ja, seizoen 1 heeft ook open eindes. Dus misschien is de vraag ook wel, kunnen we nog tegen onafgemaakte open eindes?
Voor de mensen die Blacklist kijken en seizoen 5 al hebben bekeken:
Spoilers!!!
Ik heb hard zitten janken gisteren en mijn vriend als zakdoek gebruikt toen Tom doodging. Dit voelt zo oneerlijk :’(
Ik ben voor het eerst Married at first sight aan het kijken (AUS, S7) en ik ben al helemaal hooked
Is het met Stacey, Michael en Haley want dat is echt het beste seizoen ooit. Helemaal hooked en ben zo dan maar begonnen aan Nieuw-Zeeland en nu Amerika.
Volgens mij wel! Ben pas bij ep3 maar er is al een Hayley. En good to know haha, ben ik bij de goede begonnen
Stacey is de rechtenstudente met blond haar, fillers en grote borsten. Je kan ze niet missen.
Dit weekend Hjem til Jul s2 Ik houd echt van Johanne en ik wil ook dat mijn haar zo perfect zit met een muts. Maar ik ben altijd een statische heks
Jaaaa kijk hier zo naar uit, dan weten we eindelijk wie er met kerst aanbelde!
Jaa ik heb gisteren even het hele 1e seizoen gekeken als voorbereiding
Op wie zet je in / op wie hoop je?
Ik hoop die jonge jongen. Lucas? Stijn lijkt me te voor de hand liggend. Maar ze lijken me eigenlijk allemaal te voor de hand liggend dus ik denk een oude liefde? Misschien Christian!!
Neeee die collega dokter wordt het denk ik!
Ja Christian hoop ik echt niet, vind het altijd zo kut in films en series als (de makers) vrouwen hulpeloos (laten) wachten op dat de mannen alsnóg voor hen kiezen.
Die Christian heeft een nieuwe vriendin en een baby, laat dat verhaal voor wat het is.
Ik ben opeens verslaafd aan Below Deck, waarom staan er maar 2 seizoenen op Netflix